Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.
  • Toilet skyller ikke ud. 1.999 kr.
  • Opsætning af dampspærre og gipsplader 1.500 kr.
  • Opgravning af rødder 6.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blev vores datter myrdet ...
  • #2   9. okt 2023 Ja det virker så mærkeligt. Synes også det er sært så mange af hendes veninder der ikke vil medvirke ...

• #3   9. okt 2023 Jeg har hørt en podcast om sagen, og det hele virker enormt sært.

• #4   10. okt 2023 Vi har også set den og er enormt overrasket over hvor elendigt et stykke arbejde der er lavet i den sag..
    - igår så vi også dokumentaren "forfulgt af politiet?" som skaber endnu et uhyggeligt billede af det danske politi..

Jeg har altid haft stor respekt for det danske politi, og var stensikker på, at den korruption der forgik her, var minimal i forhold til andre lande.. Nu er jeg da i tvivl.

Emilie meng sagen blev også håndteret helt groteks elendigt.

Så hvis ikke de opklare sager efter bedste evne og ikke formår at holde borgerne trygge.. Hvad kan de så?

• #6   10. okt 2023 Sådan havde jeg det også da vi startede den. At familien selv måtte have gjort noget, som fik vores dygtige politi til at reagere som de gør. Men aldrig i mit liv, havde jeg regnet med at se den slags politivold..

Jeg må indrømme, at efter jeg har set den behandling af familien, og hørt den trussel der blev givet.. Så tror jeg ikke de finder ham - og slet ikke i live... Hvilken 16 årig er væk i 1,5 år, uden at give nogen lyd eller tegn fra sig..
    Og skræmmende at politiet stadig ikke vurdere, at der kan være sket ham noget...

• #7   10. okt 2023 håber ikke vores samfund udvikler sig den vej at selv politiet kan man ikke stole på... men man kan da blive i tvivl ..

• #8   10. okt 2023 Ja meget Hanne smiley

• #9   10. okt 2023 Man skal jo tænke på at visse typer jobs tiltrækker visse typer mennesker, når man så også forringer uddannelsen, bliver det pludselig alt for nemt for knoldehoveder at få en position med alt for meget autoritet...

Det er virkelig frygtelig tv, men jo også godt at det kommer frem i lyset.

• #10   10. okt 2023 det er jo et job der fordrer stor evne til objektivitet ifth det samfund de betjener, at de ikke tager personlige holdninger med ind i jobbet, og ikke bærer nag med sig fra evt tidligere møder med folk .. alt det man ser fra så mange andre steder de ikke er i stand til men som man da har haft en formodning om at offentlige ansatte i DK kan/har kunnet, her iblandt politiet.

stadig med sagen fra Grenå undrer det mig at hendes veninder ikke er mere interesserede i at finde ud af hvad der reelt skete ... og hvordan kan en eks gå så fri for at forklare sig ..

Hvad tror I der kommer til at ske nu ?

• #11   10. okt 2023 Jeg tror desværre ikke der sker mere i sagen...

• #12   10. okt 2023 4# der er stadigvæk med meget stor sandsynlighed meget lav korruption i Danmark. Der er tydeligt tegn på vi ikke er perfekte, men det er helt sikkert en af de mindst korrupte lande.

• #13   10. okt 2023 #12 det har du helt sikkert ret i!
    - den adfærd kommer bare enormt meget bag på mig. Det er uhyggeligt at det finder sted!

• #14   10. okt 2023 Absolut, det er en meget uhyggelig sag for tilliden til det danske politi.

• #15   10. okt 2023 Jeg ikke set blev vores datter myrdet, men ser den i nat eller i morgen

• #16   10. okt 2023 Hvis i vil opleve korruption, så søg på nationens mareridt, Spotify og hør afsnittet offerets hævn.

Hvor kan forfulgt af politiet ses?

• #17   10. okt 2023 tror den er på DR...

@Anni, tag dem alle 3 på en gang ...

• #18   11. okt 2023 Så fik jeg set "blev vores datter myrdet"

Det er godt nok rystende hvordan politietagerer i den sag.
    Min tillid til politiet er godt nok blevet svækket meget efter det jeg har set.
    Det er utrolig, at politiet total ignorerer alle de ting som faktisk beviser at det er mord
    Og veninden, det er ufattelig at hun ikke deltager med de oplysninger hun har, blandt andet med mysteriet om tasken.
    Man skulle næsten tro at veninden har været med til at rage Henriette af dage.

• #19   11. okt 2023 ja man sidder ihvertfald med følelsen af at nogen ved noget .. hvorfor de så ikke taler er sært, medmindre venindens far er involveret .. hvis det er ekskæresten så må han jo have noget på dem der tier ... stakkels forældre ..

• #20   11. okt 2023 Det må være forfærdelig for de arme forældre.
    Der burde også ryge nogle hoveder for mangelfuld efterforskning

• #21   11. okt 2023 Det er jo helt klart at nogen af dem der ikke vil udtale sig, har noget viden de ikke tør komme frem med, eller de forsøger at tie det ihjel fordi de selv er indblandet.
    Der er mindst en mandlig indblandet i den hængning, måske 2, for det er ret sikkert en mand der har udtænkt den plan.

Min kollega kommer fra Vejle, han siger politiet deroppe er nogen sviner, de tvinger ofte nogen af hans venner til at trække bukserne ned, på stedet, eller nægte og så blive taget med på stationen, og de har aldrig noget på sig.

• #22   12. okt 2023 den er godt nok sær den sag fra Vejle, nu siges det at der er kommet et billede frem af drengen der angiveligt skal have søgt asyl i Tyskland ..
    far, eller onkel og bror var i tv2 til aften, og de siger at de ikke har hørt fra ham i 1½ år ... jeg sidder bare sådan og tænker som mor, hvis min søn som 16 årig skulle være flygtet (altså ikke fra familien med fra andet) så kan jeg simpelthen ikke forestille mig han ikke ville få sendt besked til mig på en eller anden måde .. ja jeg har så måske ikke hørt fra HAM, men om ham via andre ..

