bliver vred på baboom!!!!!! {{forumTopicSubject}}
jeg synes det er noget svineri for at være ærlig..
det er muligt at oprette en alm. bruger der inde når du er under 15 men du skal være 15 for at oprette en fotoprofil, og så kan man se at der er en der er 14 men når du kigger på hans/hendes fotoprofil er personen pludselig 15..
men det der nok genere mig mest er at der ikke bliver holdt opsyn med grupperne.. for dem der opretter grpper med sex, og liderlighed ikke tjekker om det er et barn der melder sig ind.. og baboom holder slet ikke øje med grupperne, for der kan en 14 årig jo også oprette en gruppe der handler om diverse ting. og der ligger folk jo link ind og taler om alt fra top til tå..
jeg ville da være ked af det hvis mit barn sad og oprettede emner med sex og hvor tit bliver du liderlig??
undskyld skule bare lige rase ud!!
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 618 Svar: 3.633
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 118 Svar: 434
kan da godt være at jeg bare er sart.. men synes ikke at børn skal læse sådan noget..
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.610
Hvor er forældrene henne? Er det ikke deres ansvar at sørge for at holde øje med deres børn og hvad de laver både på nettet og IRL...?
Hvordan skaulle baboom kunne gøre dette. De har jo ikke andre muligheder end at tro på hvad brugeren skriver deres alder er.... Og forestiller mig der er rigtig maange mindreårige sådan et sted... En nogetuoverskuelig opgave!
mar 2007
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 118 Svar: 434
mar 2007
Med eller uden kontrol fra forældre.
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.297
Men det der med at se om det er en 14 eller 15 årig der er inde på siden, det er møg svært at se forskel, og vi kan kun gøre noget når det står der ..
desværre er folk derinde ret snu så de ændre da bare alderen, så er det nemlig svært for os at bevise at de ikke er 15 ..
Og siger som de andre - problemet må i mine øjne også være mangel på korrekt opdragelse.
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Det er ikke noget nyt fænomen, at unge søger omtale af sex, tværtimod.
Jeg synes, at brugerne på Baboom bør være opmærksomme på, at der er meget unge medlemmer imellem og måske sørge for, at det mest grafiske (uvirkelige, krænkende og anstødelige) er forbeholdt voksne mennesker.
Hvordan? Aner det ikke.
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Vi stoler på at vores børn er så fornuftige at de holder sig fra de ting på internettet, der " lugter " ( måske er jeg naiv- eller måske bilder jeg mig ind at jeg kender mine børn ). Man kan give forældrene ligeså meget skyld for diverse ting som man vil- men mon ikke man skulle tænke på de voksne der rent faktisk lokker de unge ud over deres grænser ?
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 148 Hunde: 3 Emner: 614 Svar: 1.494
Fordelen på Baboom er netop at der er et alderskrav på min. 15 til fotoprotfil.
Herinde og på hestegalleri opretter de mindreårige jo det ene fotoalbum , efter det andet, hvor de står med trutmund, nedringede bluser, og lavtaljede bukser.
Om det gør det på Baboom, skal jeg ikke kunne sige (ville dog undre mig meget, hvis ikke), men de gør det nu altså også her...
bliver vred på baboom!!!!!!