{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Brunch - varighed {{forumTopicSubject}}

På lørdag har jeg inviteret den nærmeste familie på brunch, da jeg fylder 65 på fredag.

Da vi bliver omkring 30 personer, har jeg valgt at invitere på restaurant. Men restauranten kører med sådan et 1,5 times arrangement. Jeg mener dog, at det er for kort tid. Jeg ville sige, at 2 eller 3 timer ville være mere passende. Men er det bare mig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brunch - varighed
  • #2   7. okt 2023 Jeg er enig i at 1,5 time er for kort. 3 er mere rimelig.

• #3   7. okt 2023 jeg ville få stress hvis jeg havde et tidspres når jeg skal spise

• #4   7. okt 2023 Dejligt at høre, at det ikke er mig, der er mærkelig smiley

Der er flere steder at vælge imellem, men da Odense er et mareridt at køre og parkere i, vil jeg foretrække et sted, som ikke ligger i midtbyen. Mine gæster har mellem 1 og 2,5 timers kørsel, og kender ikke byen.

Mit absolut foretrukne brunchsted ligger i Kerteminde, men det vil betyde 1/2 times ekstra kørsel, og det vil jeg ikke byde mine gæster smiley

Jeg har fundet et sted, som man let kan køre til, og hvor der er masser af gratis parkeringspladser.
    Eneste minus er, at de kører med 1,5 times brunchbuffet inkl drikkevarer.
    Jeg må lige have fat i dem i morgen, så må de bare ryste posen og give mig et tilbud på 3 timers brunch med drikkevarer smiley

• #5   8. okt 2023 Halvanden time er fint for mig generelt, men til en fest er det for lidt

En anden ting er når jeg som gæst alligevel har startet bilen, betalt broen og glæder mig til din fest betyder det absolut ingenting at der kommer 30 minutter længere transporttid. Særligt ikke hvis jeg slipper for alle de dumme ensretninger og vejarbejde i Odense bymidte.

Jeg havde skiftet lokation til det bedste sted få at få en fantastisk dag

• CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 20 Annoncer: 1 Emner: 39 Svar: 839
    #7   8. okt 2023 3 timer må være minimum til en brunch, når det er en fødselsdag eller anden festlig begivenhed, det skal jo gerne være hyggeligt med mulighed for at tale sammen, tissepause o.s.v.

Jeg er enig med Ziva, når man først er taget afsted, så betyder det ikke så meget, at der er længere kørsel, hvis det giver mulighed for længere varighed med hygge.

Jeg ville ikke prøve på, at få længere tid på det sted du har fundet, men rykke arrangementet til det sted du kender og ved hvad restauranten står for.

Håber du får en fantastisk dag smiley

• #9   8. okt 2023 enig med de andre .. og også med Isabelle i at er det RIGTIGE hyggelige sted med god tid en ½ times ekstra kørsel så er det det værd ..

• #10   14. okt 2023 Vil bare lige fortælle, at jeg holdt fast i det valgte sted til brunchen. Jeg fik et tilbud på brunch fra 11-15 inkl drikkevarer.

Jeg kan kun sige, at jeg har haft en fantastisk hyggelig dag, uden stress og jag.
    Der var et stort udvalg, og dermed noget for enhver smag.

Vi endte med at være 28, og jeg fortryder ikke et sekund, at jeg valgte at fejre min fødselsdag på denne måde smiley

• #11   14. okt 2023 Tillykke med dagen, skønt den blev lige som du ville det..

Har faktisk altid tænkt det er tosset at fødselslaren ofte har et stort arbejde

Kommentér på:
Brunch - varighed

Annonce