Nu ved man jo ikke om det er ham, men er det det, er det så mig der tænker det er helt usandsynligt at familien på ingen måde har fået en viden ... smiley

• #24   12. okt 2023 ja ... kan se på nogle medier at der skrives at moren ihvertfald hele tiden har vidst hvor han var .. så er hun nok ikke den eneste .. det er en sær sag ... flere skriver at politiet er langt ude og uden tvivl har handlet forkert, men at familien nu "spiller" politiet er udtrykket der bruges, at familien ved mere end de siger i dokumentaren ..

• #25   12. okt 2023 Jeg har også haft den tanke, at han måske er sendt til hjemlandet eller til noget familie i et andet land.

Er enig, med dig Hanne.
    Politiet har opført sig svinsk over for familien, og at de har arrangeret Fahads forsvinden for at bruge det mod pålitiet.

• #27   13. okt 2023 John tak. Du har da kildekritik.

Og hold da op .. Trump har ikke levet forgæves.

Kunne det tænkes den udsendelse “forfulgt af politiet” kun viser en side.

Tror I seriøst, at politiet “jagter” en familie bare fordi.

Over 20 år i jobbet… I skulle vist selv prøve det, men FB og HG har heldigvis altid svarene, og klogere end resten.

Brodne kar.. helt sikkert, men DR viser gang på gang deres elendige journalistik … men sjovt nok ingen der sætter spørgsmålstegn ved den.

Der laves fejl ja, der træffes beslutninger på få sek, men at tro dansk politi er så frygtelige… jo det giver stof til eftertanke… måske jeg også bare skulle sætte mig på sofaen og gå i gang.. pædagoger laver jo heller ikke noget, sygeplejersker er skyld i dødsfald, læger laver så mange fejl… godt resten er så fejlfrie!

• #28   13. okt 2023 Nu har jeg ikke set udsendelserne, men nu lader det til at moren hele tiden har vidst hvor han var og der er også dukket et billede op af ham, så måske tingene ikke er som det fremstår i den eller de udsendelser?

• #30   13. okt 2023 John… ved ikke hvad ?? Betyder .. jeg er blot enig i det du skriver.

• #31   13. okt 2023 @ Louise ... jeg synes nu jeg har haft en følelse af at folk godt siger WHAT til udsendelsen, men at de alligevel har været forbeholdne sådan a la "kan det nu være hele sandheden, billedet vi ser" ... ellers tror jeg nu nok rama-skriget havde været endnu større ..
    selvfølgelig er der mere i det, men måske er der også betjent(e) der har dummet sig lidt i håndteringen ...

• #33   13. okt 2023 Ja de dummer sig, men at nogle seriøst tror, at de står bag ved hans forsvinden .. at de tror politiet har begravet ham i skoven.

Politiet er helt alm mennesker, som faktisk leverer en kæmpe indsats .. lønnen er helt til grin, det samme er ens arbejdstider, men hvis du er heldig kan du blive hængt ud med fotos på nettet, og anklaget for alverdens groteske ting.

Den her udsendelse beviser jo intet. Tror I det i ser er sandheden?

Det er en nem dokumentar, når den ene part skal holde sig til sandheden, og har tavshedspligt, mens modparten kan gøre præcis hvad de vil.

Det er en så naiv tilgang til disse udsendelser.

“Eksperterne” der udtaler sig.. simpelthen utroligt.

Undrer mig ofte over, at vi er så mange som gider det job med den risiko vi har hver dag.. og til den løn.

Jeg tror simpelthen ikke I aner, hvordan verdenen ser ud, når man kører på gaden hver dag. I ville få et chok. Og er nået en alder, hvor jeg kan sige, at folk der kommer med disse udtalelser burde skamme sig.

Jeg stempler ud igen…

• #35   13. okt 2023 Jeg har ingen problemer med den enkelte politibetjent. Der er naturligvis fjolser i mellem, men det er der også blandt kasseassistenter i Coop. Problemet er længere oppe i systemet - politiledelse og justitsministeriet. Der undersøger og oftest frikender man sig selv. Dette svarer til en anbefaling fra ens mor ("Søren er meget dygtig og ganske omgængelig").

• #36   19. okt 2023 https://www.seoghoer.dk/krimi/nyt-om-farhad-familien-har-talt-med-ham?fbclid=PAAabmqqiuhN2qXjk6T1Wvpxnp4oB3f5wTzNo5w8gf353R16AAL3wLEiauXos

Jeg håber der sidder mennesker med dårlig smag i munden.
    Min overbevisning er, at familien hele tiden har vist hvor han var og de har haft det planlagt hele tiden.

• #38   19. okt 2023 Det har senere jo også vist sig, at familien ikke så uskylds ren som de blev udstillet i dokumentaren.
    Senere viste det sig jo, at familien var under mistanke om skattesvindel, hvilket DR også burde have oplyst om
    Og selvfølgelig har familien da vist hele tiden, hvor Farhad har været.
    Og sørgeligt, at tv laver sådanne dokumentarer der stiller politiet i er utrolig dårlig lys.

• #39   19. okt 2023 Mistanke om skattesvindel retfærdiggør forhåbentlig ikke politiets dårlige opførsel, som dokumenteres på tv. Hvis man tror, at politibetjente er værre end andre mennesker, så tager man fejl. Det samme kan siges, hvis man tror, at de skulle være bedre.

• #40   19. okt 2023 Søren, det har du ret i, men derfor er det useriøs, at DR ikke fortæller det hele....

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 101 Emner: 27 Svar: 3.203
    #42   20. okt 2023 Jeg har ikke set udsendelsen, så den vil jeg ikke udtale mig om, men da jeg læste om Farhads forsvinden fornylig, troede jeg ikke et sekund på historien. Et ungt menneske forsvinder ikke i Danmark i 1½ år, uden at det nævnes overhovedet i medierne.

• #43   20. okt 2023 Hvis jeg som borger i DK melder min 16-17 årige søn forsvundet, så skal politiet vel indlede en eftersøgning. Eller gælder der andre regler for indvandrere?

