Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Hvalpeseler til staffordshire bullterrier Hej ?? Hvad kan anbefales af seler til staffordshire bulterrier hvalpe? Hvad har i af erfaringer. Seler eller halsbånd...
Off Topic
Oprettet:
9. sep 2023
Visninger:
338
Ængstelig adfærd Hej Jeg håber på at kunne få nogle gode råd. Jeg ønsker ikke dømmende kommentarer, kun konstruktive råd. Min hund (...
Off Topic
Oprettet:
12. sep 2023
Visninger:
868
Ejendomsvurdering?! Ved virkelig ikke om jeg skal græde eller grine af den nye foreløbige ejendomsvurdering. O.o >:( :'( :O Vores 4 H...
Off Topic
Oprettet:
12. sep 2023
Visninger:
1.877
Pive Mus legetøj Ville bare se om der er held, men nogen der ved hvor man kan finde sådan nogle mus? Den er ca 6 cm stor, det er min mor...
Off Topic
Oprettet:
17. sep 2023
Visninger:
443
Scamtosser på mail - hjælp til inputs Hundeklubbens formands mail er blevet hacket, og hackerne har sendt mails ud til alle trænere om at købe gavekort til A...
Off Topic
Oprettet:
18. sep 2023
Visninger:
607
Løs snak vol 19 Søren strejker åbenbart, så vi starter nimmer nutten uden ham B) Og hvis nogen føler trang til eventyr, så mangler B...
Off Topic
Oprettet:
26. sep 2023
Visninger:
2.647
Alternativ behandling - mennesker I 2020 blev jeg opereret 2 gange for brystkræft, 2. gang fik jeg fjernet hele brystet og indsat en protese. Jeg har ...
Off Topic
Oprettet:
26. sep 2023
Visninger:
826
Løs snak vol 20 På utallige opfordringer bringer vi hermed den længe ventede vol 20. Nu i en forbedret version
Off Topic
Oprettet:
28. sep 2023
Visninger:
7.787
Kickbike baglys Er der mon nogen her der har nogen gode ideer til at få baglys på en kickbike? Google er rigtigt min ven her idag :/ Ki...
Off Topic
Oprettet:
2. okt 2023
Visninger:
456
Saunatæppe vs varmetæppe Min kranio sakral terapeut synes, at jeg skal ønske mig et varmetæppe i julegave :D Da jeg kiggede efter et varmet...
Off Topic
Oprettet:
4. okt 2023
Visninger:
1.119
Killingespam. Den 18. September kom der killinger I huset igen. Killing 1.
Off Topic
Oprettet:
6. okt 2023
Visninger:
661
Brunch - varighed På lørdag har jeg inviteret den nærmeste familie på brunch, da jeg fylder 65 på fredag. Da vi bliver omkring 30 pers...
Off Topic
Oprettet:
7. okt 2023
Visninger:
1.143
Blev vores datter myrdet ... nogen herinde der har set den på TV2/TV2Play ??
Off Topic
Oprettet:
9. okt 2023
Visninger:
3.387
hjælp til valg af kat??? Jeg ved godt det her er hundegalleri, oprettede et emne på kattegalleri, men der er ikke så aktivt derovre, og jeg ved ...
Off Topic
Oprettet:
11. okt 2023
Visninger:
3.415
Tøj Min pomeranian har fået konstateret Alopecia hos dyrlægen så jeg skal nu til at tænke i overtøj til ham henover vintere...
Off Topic
Oprettet:
13. okt 2023
Visninger:
695
Løs snak vol 21 Hermed en ny version, som man kan skrive i, hvis man holder sig til sandheden. Ikke nødvendigvis hele sandheden, men ku...
Off Topic
Oprettet:
15. okt 2023
Visninger:
5.874
Et generelt problem i samfundet Når man ikke formår at holde sig der hvor man hører til :-D Skrevet med et glimt i øjet, selvom julepynt mv. bestemt i...
Off Topic
Oprettet:
20. okt 2023
Visninger:
854
Kat og hund sammen Hejsa?? Jeg har to indekatte i min lejlighed på 45kvm. De trives rigtig rigtig godt, og jeg hår nu og leger med tank...
Off Topic
Oprettet:
21. okt 2023
Visninger:
696
Løs snak vol 22 Så kører linje 22.
Off Topic
Oprettet:
25. okt 2023
Visninger:
6.160
Solfangere Min søn er ved at lave et projekt i skolen, de har ringet til en solfangerfyr der har oplyst dem om at hvis de har solf...
Off Topic
Oprettet:
25. okt 2023
Visninger:
582

Annonce