10.484 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Vred om på min ankel Vred om på min ankel

Tirsdag d. 24 vred jeg godt og grundigt om på min ankel. Var i røntgen dagen efter og der var ikke noget brækket. Mine ledbånd har nok fået sig et ordenligt ryg.
Jeg er sygemeldt da jeg arbejder som handicap ledsager og går MANGE kilometer hver dag. Nu er jeg bare i tvivl om hvor længe jeg skal være hjemme. Lægerne har ikke givet noget bud.
Som i ser er den stadig noget hævet

Smider et billede mere ind hvor jeg har været afsted og handle lidt. Jeg kan gå med let til meget halt smiley

Nogle der har et bud på hvor længe det vil være bedst at blive hjemme?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vred om på min ankel
  • #1   30. okt 2017 efter jeg havde været afsted i et par timer

profilbillede