• #44   20. okt 2023 Hvis jeg meldte mit barn forsvundet og politiet ikke gjorde noget ventede jeg ikke 1.5 år før jeg gik i medierne... medmindre jeg vidste mere end jeg gav udtryk for ..
    måske både politi og familien har vidst at der ikke var sket ham noget selvom de ikke vidste nøjagtig hvor han var .

• #45   20. okt 2023 Ved du, hvornår de gik til medierne? Og hvorfor synes du i øvrigt, at den slags skulle være nødvendig for at aktivere myndighederne? Altså hvis det ikke blot er tegn på lummer racisme - igen igen.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#46   20. okt 2023 Ved du, at sønnen blev meldt savnet, Søren - og hvis ja, indledte politiet så ikke en eftersøgning?
    Var der en efterlysning af drengen i medierne, da han forsvandt?
    Nej - ingen sammenhæng mellem efterlysning i medier og politiarbejde naturligvis.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#47   20. okt 2023 Nu læser jeg, at sønnen BLEV meldt savnet i april sidste år.

• #48   20. okt 2023 Jeg ved så meget om medier at er der en god historie så kommet den på ..
    Selvfølgelig er man racist når man ønsker den sag ordentlig belyst fra alle sider .. intet nyt i den antagelse .. det kort kan man efterhånden kun trække på skuldren af .

• #49   20. okt 2023 Det tager jo relativ lang tid at lave en dokumentar, og det er jo ikke umuligt at de her folk har tænkt at det var "nok medie" at de havde kontakt med en dr journalist.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#50   20. okt 2023 Mener du dermed, at familien ikke bad medier om hjælp, fordi DR lavede en dokumentar (med journalister) - som ville være færdig - ja om lang tid?

Jeg må blankt erkende, at jeg er forvirret, fordi jeg har set så mange efterlysninger af såvel unge som ikke helt unge mennesker i diverse medier - og ikke én af Farhad.
    Har I andre set efterlysninger af drengen? Det kan jo gerne være, at der har været bragt nogle i EB, BT, FB og andre steder, jeg ikke lige har bemærket.

• #51   20. okt 2023 Som man også tydeligt kan se på mit indlæg så er det spekulationer - jeg ved det ikke.

• #52   20. okt 2023 Hvorfor ser du ikke bare dokumentaren, Isabelle?

• #55   20. okt 2023 Han blev efterlyst, da han forsvandt, og der er lavet både en officiel, og siden mange "private" eftersøgninger i Nørreskoven, da nogen insisterer på, at køre på, at politiet havde dræbt ham og gravet ham ned-vinklen.
    De fleste af os har ignoreret dramaet som det er bedst muligt.
    Den familie har en agenda, som ikke omhandler Farhad, han er bare en brik ... det rod må de selv slås med.
    De skal bare ikke starte en krig og ødelægge vores by/land.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#56   20. okt 2023 "Hvorfor ser du ikke bare dokumentaren, Isabelle?"

Fordi jeg ikke har lyst til at se den.

• #58   20. okt 2023 jeg er IKKE racist, men jeg er kritisk .. generelt over ensidigt fremstillende tv programmer .. der er altid 2 sider, egentlig siger man 3, den ene, den anden og så den der er nærmest sandheden .,

derudover synes jeg det er noget svineri at man udstiller betjentenes familier, ligesom når man fx gør det hos andre off ansattes familier (fx fængselsbetjente) det hører ingen steder hjemme ..

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#59   21. okt 2023 Måske benyttede Farhad lejligheden til at slippe væk fra sin familie.

Hvis en af mine unger stak af fra nogen, ville noget af det første efterfølgende da være at kontakte mig eller deres far - medmindre altså, at det var os, de stak af fra.

Ja. Det er noget forbandet svineri at udstille betjentene og deres familier smiley

Hold op, hvor har der været lavet mange dokumentarer, der efterfølgende har vist sig at tangere løgnehistorier. Når man på forhånd har fastlagt, hvilken vinkel en historie/dokumentar har, er der ikke plads til virkeligheden. Man fjerner de scener, der ikke passer til den historie, man vil fortælle. Dette hørte jeg beskrevet af en producer af en DR-dokumentar om kønsskifte for en hel del år siden.

• #60   21. okt 2023 Der er måske betjente der har trådt ved siden af, det kan jo ikke udelukkes .. men noget bliver ikke fortalt korrekt, måske fra begge sider .. jeg ved det ikke, men noget faktuelt skjules

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#61   21. okt 2023 Nu har jeg forsøgt at se udsendelsen. Indtil videre kan jeg kun se de første fem minutter, så går den i hak.

• #62   21. okt 2023 Sanne, du lyder som om du ved en masse om sagen som ikke bliver sagt i medier - kan du ikke uddybe hvad du mener med fx det med at de skulle ødelægge jeres by?

• #63   21. okt 2023 Jeg har efter 9 år i det kommunale, et par meget veludviklede alarmklokker over for bullshit. Og særligt over for bullshit, hvor familier forsøger at lyve sig til at være ofre, når de i virkeligheden er det modsatte.

Da jeg så dokumentaren på DR, bimlede alarmklokkerne mere og mere i løbet af udsendelsen. Særligt klippet hvor damen står med børn på armen og skriger af betjentene udenfor døren, som de råber at de vil sparke ind. Imens nogen (som viser sig at være hendes mand) står BAG hende og filmer det hele. Det er så tydeligt, at de pisker en stemning op, og bruger de små børn som skjold smiley

Den “kommunale medarbejder” som er hjemme hos familien, da de angiveligt modtager en telefontrussel, er ikke en kommunal medarbejder, men en konsulent fra et privat firma der hedder Memox. Memox tilbyder forskellige former for støtte som sættes ind hos udsatte børnefamilier. Altså familier som ikke er udsat qua deres nationalitet, men som ikke formår at passe deres børn og skabe trivsel. Hvilket i øvrigt giver rigtig god mening, for der er INTET i den dokumentar der peger på, at nogen i den familie har den fjerneste form for empati eller mentaliseringsevne. De er så opslugt af deres konflikt med myndighederne, at de overhovedet ikke formår at skabe ro i hjemmet.

