532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Penge til velgørenhed Penge til velgørenhed

Hvor mange penge bruger i årligt, til velgørenhed ?
Blev selv påtvunget, at melde mig til Danmark mod landminer, for 2 eller 3 år siden, da hende der samlede penge ind, ikke ville forlade vores lejr på Roskilde for et par år siden smiley

Hvor mange af de penge i giver, tror i reelt når frem, til dem, der egentlig har brug for pengene?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Penge til velgørenhed
  • #1   8. jan 2007 Ingen! Tvivler sådan på at de virkelig når frem....

• #2   8. jan 2007 Jeg gir et beløb til kræftens bekæmpelse....ellers ikke noget....tror desværre ikke meget, når ud til dem ,der har brug for det

• #3   8. jan 2007 Heller ikke her- sådan da. Jeg gir lidt til kræftens bekæmpelse, og er medlem af dyrenes beskyttelse, ellers ikke rigtig noget

• #4   8. jan 2007 ved ikke hvor mange der når frem sikkert ikke mange, da de bruger mange penge på reklame. medmindre de får der gratis..

jeg er medlem af WSPA,
    giver altid penge til dyrenes beskyttelse når jeg ser sådna en bøtte.
    på mac D. ligger jeg penge til ronald m, donalds huset, synes det er en god ting... der tror jeg til gengæld de får de fleste af pengene, da det jo er i danmark. og deres bøtter bare står på mac d, så derfor ingen blade osv ud til folk..

ja så når rød ekors kommer osv, får de også lidt..

og sikkert nogle andre rundt omkring..

• #5   8. jan 2007 jo og kræftens bekæmpelse...

• #6   8. jan 2007 Og så ikke at glemme de penge vi gir til skatten som går til ulandshjælp o.s.v.

• #7   8. jan 2007 Jeg er medlem af :
    Anima
    WSPA
    Amnesty International
    Har et barn i Afrika jeg betaler til hver måned .
    Vælger at tro på at pengene kommer rette sted hen .

• #8   8. jan 2007 har det på samme måde som Lone c. tror helt sikkert på at de penge jeg giver, kommer de rette steder hen.

er medlem af:

WSPA
    dyrenes beskyttelse
    kræftens bekæmpelse
    red barnet

• #9   8. jan 2007 lone- har tænkt over det med et barn, og det med at give en ged, eller hvordan det nu var... lyder som en god ide man kan vælge at give en ged, eller gris eller hvad det nu er..

kan godt være de ikke får alle penge, men håber da de får mange af dem..

stopper i alt hvert fald ikke..

at give ca 40 kr hver måned til forskellige ting, gør jo ikke mig fattig, og så ved jeg at man har prøvet, selv om det ikke er sikkert alle penge går til det..

• #10   8. jan 2007 Lige præcis Karina s *ss* .
    Stopper heller ikke , har betalt til de forskellige ting en del år efterhånden , mærker det overhovedet ikk....gør bestemt heller ikke mig fattigere.......men måske nogle en smule "rigere" *ss*.

• #11   8. jan 2007 har sluttet at give ...
    Min søster var i puket (staves??) og de hadde så flotte biler osv end resten af landet. (flodbølgen)
    så har jeg hørt at pengene kommer i forkete hender.

men jeg kan gi til hjemløse (de som selger blade) og nogen gang når jeg ser en på gaden med skilt at de er sultene så køber jeg en burger eller noget mad. hvis de har hund køber jeg hundemad...

• #12   8. jan 2007 Vi har valgt at støtte :

Anima
    Amnesty International
    Smider i bøssen når jeg møder nogen på min vej...

Det eneste jeg ikke støtter er religiøse penge slugere... incl. kirkeskat c",)

Ved ikke hvor mange af pengene der når frem, men håber da det er største delen af dem...

• #13   8. jan 2007 150 kr hver måned til red barnet , det har jeg gjort i 4 år nu :o)

• #14   8. jan 2007 Jeg synes også det er fint nok at give de hjemløse mad etc. men kunne aldrig falde mig ind at give dem penge...
    Køber også deres blad når jeg engang imellem er i kbh

• #15   8. jan 2007 jeg har været medlem af amnisty... men har meldt mig ud , da jeg lever lige på grænsen til selv at få det til at løbe rundt.

men når jeg engang kommer til flere penge har jeg flere ting jeg gerne vil støtte smiley

blandt andet :
    kræftens bekæmpelse

Jeg har engang givet en fattigmang en MCd menu smiley da jeg ikke vil give penge ... hvor blev han glad smiley

• #16   8. jan 2007 ja folk bliver meget glade, gav en alkoholiker, nogle penge ind ei 7-eleven, han manglede lidt penge for at få en fransk hotdog, og han stod bare og nå, så har jeg ikke nok penge osv..

så gav jeg ham nogle, og han sagde så, vil du så ikke lige have de 2 kroner tilbage, som der er for meget.. meget sødt..

men gud hvor er det dejligt at se hvor glad folk kan blive for lidt hjælp til noget mad..

• #17   8. jan 2007 min bror er musikker og hadde spillet ude i byen og for sjov tok han gitaren op av kassen og spillet lidt. han fik ca 500 kr. så kom det en hjemløs forbi og kikket i skraldespand og min bror spurte om han var på job. og han sagde at han samlet flasker til alkohol til næste dag. min bror syntes når han var ærlig og sagde det så gav han alle pengene til ham.

• #18   8. jan 2007 og han blev meget taknemlig, ville nesten ikke have pengene for det var så meget...

• #19   8. jan 2007 Jeg giver ved indsamlingerne når de kommer til min dør - ellers ikke...

• #20   8. jan 2007 Wspa og who....eller hvad det nu hedder. Giver 5000 årligt, ige det beløb der kan trækkes fra smiley

• #21   8. jan 2007 har adopteret tre gibbonaber i thailand

• #22   8. jan 2007 Jeg arbejder på et værested for hjemløse og det er både godt og ondt at give dem penge, du hjælper dem jo bare med at dø, rent ud sagt...
    Så hellere give dem noget mad eller varmt tøj og en sovepose, og de bliver faktisk mere glad for det end for penge til druk og stoffer...

• #23   8. jan 2007 Og NÆGTER at give til kræftensbekæmpelse efter jeg så den løn direktøren fik og den bil han kørte rundt i

Kommentér på:
Penge til velgørenhed

Annonce