Muligvis hundehandler? Muligvis hundehandler?
Jeg faldte over pomeranier der var blue merle den anden dag og forelskede mig i dem, finder ud af at med det gen kan de fejle alverdens, og det ønsker jeg så ikke.. Leder nettet igennem og har fundet en sød lys hvalp og tror at ejer bor i københavn og jeg overvejer at hente hvalpen da den er 12 uger og klar. Hun snakker ikke så godt dansk og har ikek dansk navn og tænker hun nok bare ikke er så god endnu. Finder så ud af efter lidt mailen frem og tilbage at hunden befinder sig i udlandet, så jeg ikke selv kan hente den som jeg troede. Men beder så om bilelder af far og mor og spørger til deres vægt og helbred og får så et billede af to lyse langhårede retrievere og hun skriver at de vejer 27 kg? Skriver så tilbage og hun beklager da de ikke var til mig, emn tilgen gæld sender hun billede af sig sig, mand og søn og billede af kørekort, så det virker mere troværdigt..
Vil helst ikke hænge hende ud når jeg ikke ved det, men ville høre om nogle kender navne på nogle hundehandlere for at være sikker? Send gerne PB :o)
sep 2006
Følger: 51 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 319 Svar: 3.013
sep 2006
sep 2006
Synes nemlig også det lugter ret meget af gylle!
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.490
Det lyder MEGET utroværdigt......... Og hvis hunden ikke importeres fra et af østlandene, hvorfor skulle den så befinde sig u udlandet?
Der er MASSER af hundehandlere alle vegne......De tjener FEDE penge på naive mennesker:-)
sep 2006
sep 2006
Svarer lige når jeg kommer hjem for er på arbejde lidt endnu :o)
maj 2007
sep 2006
maj 2007
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 74 Svar: 985
du ser aldrig den hund
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 509 Svar: 2.021
maj 2007
Det er NØJAGTIG det samme, som disse svindlere gør!!! Der ER ingen hvalp. Du betaler og betaler, men ser aldrig hvalpen, for den findes ikke!!
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 69 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.865
Alarmklokkerne bimler og bamler - hold dig langt væk fra den handel.
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 247
Nå ja. alle hundende hed Cherry :)!!
aug 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 175 Svar: 1.763
Det er svindel , hold dig langt væk . Du ser aldrig hvalp eller penge igen . De lokker penge ud af godtroende mennesker .
mvh og held og lykke med at finde en hvalp
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.180
Det her er uden tvivl hundehandel. Køb en hvalp gennem kennel klubberne, og efter min mening helst hos opdrættere i DKK.
Du vil få langt mere glæde af en hund fra en seriøs opdrætter, end en hund fra en hundehandler, der henter hundene i udlandet.
Der er oplyst så meget i pressen om konsekvenserne af disse handler, så et indlæg som dette burde være overflødigt.
Mvh
Else J
sep 2006
Jamen er ret enige med jer, og er ret træt af jeg falder for de forkerte hunde...
Har samtidig fundet en anden hund og den kommer fra samme land, men der er hende der har hunden meget intereseret i hvad jeg kan tilbyde, hvordan jeg vil behandle hunden og hvordan jeg er og om jeg har andre dyr, hvor meget hunden vil komme til at være alene om dagen og sådan noget, men synes det lyder meget underligt at de kommer fra samme land...
Troede jo begge to var i danmark og at jeg kunne hente dem... Vil jo meget gerne se hvor de er født og opvokset, og vil jo ikke snydes. Men nr 2 handler via Western Union, som jeg jo vil mene er sikkert, men ja hvad ved jeg... Tror vils bare jeg må droppe de søde hunde...
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 247
Men jeg troede jeg kunne hente hunden i dk. Da de stod til at bo i Kbh eller odense :).
Det er en kvinde/kvinder som skriver.
Halvt engelsk, halvt dansk er sproget. (Ligner noget som er oversat med en translater).
Hun skrev en masse spørgsmål, og virkede meget interreseret i hvor hunden kommer hen. Var også meget ivrig i at man BARE SKULLE købe den hund.
Hunden hed for det meste Cherry!
-Annoncere på dyrenettet.dk
Sælger små hunde - chihuahuas, yorkshire terrier osv!
En af dem hedder Melissa - deres email er gerne Yahoo.
maj 2007
http://www.dyrenettet.dk/Annoncearter.asp?art=2&type=annoncer
Den LYSER langt væk af svindel!!!!!!!
Ps: Hvis det er forbudt at smide dette link, så må en HA`er gerne fjerne indlægget:-)
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.220
MEN vil så også sige at lige netop i dette tilfælde, virker det hele meget mystisk, enten så er det en hundehandler eller også er der slet ingen hvalpe. Dem ville jeg holde mig langt væk fra.
sep 2006
Søren *JA til mundkurv - JA til ansvar* Antimafia* . - Rolig nu, nej har jeg ikke læst om det før for havde alddrig troet jeg skulle have en hund fra udlandet og skal jeg nok heller ikke, forvækslede det med pay pal eller hvad det hedder, som skulle være sikkert. Ville da klart sætte mig ind i det hvis det skulle være reelt og inden jeg ville gøre det...
Mette . - kan ikke lige se hvilken annonce du mener, da jeg kommer ind på forsiden...
Lykke J - Jo selvfølgelig er der depositum, det betalte jeg jo også for Princess, men ville nu stadig gerne møde opdrætter og nu var det vist også bare en meget urealistisk pris, hvilket jeg ikke havde tænkt over
OBS - jeg har droppet alt, for tør ikke når jeg ikke ved hvordan og hvorledes og hvor de er født og opvokset
feb 2012
Følger: 1 Svar: 8
hehhe hvad skal du give for hunde .. !
Muligvis hundehandler?