Og for at sætte to fede streger under det, så bruger familien advokat Claus Bonnez, som ikke bare er en notorisk dårlig advokat, men også har et rigtig træls ry for at digte historier og konfliktoptrappe. Nå ja, og så er advokaten selv tidligere idømt fængsel.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at den familie selv har skabt alle deres problemer. Og at de hele tiden har vidst hvor Farhad var. De har sikkert troet at de kunne sagsøge politiet for et par millioner.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#65   21. okt 2023 - Og jeg husker en af mine elever brokke sig over, at hans far var blevet fyret. Det var GARANTERET racisme, for far havde jo bare holdt sommerferie ligesom alle andre.
    Hvor lang sommerferie var det han/I holdt (i Albanien)? spurgte jeg.
    Svaret var sådan omkring to måneder - og nej - det var ikke aftalt med arbejdsgiveren. Jamen altså smiley
    Drengen forstod godt problemet, da jeg forklarede ham lidt om, hvordan man normalt gjorde i Danmark smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#72   21. okt 2023 Fra Louises link:

"Derfor kommer man som seer uvægerligt til at se nogle billeder for sit indre øje, der matcher lydsporet."

- og lige præcis dette bemærkede jeg efter 1½ minut. Den syriske familie råber og skriger op om, hvad vi skal se - fx "de slår hans søn - de slår hans søn" hvor ingen rør det barn, moren hiver rundt med foran politibetjentene smiley

HVORFOR ønsker de at give dette billede af det danske politi? DET kunne jeg godt tænke mig at forstå bare en lille bitte smule.

• #73   21. okt 2023 Det har også været min kritik af programmet og at politiet jo af hensyn til blandt andet netop familien ikke må/kan udtale sig.

Men de mange videoer var ikke skide godt bevis for noget, der bliver bare råbt og råbt og i videoen med moren så holder hun jo faktisk barnet op som skjold foran sig, men har alle muligheder for at stille sig til siden eller sætte sig ned og slappe af....

Der var nogle hændelser hvor politiet helt sikkert heller ikke har handlet helt hensigtsmæssigt...og hey jeg har heller ikke altid selv haft de mest heldige erfaringer med politiet når det kom til de udsatte jeg arbejdede med. Men når en historie udelukkende bliver fremstillet fra den ene side, så får man næppe den fulde sandhed...

Og så har jeg fandme svært ved at tro på at en knægt der stikker af fra politiet ikke har haft kontakt med sin familie i 2 år...medmindre der var en eller anden uheldig agenda...

• #74   22. okt 2023 John, er det (bland andet) mig du hentyder til i din sidste kommentar?

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#76   22. okt 2023 Nu har jeg set hele dokumentaren på en anden browser. Den er voldsom - og voldsomt problematisk:

Hvorfor opsøger politiet familien igen og igen?
    Hvorfor nævner politiet et barn, der ikke ER der, i en rapport?
    Hvorfor er der brug for at sparke en dør ind?

og
    Hvorfor råber og skriger familiemedlemmer så meget sådan på forhånd?
    Hvorfor fortæller de, hvad der sker på videoklip - inden det (måske) sker/når det ikke sker overhovedet?
    Hvorfor konfliktoptrapper de så meget?

og
    Hvorfor har DR lavet en så farvet udsendelse uden reelt at forsøge at finde svar på det spørgsmål, man som seer sidder tilbage med: HVORFOR har politiet opsøgt familien igen og igen og igen gennem, lyder det til, flere år?

• #77   22. okt 2023 Isabelle… prøv lige at læs hele tråden igen.

Hvorfor tror du politiet tager fat i dem igen og igen. Du kan gætte, men politiet fortæller ikke hvorfor de har fat i personer… men grunden er oftest den samme.

Når man skal ind et sted, så skal man ind… så simpelt er det. Alt har konsekvenser, så vil de ikke åbne, så kommer man ind på anden måde.

Tror du seriøst det, som bliver fortalt i dette program er korrekt… ellers læs Anne’s kommentar.

Hele det program her skriger til himlen… det skriger.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#78   22. okt 2023 "Hvorfor tror du politiet tager fat i dem igen og igen."

Jamen det VED jeg ikke - gør du?

"Tror du seriøst det, som bliver fortalt i dette program er korrekt…"

Nej, nej og nej.

"Hele det program her skriger til himlen… det skriger."

Jeg er helt HELT enig. Jeg vil bare ikke lave samme fejl som den ensidige dokumentar - være noget i nærheden af 100% på den ene parts side.

• #79   22. okt 2023 Nej da… for det ved kun dem, som netop tager fat i dem.

Men hvorfor tror du politiet har kontakt til folk generelt… det er da verdens nemmeste sprøgsmål.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#80   22. okt 2023 Jeg tror, du ved, hvad jeg mener, Louise - og jeg synes ikke, mit spørgsmål er helt idiotisk i og med, at ingen i familien angiveligt er dømt for noget nogen sinde. Derfor er jeg nysgerrig mht. hvad det er, man mistænker famililen for. Jeg er med på, at det er noget kriminelt smiley

Tror du/I, at alt i dokumentaren er 100% løgn?

• #81   22. okt 2023 Der er 5-6 sigtelser mod den ene onkel...

Og så er der hyggemiddagen med HA ... som de dog forklarer med

"“Vi har ingen relation til gruppen. Vi har haft en restaurant på Banegårdspladsen 1, hvor de kom og spiste, og der blev taget et billede i den forbindelse. De spiste for et pænt beløb, og de er også mennesker, der fortjener fair behandling. De eneste, der havde adgangsforbud, var betjente fra Vejle Politi. De kom også den dag, og jeg smed dem ud, da de ikke havde en dommerkendelse.”"

Jeg må dog indrømme at uanset hvor mange penge jeg har brugt på en middag, så har restaurantens ejere aldrig sat sig ved mit bord og spist en portion mad med mig....og jeg ville nok helst være fri ...
    Video'er kan fungere begge veje smiley

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/other/afsl%C3%B8rende-video-dukket-op-her-spiser-farhads-familie-med-hells-angels/ar-AA1ivrf9

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#82   22. okt 2023 Tak Obster.

