min datter blev 5 år idag...... {{forumTopicSubject}}
Men hold op en mærkelig dag
Jeg har ligget syg med næsten 40 i feber siden sidste weekend, og min far og hans kone kom igår fra kbh, men jeg er nede ved min mor, 5 huse nede af vejen, for at ha hjælp i dagligdagen, for det er hårdt at være alene med 2 små og så med feber....
Mine unger har så været hjemme ved min far i vores hus igår og idag, så kom de bare "på besøg" nede ved mor da vi skulle holde fødselsdag ...
Normalt aver vi fine kager (se majas kage fra sidste år i mit album - hvis i har lyst)
Men i år var det rutebil lagkage ogkøbe boller
Gaverne måtte købes igår med feber og dårlig mave, så ikk meget hygge over det......
Synes det har været en mærkelig dag, håber ikk hun husker det når hun bliver større - og i morgen SKAL jeg bare ha lavet kagemand til børnehaven - men det gjorde ondt da hun spurgte efter sin prinsesse kage - men det har jeg bare slet ikk kunne ordne
Og ingen har sjovt nok opdaget hun havde fødselsdag, kun 2 opkald, fra bedstefar og onkel, med et tillykke med dagen .......
Selv hendes far som efter 3 års fravær har søgt samvær, "glemte" hendes fødselsdag ......
Måske er jeg bare ynkelig, men tulle - tillykke med fødselsdagen - mærkeligt hun ikk er her - men er ved min far - og så på hendes fødselsdag :-((
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Men det bemærker din datter nok ikke nær så meget som du gør.
Hvis du har dårlig mave, er det så skide smart at lave kage til børnehaven ?
Der skal altså ikke meget til at få smittet rigtig mange mennesker...
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 509 Svar: 2.022
men hvad gør man så ?
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
min datter blev 5 år idag......