{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

bliver vred på baboom!!!!!! {{forumTopicSubject}}

jeg synes det er noget svineri for at være ærlig..

det er muligt at oprette en alm. bruger der inde når du er under 15 men du skal være 15 for at oprette en fotoprofil, og så kan man se at der er en der er 14 men når du kigger på hans/hendes fotoprofil er personen pludselig 15..

men det der nok genere mig mest er at der ikke bliver holdt opsyn med grupperne.. for dem der opretter grpper med sex, og liderlighed ikke tjekker om det er et barn der melder sig ind.. og baboom holder slet ikke øje med grupperne, for der kan en 14 årig jo også oprette en gruppe der handler om diverse ting. og der ligger folk jo link ind og taler om alt fra top til tå..

jeg ville da være ked af det hvis mit barn sad og oprettede emner med sex og hvor tit bliver du liderlig??

undskyld skule bare lige rase ud!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bliver vred på baboom!!!!!!
  • #1   3. jan 2009 Jeg må ærligt indrømme, at det der med at fake alderen for at kunne en masse andet er altså ikke noget nyt. Se på. bl.a sexfriends.dk der er sku også ne masse unge mennesker på under 18. Unge mennesker føler sig desværre bare seje ved at gøre det forbudte smiley også er det vel bare sådan nutiden er , om man raser over det eller flyder med strømmen er vel op til en selv.

• #2   3. jan 2009 det er selvfølgeæig rigtigt nok... det er jo forældrene der ar ansvaret der. men når det alligevel er så nemt for dem og der ikke kommer konsekvenser ud af det de laver... og oprettede det her emne inde på baboom og der fandt jeg også ud af at inde på arto er der noget der hedder sexdebatten!!!

kan da godt være at jeg bare er sart.. men synes ikke at børn skal læse sådan noget..

• #3   3. jan 2009 Jeg er med Tina her....
    Hvor er forældrene henne? Er det ikke deres ansvar at sørge for at holde øje med deres børn og hvad de laver både på nettet og IRL...?

Hvordan skaulle baboom kunne gøre dette. De har jo ikke andre muligheder end at tro på hvad brugeren skriver deres alder er.... Og forestiller mig der er rigtig maange mindreårige sådan et sted... En nogetuoverskuelig opgave!

• #4   3. jan 2009 Ja, man kunne jo som forældre blokke sådanne ting på deres computer, ligesom på skolerne, hvis der er bare noget anstødlig i teksterne, eller på billderne blokkes siderne. Desværre kan meget nyttigt også blive blokeret . ^^

• #5   3. jan 2009 jeg giver jer fuldstændig ret.. det er da selvfølgelig først og fremmest forældrenes opgave at holde øje med sådan noget.. men når det er så let tilgængeligt, og børn bare kan sidde og oprette grupper om hvor liderlige de er og hvor tit de bliver liderlige, og når der ikke kommer nogle konsekvenser ud af det så er det..

• #6   3. jan 2009 Tja ungdommen er desværre helt anderledes, meget mere end da jeg var ung .. loool Ja jeg mener self dengang jeg var 14-16 år gammel. der var sex ikke lige så udbredt som idag.. Men idag kan man næsten ikke finde en 14 årig som er jomfru . Det kommer desværre ikke mig som et stort chok, Og finder de det ikke på baboom finder de det andre steder.
    Med eller uden kontrol fra forældre.

• #7   3. jan 2009 Hjælpeadmins kan ikke rigtig gøre noget ved de grupper, - kun admin af siderne.. Og ja dem skriver vi da også til :o)
    Men det der med at se om det er en 14 eller 15 årig der er inde på siden, det er møg svært at se forskel, og vi kan kun gøre noget når det står der ..
    desværre er folk derinde ret snu så de ændre da bare alderen, så er det nemlig svært for os at bevise at de ikke er 15 ..

Og siger som de andre - problemet må i mine øjne også være mangel på korrekt opdragelse.

• #8   3. jan 2009 Jeg tror det er en lidt voldsom forældreopgave at beskytte 14 årige mod at opleve sex i diverse medie.
    Det er ikke noget nyt fænomen, at unge søger omtale af sex, tværtimod.

Jeg synes, at brugerne på Baboom bør være opmærksomme på, at der er meget unge medlemmer imellem og måske sørge for, at det mest grafiske (uvirkelige, krænkende og anstødelige) er forbeholdt voksne mennesker.
    Hvordan? Aner det ikke.

• #9   3. jan 2009 Undskyld mig. Jeg er forældre til en pige på 14 og en dreng på 15. Begge unger har internet på deres værelser og vi kan da ikke holde øje med hvilke sider de går ind på. Skulle vi sidde ved siden af dem når de surfer og chatter med deres venner ? Hvis man går ind til dem, for lige at tjekke, lukker de da bare de sider ned som de var igang med og som vi ikke må se. Før internettes tid, lavde unge mennesker også en hel del " farlige " ting som de ikke burde.
    Vi stoler på at vores børn er så fornuftige at de holder sig fra de ting på internettet, der " lugter " ( måske er jeg naiv- eller måske bilder jeg mig ind at jeg kender mine børn ). Man kan give forældrene ligeså meget skyld for diverse ting som man vil- men mon ikke man skulle tænke på de voksne der rent faktisk lokker de unge ud over deres grænser ?

• #10   3. jan 2009 Nogen burde altså også gøre noget ved de klamme voksne mænd der sidder og lægger lumre beskeder på de unge pigers profiler.. Det er simpelthen for klamt...

• #11   3. jan 2009 Nemlig søster :0)

• #12   3. jan 2009 Nu har jeg ikke læst svarene igennem, men altså - De unge opretter jo også sexgrupper her på HuG og på HeG?
    Fordelen på Baboom er netop at der er et alderskrav på min. 15 til fotoprotfil.
    Herinde og på hestegalleri opretter de mindreårige jo det ene fotoalbum , efter det andet, hvor de står med trutmund, nedringede bluser, og lavtaljede bukser.
    Om det gør det på Baboom, skal jeg ikke kunne sige (ville dog undre mig meget, hvis ikke), men de gør det nu altså også her...

Kommentér på:
bliver vred på baboom!!!!!!

Annonce