• #83   22. okt 2023 Så vender vi den om. Hvor tit er du i kontakt med politiet?

Hvor tit tror du politiet, som i forvejen kæmper med alt for mange arbejdsopgaver, spilder deres tid på personer, som overholder loven?

Så kan det ikke skæres mere ud tror jeg…

• #84   22. okt 2023 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2233774376817221&set=a.2130133600514633&type=3&ref=embed_post

Her er også lidt af den anden side smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#85   22. okt 2023 #37 Obster smiley

Jeg tror helt sikkert på, at politiet har haft vægtige grunde.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#86   22. okt 2023 "Så kan det ikke skæres mere ud tror jeg…"

Det behøver du altså heller ikke at gøre, Louise smiley

Jeg bakker op om politiet, men derfor kan jeg godt tænke, at alt måske ikke var efter bogen.
    Ville jeg som lærer "elske", at nogen filmede mig, mens jeg underviste? Ville jeg altid kunne stå 100% inde for alt, jeg gjorde? Hmmmm. Nu var der fx den dag, jeg svarede en af eleverne med følgende "hold dog kæft din lille lorteunge" smiley Ups, hvis det var taget ud af kontekst - hvis vores grin - ungernes og mit - bagefter var klippet væk.
    Sagt kortere: Jeg tror godt, jeg ved, hvad du mener, Louise smiley

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.269
    #87   22. okt 2023 Det meget godt alt sammen. Men hvem ringede med trusler til familien?.

Politiet. I så fald er det et alvorligt problem.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#88   22. okt 2023 Afgjort ja, Max - men er politifolk så dumme, at de ringer og truer mennesker, de VED, hiver mobiltelefoner op og filmer? Det har jeg virkelig svært ved at tro på.
    Hvorfor optog familien iøvrigt den samtale? Optager de alle telefonsamtaler? Mærkeligt.

• #90   22. okt 2023 jeg vil gerne understrege at jeg også tror på politiet har deres gode grunde ..
    men det gør altså ikke en kriminel at spise med kriminelle, at det kan være ja, men i sig selv nej ..

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#91   22. okt 2023 Ingen forlanger heller, at man kan formulere sig forståeligt, John smiley

"blot gør jeres bedste venner"

smiley
    smiley

• #92   22. okt 2023 Hanne ingen siger de er kriminelle smiley Jeg siger bare jeg ikke tror på undskyldningen med "de var lige forbi og så blev der taget billeder fordi de brugte så mange penge".... når tre onkler sidder med deres tallerkner foran dem smiley

I

• #93   22. okt 2023 nej det forstår jeg ...

• #94   22. okt 2023 Max, kunne det tænkes, at det var familien selv, der fik produceret den “trussel”? Ligesom det var familien selv, der fik Farhad til at forsvinde smiley

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#95   22. okt 2023 94. Gætterier kan man jo ikke bruge til så meget. Blind tillid tror jeg heller ikke på.

Men et godt eksempel på hvor stor magt medierne har.

• #96   22. okt 2023 Den familie er så pilrådden! De sidder og græder krokodilletårer på tv over at Farhad er forsvundet, og antyder at han er dræbt og begravet af politiet. I stedet har de gemt ham af vejen, i håbet om at de kunne få DR’s hjælp til at overbevise blege Danmark om, at de skal have en kæmpe pose penge som erstatning.

Så selvfølgelig er det dem selv der har opdigtet den trussel, som tilfældigvis er timet til at blive ringet ind, imens der er en udenforstående til stede. Igen, pilrådden!!

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#98   22. okt 2023 96. Enig. Men det fritager jo ikke politiet. Have de ikke været der et par gange uden dommerkendelse?.

Det er vil ikke familien som har planlagt det?. Politifolk som ikke overholder loven. Bekymrende.

• #99   22. okt 2023 Jeg er SLET ikke i tvivl om, at politiet, eller rettere enkelte betjente, har trådt ved siden af i den sag. Der findes dårlige betjente, og resten af dem er også bare mennesker. Men slet ikke i den størrelsesorden, som det fremstilles i dokumentaren.

• #100   22. okt 2023 Til orientering, så kræver det ikke en dommerkendelse at komme ind… man gør det oftest på øjemedet, og kan så få det for en dommer efterfølgende, hvis dette ønskes … ellers ville det være svært, hvis kriminelle blot udlod at åbne, mens de fjernede beviser.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#101   23. okt 2023 Såvidt jeg forstår det, har DUP kritiseret, at betjentene overskred deres beføjelser ved at gå ind i et privat hjem uden dommerkendelse.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#102   23. okt 2023 Selvfølgelig. Ellers er vi jo på vej til at blive en bananstat. Der skal selvfølgelig være gode grunde til at gå ind i folks hjem.

• #103   24. okt 2023 Der var måske gode grunde til at gå ind i “folks hjem”

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#104   24. okt 2023 Nej. For ingen er efterfølgende blevet dømt. Og den går ikke.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#105   24. okt 2023 Når DUP kritiserer, har der nok ikke været tilstrækkeligt gode grunde.

- Og så er jeg ved at være fortaler for kropskameraer til politiet. Disse kunne have givet en masse væsentlige nuancer til den ensidige historie om de stakkels forfulgte uskyldigheder.

• #106   24. okt 2023 Jeg er nu ret sikker på, at Louise er den der bedst ved, hvad politiet må og ikke må, og på grund af hvilke mistanker politiet gik ind.
    Prøv lige at læse # 100 igen.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#107   24. okt 2023 Jeg er også helt sikker på, at Louise ved det bedre end fx mig - men ved hun det også bedre end DUP?

• #108   24. okt 2023 Ja men så er jeg også fortaler for kropskamera på alle ansatte på landets plejehjem.. for vi har jo set programmer, at de alle behandler vores ældre frygteligt… eller hvordan er det nu… for de er måske ikke alle elendige til deres job?

Og ja lad os gå 100% mod de amerikanske forhold, for dem har vi set fungerer godt. Skræmmende hvordan folk lyder mere og mere som Trump tilhængere.

