{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Hvad ser/tænker min datter mon? {{forumTopicSubject}}

Min datter kommer med lidt nogle underlige udbrud, og hvis man tror på et liv efter døden, ja så skræmmer hun mig lidt ..... smiley

For 2 år siden, da min mors gamle lab døde, var min datter 2½ år gammel ..
Hun brød sig ikke om hunde , kun snowie...
Så døde snowie, og mor fik Coco, som blev hentet uden børn..
Da vi så kommer ned til mormor, udbryder min datter LILLE SNOWIE, og springer hen og omfavner hunden...

Så i lørdags, måtte jeg desværre ha aflivet min kat, ungerne sov, så de fik det af vide søndag morgen..
Jeg tuede lidt sådan on/off men pludselig siger maja nu 4½ år, mor du skal ikke være ked af det mere, det er ikke synd for Sofus, han kommer tilbage på fredag ....

Og om jeg tror på at noget vender tilbage efter døden, det ved jeg ikke, men jeg er ret spændt på at se hvad fredagen bringer .... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ser/tænker min datter mon?
  • #1   31. maj 2010 Dejligt med en unge der kan " se " mere end vi voksne. Desværre vokser børnene desværre fra det ved fem års alderen.

• #2   31. maj 2010 jeg tror på det.. Og man siger at dyr og små børn kan se mere end vi voksne kan.. Puuha det er lidt uhyggeligt..

• #3   31. maj 2010 Kira : Hvorfor skal man fortælle et barn at det ikke er som de opfatter verden ? Hvorfor skal man fortælle et barn, at de ikke kan tegne en rød elefant eller en blå tiger ?
    Hvordan tror du Dhali Lama blev " fundet " ?

• #5   31. maj 2010 Eeeej hvor er det scary..

• #6   31. maj 2010 MeToMiCa : Er det ikke bare dejligt ?
    Har altid stolet på mine børn da de var små, og kunne se og mærke ting omkring sig. Tror de bliver usikre og mere bange hvis man bagtaliserer det.
    Selv hos en af mine hunde og en af mine katte, har jeg set reaktioner på noget jeg ikke kunne se.
    Jeg selv har være ude for en hel masse, men det er efterhånden mange år siden og det er ikke noget jeg selv opsøger.

• #7   31. maj 2010 Jeg er bestemt også en af dem der ''tror'' og er overbevist om at dyr og børn er mere sensitive og opfanger langt mere end vi kan forestille os.

• #8   31. maj 2010 Min mands søster og hendes samlever havde besøg af nevø/familien fra samleverens side...
    De sidder alle ude i haven og på et tidspunkt skal min svigerinde ind i køkkenet for at hente noget...På afstand kan hun høre nevøen (3-4 år) snakke inde i køkkenet...
    Hun kommer derind og spørger ham så...nåå hvem render du og snakker med...Han svarer, jeg snakker lige med din far...Og det skal lige siges, at hendes far døde tilbage i '91, hvor dette finder sted i 01-02, så han vidste ikke hun ikke havde en far mere....
    Hun fik det så også rigtig mærkeligt...

• #10   31. maj 2010 jeg har prøvet i mit gamle hus, på en rigtig varm sommer dag, uden blæst, at vores hoveddør pludselig smækkede i med et kæmpe brag.. Nogen gange når jeg var alene hjemme, kunne man høre en åbne og lukke vores have låge, gå op af grusstien til hoveddøren, sætte nøglen i døren, lukke den op, tænde for musikken, tænde for vandet og sætte vores el kedel til at koge, når jeg så råbte hej, eller kiggede ned af trappen var der ingen hjemme.. Til sidst blev det så slemt at jeg ikke turde være alene hjemme mere.. Har også prøvet flere gange at være alene hjemme, og sidde nede i vores køkken, og pludselig tændte min mor's tv oppe på hendes værelse.. Det skal så lige siges det her var inden man fik en fjernbetjening, så der var nogen som skulle tænde på kontakten til det.. Jeg tror helt bestemt på der er mere mellem himmel og jord,

Kommentér på:
Hvad ser/tænker min datter mon?

Annonce