1.007 visninger
|
Oprettet:
Brunch - varighed {{forumTopicSubject}}
På lørdag har jeg inviteret den nærmeste familie på brunch, da jeg fylder 65 på fredag.
Da vi bliver omkring 30 personer, har jeg valgt at invitere på restaurant. Men restauranten kører med sådan et 1,5 times arrangement. Jeg mener dog, at det er for kort tid. Jeg ville sige, at 2 eller 3 timer ville være mere passende. Men er det bare mig?
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.120
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.632
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.296
Der er flere steder at vælge imellem, men da Odense er et mareridt at køre og parkere i, vil jeg foretrække et sted, som ikke ligger i midtbyen. Mine gæster har mellem 1 og 2,5 timers kørsel, og kender ikke byen.
Mit absolut foretrukne brunchsted ligger i Kerteminde, men det vil betyde 1/2 times ekstra kørsel, og det vil jeg ikke byde mine gæster
Jeg har fundet et sted, som man let kan køre til, og hvor der er masser af gratis parkeringspladser.
Eneste minus er, at de kører med 1,5 times brunchbuffet inkl drikkevarer.
Jeg må lige have fat i dem i morgen, så må de bare ryste posen og give mig et tilbud på 3 timers brunch med drikkevarer
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.018
En anden ting er når jeg som gæst alligevel har startet bilen, betalt broen og glæder mig til din fest betyder det absolut ingenting at der kommer 30 minutter længere transporttid. Særligt ikke hvis jeg slipper for alle de dumme ensretninger og vejarbejde i Odense bymidte.
Jeg havde skiftet lokation til det bedste sted få at få en fantastisk dag
sep 2020
Følgere: 20 Annoncer: 1 Emner: 39 Svar: 839
Jeg er enig med Ziva, når man først er taget afsted, så betyder det ikke så meget, at der er længere kørsel, hvis det giver mulighed for længere varighed med hygge.
Jeg ville ikke prøve på, at få længere tid på det sted du har fundet, men rykke arrangementet til det sted du kender og ved hvad restauranten står for.
Håber du får en fantastisk dag
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.499
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.296
Jeg kan kun sige, at jeg har haft en fantastisk hyggelig dag, uden stress og jag.
Der var et stort udvalg, og dermed noget for enhver smag.
Vi endte med at være 28, og jeg fortryder ikke et sekund, at jeg valgte at fejre min fødselsdag på denne måde
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.499
Har faktisk altid tænkt det er tosset at fødselslaren ofte har et stort arbejde
Brunch - varighed