Hvad med at tænke i andre baner. Stoppe med at ødelægge uddannelsen, forkorte den osv. Alt det der sker gør det blot mindre og mindre attraktivt at søge jobbet, og så kan I selv regne ud, hvem der søger det.

At DUP’en ikke godkender en gang betyder ikke alle gange var et problem. Når man går ind på øjemedet vil det jo ske, at man ikke mener begrundelsen var god nok.

Synes det kan være svært i denne verden, hvor politiet ikke må fejle, for de vil de jo komme til.. uden at det betyder at de er sindssyge magtliderlige idioter allesammen.

Gider ikke forklare mere.. en del af jer forstår simpelthen ikke, hvordan tingene foregår i den virkelige verden.. det er ikke altid kønt, og det ændrer alverdens kameraer og lign ikke. 99,9 % udfører deres job godt, og takken er alt det her.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#109   24. okt 2023 Du misforstår mig SÅ meget, Louise.
    Jeg ønsker kropskameraer på politiet, for at beskytte dem - for at vise situationerne med deres øjne. Der er jo efterhånden bunker af mennesker, der filmer fra alle andre vinkler.

"Når man går ind på øjemedet"

Hvad betyder ovenstående?

Politiet er blevet forsvaret cirka 99% i denne tråd, Louise. Jeg forstår ikke, at du ikke glædes over dette.
    Alle i tråden, tror jeg, er også helt med på, at politiet kan fejle. Så er det bare med at erkende fejlen - og komme videre. Folk bliver sure, når politiet IKKE vil erkende fejl - men altså - i denne tråd er vi vist sådan cirka alle på politiets side - selv om de lavede et par fejl.

• #111   24. okt 2023 De erkender fejl.. men kommer altså aldrig til at deltage i disse debatter. De kan oftest ikke udtale sig. Jeg ved personligt, hvordan man bliver slæbt gennem systemet blot ved en formodning om en fejl. Ingen slipper let, men det tror I måske. Intet skjules, men igen det påstår nogen, og så hopper alle i.

Da det her program kom hoppede mange også i, og de har sjovt nok ændret mening nu, men skaden er sket.. mistroen. Dansk politi gør det godt, og at nogen ikke mener det kan jeg ikke ændre.

Et kamera er ingen sikkerhed .. ingen.. men ja kontrol kontrol og kontrol.. for tillid er snart en by i Rusland ..

• #112   24. okt 2023 Og Isabelle .. det læser jeg ikke. Gang på gang kloger man sig på ting, man intet aner noget om.

Jeg har en tro på folk gør deres job ordentligt. Har ikke så travlt med at skabe mistro, da jeg synes danskere er ret ordentlige mennesker.

Over 20 år i jobbet betyder at jeg kender det ret godt, og oplever ingen der har behov for at have kamera på. De gør det godt.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#113   24. okt 2023 Nu har der været flere sager hvor betjente er blevet dømt for også grove sager. Har de gjort det godt?.

• #114   24. okt 2023 Og hvor nævner jeg at alle er gode, men det ændrer intet kamera.. en det forstår ingen. Ingen lovgivning gør alle lovlydige. Der vil altid findes folk, som ikke udfører deres job korrekt, og dem gør man også noget ved.

Nævn et job, hvor alle er perfekte.

Mit sidste indlæg, og I må selvfølgelig synes lige det I vil.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#115   24. okt 2023 Indimellem oplever jeg desværre, at du er så meget i forsvarsstilling, at du ikke får læst, hvad der skrives, Louise.
    Hvad jeg mener er sådan cirka det samme som politiforbundets formand:

"- Hvis vi fik kropskameraer, så kunne det måske være med til at underminere, at der er nogle, der bevidst forsøger at chikanere mine medlemmer, siger han.

Han mener altså, at man med politiets egne optagelser af eksempelvis en anholdelse kan skabe større gennemsigtighed og sikre beviser for, hvad der rent faktisk er foregået.

Og det er måske en meget god idé i kølvandet på flere sager, hvor voldsomme anholdelser har draget politiets metoder i tvivl."

Og så er den ged forhåbentlig barberet smiley

• #116   24. okt 2023 I Storbritannien bærer alle betjente kropskamera, det er virkelig effektfuldt på alle fronter. Jeg kan ærlig talt ikke se, hvorfor man som politi ikke skulle synes det er en god ide.
    Og at sige at plejehjemspersonale så også skal er jo ikke relevant for denne diskussion. Men det sagt, så: Imodsætning til et plejehjem hvor man kan (og gør) sætte kameraer op i rummene, kan man jo ikke gøre det samme med betjente, som er ude på gader og stræder og ind og ud af deres biler.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#117   25. okt 2023 Der, hvor jeg kan se det belastende med et kamera er, hvis det er tændt fra du møder ind, til du går hjem - ikke kan sige "sikken idiot" eller noget privat til din makker, uden at også dette filmes/optages.

Jeg kan ikke helt se, hvordan det skulle fungere på plejehjem. Her taler vi jo om beboernes ret til privatliv i egne boliger, men jeg har da haft kolleger, jeg gerne havde set filmet. Det samme gælder lærerkolleger.

• #118   25. okt 2023 så mistede jeg alt for familien smiley smiley ... hvad er det for noget at sidestille en idiot og en hund
    https://www.msn.com/da-dk/nyheder/other/han-tog-danmark-med-storm-i-x-factor-nu-har-han-vidnet-i-sagen-om-farhads-onkel/ar-AA1iMp77?ocid=msedgdhp&pc=U531&cvid=2126208e1507406e894e1c3dc78ba224&ei=59

jeg er gl buschauffør i Aarhus og jeg kan simpelthen ikke den der kommunikation, og fatter ikke de ikke forstår de fremstår primitive i de ord/vendinger der bruges i de udbrud ...

• #119   25. okt 2023 Isabelle: optagelserne vil jo kun blive brugt og set af nogen hvis der opstår en grund. For langt størstedelen vil ingen nogensinde se det der filmes.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#120   25. okt 2023 Men du vil ikke vide det på forhånd, tænker jeg, A-S.
    Det kan sagtens være, at man ville vænne sig til kameraet - holde op med at tænke på, at det var der.

