Indlæser...
Sortering
Merle farve Jeg har set en annonce som sælger to merle chihuahua'er. Hun sletter alt man skriver om merle farven. Så derfor vil jeg...
Avl
Oprettet:
10. jun 2009
Visninger:
11.891
Pris på blandingshvalpe? Hjælp... Hej med Jer Vores Australian Shepherd Dumle, er blevet far for ca. to uger siden... det skulle man jo tro var en god...
Generel diskussion
Oprettet:
14. jun 2009
Visninger:
1.623
Blue merle, collie Hej HG Jeg kan læse forskellige ting rundt omkring på nettet om farven Blue Merle. Jeg har besluttet at udvide min "h...
Generel diskussion
Oprettet:
18. jun 2009
Visninger:
4.122
Nogle der ved hvor ? Ja jeg søger en collie hvalp. Men jeg har jo lidt nogle ønsker - desværre ;o) Den skal helst være sort, eller blue m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2009
Visninger:
466
Merle genet Jeg kan undres over at man kan avle, uden kendskab til de ting der kommer ud af det... Skrev i en annonce for lidt s...
Avl
Oprettet:
26. jun 2009
Visninger:
4.513
Merle GD Efter at have læst med i denne annonce http://hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=38228 tænker jeg det ville være in...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2009
Visninger:
1.129
Muligvis hundehandler? Jeg faldte over pomeranier der var blue merle den anden dag og forelskede mig i dem, finder ud af at med det gen kan de...
Off Topic
Oprettet:
6. aug 2009
Visninger:
779
hvor blev tråden af?? Hvor blev den tråd af med hende der havde en blue merle chihuahua?
Generel diskussion
Oprettet:
17. aug 2009
Visninger:
644
Skilt til havelågen. Jeg skal bruge et nyt skilt til havelågen, nogen der kender til et sted hvor de laver billede af ens egne hunde? De...
Generel diskussion
Oprettet:
9. sep 2009
Visninger:
577
Kiiig ! hej alle dejlige hunde & mennesker jeg vil blie virkelig glad hvis i gad af hjælpe mig lidt,, vi har projekt uge på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2009
Visninger:
775
chihuahua hjælp hej alle dejlige hunde & mennesker jeg vil blie virkelig glad hvis i gad af hjælpe mig lidt,, vi har projekt uge på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2009
Visninger:
580
Blue merle spørgsmål? Har tænkt over at ved nogen racer giver denne farve jo en masse sygdom men der er andre racer hvor farven er normal for...
Generel diskussion
Oprettet:
8. nov 2009
Visninger:
1.044
Avl på merle Jeg forstår simpelthen ikke hvad det er folk ser så fantastisk i en merle chihuahua. Når det gang på gang er bevist at ...
Generel diskussion
Oprettet:
1. dec 2009
Visninger:
1.220
Genetik Haii alle sammen Da jeg skal skrive om hunde genetik i SSO (større skriftlig opgave HF), mest om chihuahuaens, men o...
Generel diskussion
Oprettet:
14. dec 2009
Visninger:
700
corgi blue merle hvalp Hej alle jeg søger en welsh corgi blue merle hvalp hun hund jeg har søgt og søgt men har ikke kunnet finde en kennel de...
Avl
Oprettet:
30. dec 2009
Visninger:
1.744
Blue merle... Hej derude ! Min kæreste og jeg skal op og kigge på vores forhåbentligt kommende hvalp i eftermiddag. En skøn blandi...
Generel diskussion
Oprettet:
25. jan 2010
Visninger:
2.285
Avl...Blue Merle Hejsa... Og et venligt smil til jer alle sammen herinde... Jeg går og tumler lidt med nogle tanker vedr. Molly... Meg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2010
Visninger:
1.826
farven Merle Er farven merle en fejfarve, og hvorfor , har de nogen andre sygdom ind "normale" chihuahua, Er der nogen som der k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2010
Visninger:
2.881
Aussie VS Sheltie hej jeg har en lille lumsk plan om at give min kærste en ny hund i fødselsdags gave senere på året.. vi måtte sige ...
Generel diskussion
Oprettet:
26. feb 2010
Visninger:
1.974
Red merle chihuahua Så lige et indslag på TV2.. Noget med nogle chi hvalpe, der er stjålet fra en kennel.. Tæven var red merle... Den far...
Generel diskussion
Oprettet:
2. mar 2010
Visninger:
1.098

Annonce