• #121   25. okt 2023 Jeg kigger mest med på instagrame og så rigtig mange kendte der slog et slag for denne familie. Råbte op om hvor rådden det danske politi var.

Men ikke et ord fra dem nu, hvor han er genforenet med sin familie.

Hvor ville jeg krumme tæer hvis det var mig

https://www.seoghoer.dk/nyheder/saa-skete-det-farhad-tober-er-genforenet-med-sin-familie?utm_campaign=later-linkinbio-seoghoerdk&utm_content=later-38757084&utm_medium=social&utm_source=linkin.bio

• #122   25. okt 2023 Pil-fucking-rådden!!!!!

https://vafo.dk/alarm112/kvinde-vidner-i-retten-hvor-farhads-onkel-er-tiltalt-for-at-have-modsat-sig-anholdelse-det-var-ubehageligt-familien-omringede-politiet

Jeg håber at deres sager hober sig op i stakke, og hele familien bliver sendt ad pommeren til smiley

• #123   25. okt 2023 Næ, men altså... jeg har svært ved at forstå, hvorfor man skulle have noget at holde hemmeligt?
    Jeg er selv lærer, og jeg kan slet ikke se et tidspunkt i løbet af min arbejdsdag, hvor jeg skulle lave noget, som min ledelse eller offentligheden ikke måtte se/høre om. Hvis jeg blev så uprofessionel, vil jeg da håbe, der var nogen omkring mig, der sagde noget.

• #124   25. okt 2023 ANNE, dem kommer vi aldrig af med.
    Tværtimod, så bliver de bare flere og flere.
    Bare se "sigøjner" familien, dem kommer vi hellere ikke af med, selv om samtlige familiemedlemmer har flere domme.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#125   26. okt 2023 "Næ, men altså... jeg har svært ved at forstå, hvorfor man skulle have noget at holde hemmeligt?"

Jeg tænker fx på noget sagt i fortrolighed til en kollega. Jeg tænker ikke på, at man render rundt og laver lysky ting smiley

• #126   26. okt 2023 Jeg arbejder jo på en enhed for mennesker med svær demens, og jeg kan faktisk godt se en pointe i at have video overvågning på beboernes stuer. Det kan være praktisk i alle mulige situationer.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#127   26. okt 2023 Jeg kan også sagtens se fordele, Anne Julie - men jeg tvivler på, at det ville være tilladt. Dog kan pårørende til svært demente formodentlig give tilladelse og dermed gøre det muligt.

• #128   26. okt 2023 Jeg må indrømme jeg har svært ved at forstå hvorfor det er sårbart for nogle mennesker... men ikke andre mennesker. Er det fantasien der sætter grænser?

Hvad skal det video bruges til? For jeg synes faktisk det er tydeligt bare i denne Farhad sag hvor ekstremt dårlige dommere en folkedomstol er når det kommer til at tolke videomateriale.
    Hvis man ikke synes DUP er objektiv nok... hvad hjælper videomateriale så der ikke bliver offentliggjort...og på den anden side... offentliggjort videomateriale er tydeligvis heller ikke en god objektiv løsning.

Jeg bliver også bekymret over to ting. Ja der er rådne kar alle steder.. men hvorfor skal alle andre og det er langt størstedelen dømmes efter allerlaveste fællesnævner?
    Og så arbejder politiet ofte under svært pres. Jeg har svært ved at forestille mig at ekstra pres gør det nemmere at handle med overskud og overblik i en presset situation.

Og til allersidst så nævner jeg igen folks manglende evne til at tænke nuanceret i disse situationer. Der er nogle gange bare ikke entydigt rigtigt og forkert. Der er magtudøvelse. Og hvis politiet ikke kan få lov til det...så håber jeg trods alt folk kan finde fantasi nok til at se hvilke konsekvenser det kan have...også ofte for den enkelte der bliver underlagt en magtanvendelse. Men ja...på video vil det se meget voldsomt ud. Det kan bare potentielt ende meget værre.

Og nej jeg er ikke fortaler for udnyttelse af magt. Men jeg bliver sgu også bekymret for folks generelle evne til at skelne mellem nuancer og konsekvensberegne.

• #130   26. okt 2023 Isabelle: Jeg tror godt der må sættes overvågning op, hvis de pårørende siger ja. Jeg tror til gengæld at der ville opstå ramaskrig blandt personalet.

• #131   26. okt 2023 @ Anni .. ja det læste jeg også og tænkte to ting .. latterligt ... og måske har han aldrig kunnet tale dansk ...
    men nu må vi håbe Tyskland tager ham og hans mor og søstre..

• #132   26. okt 2023 Anni, SÅ kan de helt sikkert få erstatning!!!!

• #133   26. okt 2023 Isabelle: Ah så forstår jeg:) Men dér tænker jeg egentlig den samme fortrolighed vil gøre sig gældende hos den/dem der skal se en evt film igennem ifm en anden sag for betjenten.

• #134   26. okt 2023 Jeg kan ikke lade være mere at tænke om familien i virkeligheden prøver, at slippe fra onklen, en virkelig modbydelig type, og håber at kunne bruge denne mulighed til at flygte fra ham, ud af DK?
    Han sidder midt i en retsag og må vel ikke forlade landet imens?

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#135   26. okt 2023 "Isabelle: Jeg tror godt der må sættes overvågning op, hvis de pårørende siger ja. Jeg tror til gengæld at der ville opstå ramaskrig blandt personalet."

Det tror jeg, du har ret i Anne Julie - mht det sidste ville der ihvertfald komme ramaskrig fra en del.

"Jeg må indrømme jeg har svært ved at forstå hvorfor det er sårbart for nogle mennesker... men ikke andre mennesker. Er det fantasien der sætter grænser?"

Mon ikke det er sårbart for alle?

Jeg har hørt mange gange, at politiet har voldsmonopol. Udtrykket kommer bag på mig hver gang, men det er jo sådan set korrekt.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#136   26. okt 2023 Nu søger familien politisk asyl i Tyskland med begrundelsen til de tyske myndigheder, at de er i livsfare i Danmark. Joooo ja - intet mindre.
    Jeg håber inderligt, at de får det asyl smiley

• #137   26. okt 2023 De har nok luret, uanset hvor ubegavede de er, at temperaturen over for svindlere som dem, er meget, meget lav i Dk. De har bare lige glemt, at tyskernes velfærdssystemt er til at lukke op og skide i smiley Og de virker ikke umiddelbart som hårdtarbejdende typer….

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#139   26. okt 2023 Her på HG var der vist max én, der måske ville gøre politiet til forbrydere, John.
    Hvorfra kender du egentlig journalisternes politiske ståsted? Er du i familie med Erhard? smiley

• #141   26. okt 2023 tænk sig, jeg synes der er mange journalister der virker om ikke sådan højreorienterede så dog borgerlige ... van opslagh ego agtige

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#142   27. okt 2023 Det sjove ved det med de røde lejesvende er, at kigger man på DR-journalister, der senere er gået ind i politik, er omkring 90% blevet borgerlige politikere smiley

• #143   27. okt 2023 nu er der godt nok ikke faldet dom, så vidt jeg ved, men der er da rejst tiltale for vold mod 2 betjente .. der er helt klart sket fejl i denne sag ..
    så et indlæg med en slags ekspert (kan ikke huske hans betegnelse) men en der har fulgt denne sag tæt og længe, han sagde selv at han nærmest havde opgivet at finde hoved og hale i den historie ..

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 27 Emner: 44 Svar: 921
  • #145   29. okt 2023 jeg håber stadig man med tiden får af vide hvad der er op og hvad der er ned i denne sag ... at nedlæggelse af afdelingen ikke ligger låg på HVIS nogen har overtrådt deres beføjelser ..

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#146   29. okt 2023 Noget tyder desværre på, at en gruppe på fire betjente LANGT har overtrådt deres beføjelser. I Vejle kalder man dem "tærskeholdet".
    Den syriske familie har nok ikke kun men også ret i deres anklager mod betjentene.

• #148   30. okt 2023 igen påstand mod påstand ... jeg ved stadig ikke hvad politiet har lavet, og det tyder på de har handlet forkert i situationer, men jeg tror simpelthen ikke på en ung ikke har kontakt med sin mor når det er muligt ...

• #149   30. okt 2023 Hanne, det er meget forvirrende, der er nok fejl på begge sider. Men jeg tror bestemt ikke, at familien har rent mel i posen, de virker til at have en agenda mod politiet. Det fritager naturligvis ikke enkelte betjente for at lave fejl.

• #150   30. okt 2023 så også skolekammerater har haft kontakt med ham ... jeg fatter så ikke politiet ikke må fortælle det tidligere så man kunne have undgået en del af dette ... ligeledes forstår jeg ikke at den mor eller andre fra skolen ikke har meldt det ud når man nærmest har forsøgt at insinuere at han kunne være dræbt af politiet, og der har været utallige eftersøgninger ..

https://www.msn.com/da-dk/nyheder/other/k%C3%A6mpe-bombe-i-farhad-sagen-det-var-planlagt/ar-AA1j5LRv?ocid=msedgntp&cvid=90144d79f97a4e4590a88a7e2fabda36&ei=5

• #151   30. okt 2023 Hanne M: Moderen vil måske fremstå som offer? Det er ikke unormalt ... og noget hele familen jo virkelig dyrker.
    Måske hun håber/håbede, at hun så slap for, at have myndighederne på, i forhold til evt. tvangsanbringelse af et eller flere af hendes børn? Det viser sig jo vidst, at det i virkeligheden er derfor Farhad smuttede i første omgang.
    Måske Farhads onkel eller de andre mænd i familien har dikteret hende, hvad hun må sige? Han prøver stadig, at styre hende og børnene ...
    Jeg håber alt bliver bedre, hvis de slipper for hans indflydelse ... tvivler, men ikke mindst for børnenes skyld ...

• #152   30. okt 2023 nu mente jeg den mor som vidste at der var børn på skolen der havde kontakt .. hun kunne da, om ikke andet, så anonymt have fortalt det til en journalist ..

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#153   31. okt 2023 "En onkel til den 17-årige Farhad Tober, der i sidste uge blev genforenet med sin familie efter at have været meldt savnet, er tirsdag kendt skyldig i at have modsat sig anholdelse og fornærmet politiet, afgør Retten i Kolding. Onklen straffes med 10 dagbøder af 600 kroner.

Ifølge anklageskriftet har manden blandt andet sagt »du er en hund og en idiot« til en politibetjent under en anholdelse."

Politiken i dag

• #154   31. okt 2023 han har vidst også sagt noget værre .. ved ikke om det er den samme onkel der om de nyligt fremkomne oplysninger har udtalt "bullshit" ... ved ikke om der mener det er bull med de oplysninger, eller shit det kom frem ..

igen som jeg skrev langt oppe, kan ikke fatte de ikke kan høre at den slags ord og vendinger i kommunikation bare er så Ja mangler ord for det, men ihvertfald ikke noget der avler respekt ...

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#155   31. okt 2023 Onklen (måske m.fl.) er vist også kommet med nogle udtalelser om betjentenes mødres sexliv smiley Det bruger "den slags" gerne som det mest fornærmende overhovedet - sammen med at kalde folk, de ikke kan lide, for hunde. Gad vide, om der er favorithaderacer smiley "Din leeeeeeeeede PUDDELhund!!!" smiley

• #156   31. okt 2023 Det der med brodne kar, og det gælder jo i alle fag.

https://ekstrabladet.dk/krimi/seks-betjente-sigtet-det-er-traels/10009373

• #157   31. okt 2023 Justitsminister kræver redegørelse fra politichef https://nyheder.tv2.dk/krimi/2023-10-31-justitsminister-kraever-redegoerelse-fra-politichef

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#158   1. nov 2023 "Det der med brodne kar, og det gælder jo i alle fag."

Helt sikkert. Måske forventer man "bare", at i hvert fald politifolk overholder loven - ligesom man forventer, at lærere kan læse og taxachauffører køre bil smiley

Kommentér på:
Blev vores datter myrdet ...

Annonce