{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Jeg bliver så vred.... {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg må lige have lidt luft hvor jeg ved folk kan følge mig (stort set).

Igår da jeg var ude og lufte min vovse mødte vi en stor mand med en lille nervøs schnauser, begge hunde var i snor, og da min hund gik et par skridt hen mod hans for at hilse løftede han sin hund op i luften i snoren som jo sad fast i halsbåndet, han løftede den op så den hang der i 2-4 sekunder og lige vred kroppen et par gange og satte den ned på den anden side af sig selv.

Det kan godt være det er mig der er lidt sart, men jeg blev så "overrasket" at jeg ikke kunne sige noget, men det var da noget mærkeligt noget, jeg bliver så vred over at folk kan opføre sig sådan.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg bliver så vred....
  • #1   15. maj 2006 Oplever jeg også meget tit når Ozzy vil hilse på fremmede hunde når vi går tur...

Fatter simpelthen ikke hvad der sker for folk der gør sådan mod sine dyr...

• #2   15. maj 2006 forstår ikk helt...

det med at hundene ikk måtte hilse eller?????

• #3   15. maj 2006 Men hundene var lige høje og diva hilser altid pænt og den ville gerne kunne man se....

• #4   15. maj 2006 Det gør mere eller mindre alle i vores by når de ser Nemo.. Uanset om hunden vi møder er stor eller lille.

• #5   15. maj 2006 Sjovt som de "små" damer kan løfte jeg ved snart ikke hvad *GGG*

• #6   15. maj 2006 Det er lidt ligesom de gamle damer der hiver sin hund op når man kommer gående med sin hund...

Man føler jo nærmest at ens hund er til gene for andre... bare fordi den er stor og vil hilse på...

• #7   15. maj 2006 nååå - jamen nogen mennesker tror bare at hunde ikk også kan sige "hej" ligesom mennesker =/

dog skal det lige siges, at da Kayser levede HADEDE jeg folk der trods mine anstrængelser for at holde ham, stadig lod deres lille hund få snor (eller værre - en flexline *grrrrrrr*) så de liiiige kunne hilse..
    - Kayser bed hver gang - og jeg fik skylden for ikk at have styr på min hund =/

• #8   15. maj 2006 kunne det ikke bare være manden har nogle dårlige erfaringer enten med andre hunde eller at hans hund kan være agressiv? Var der jo ikke så har svært ved at kommentere situationen men det lyder nu mest af alt som om han har oplevet noget negativt... det er også bare mig..

• #9   15. maj 2006 Der er selvfølgelig nogen gange at det ikke er så smart at de hilser - men som hunde ejer burde man da have bare en smule forstand på at læse sin hunds krops sprog og vide om det er forsvarligt at de hilser-...

• #10   15. maj 2006 Nina- Ejeren gjorde ingen tegn til de ikke måtte hilse og de var nok 5 meter fra hinanden, hvis han ikke ønskede de skulle hilse havde han rig mulighed for at stoppe det.

Jeg spørger altid om diva må hilse når den anden er i snor for som du siger er der nogen hunde der ikke vil.

• #11   15. maj 2006 måske var det ikke hans hund? måske en han passer eller lige har overtaget fra en anden smiley Alle de muligheder, og vi får nok aldrig svar..

• #12   15. maj 2006 og værre endnu er det med Kaoz... Han ææææælsker alle, og hver dag møder vi en dansk-svensk på vores aftentur..

Den er løs, Kaoz er løs (men under komando og på plads når vi møder andre) og så farer den lille fanden lige i hovedet på ham =('Min stakkels vov bliver jo så bange.. Det er også irriterende...

nu vi lige var ved brokkeriet...

• #13   15. maj 2006 Kejser - Det er ikke det at de ikke måtte hilse det er fint. Det er det at han lod den dingle i luften med hele sin vægt..... Han hev den ikke bare til sig, han rev den op i luften, jeg kan ikke helt forklare men det så meget smertefuldt ud for hunden

• #14   15. maj 2006 tror også jeg vil løfte Aiko næste gang vi møder andre hunde *GGG*

• #15   15. maj 2006 Kejser Bastian : Det er jo det - kan man ikke vide når man ikke har været der...

Men når det er sagt - så er der rigtig mange som stadig gør det uden der egentlig er en grund til at gøre det...

Jeg har oplevet folk sige : Uha min hund kan slet ikke med andre hunde - og når man så får dem overtalt til at slippe hunden - leger de som om de ikke havde bestilt andet hele livet...

• #16   15. maj 2006 Men ja den med at hive hunden op over jorden i halsbånden - den er styg lige meget hvordan man vender og drejer den... Bare min mening om det...

• #17   15. maj 2006 mette og tommy -> Jeg vil også påstå jeg kender min hund *GG*
    Derfor fik Kayser ikk lov at hilse til sidst, han bed uden varsel og det var HVER gang.. Men han havde jo ondt og var blevet underlig pga det.... ved jeg nu.

Kaoz er bare fjollet og vil lege *GG*
    Han må hilse på alle dem han får lov til =)

Problemet er de andre - dem der ikk kender deres hund og ikke VIL høre når man siger, at når en hund bliver holdt i nakken mens den vider tænder og snerrer, IKKE er en hilsevenlig hund *daaaaaaah*

• #18   15. maj 2006 ~ Anne-Louise ~ ja ja du skulle bare se mine overarme... kan løfte en hel pakke smør, uden at få sved på panden

• #19   15. maj 2006 viser tænder... vider tænder ved jeg ikk hvad er...

• #20   15. maj 2006 og folk der føler trang til at løfte deres hund i snoren burde anskaffe sig en sele der er beregnet til det...

• #21   15. maj 2006 Ihh jeg hader den slags mennesker!!

Mødte en dame på vores morgentur, hun kommer gående med sin beagle længere henne ad fortovet, når vi så er 5-6skridt fra hende tager hun hunden og vender den med hovedet først ind i hækken???
    Monique går pænt ved siden af mig, logrer med halen og ørerne stritter op i luften som altid når hun ser en hund.
    Så spørger jeg damen om hendes hund er heeeelt vildt farlig siden den ikke kan tåle at se hunde for tæt på....
    Damen glor underligt og så vender hun sig sgu også ind mod hækken.... HVAD???

Nogle mennesker er sgi for underlige til at de bude have hund!!

• #22   15. maj 2006 Nina : Var heller ikke skrevet som noget negativt til dig ;o)
    Jeg taler bare generelt...

Jeg lader heller ikke Ozzy hilse på alle hunde - kun hvis de selv lægger op til det...
    Men rigtig tit synes jeg at hundene lægger op til det men ejeren synes ikke lige at hunden skal hilse - fair nok - men så gå dog videre - lad være med at hiv den op i halsbåndet eller værre endnu tage den op - for så er den jo først rigtig spændende for den anden hund...

Og ja jeg ved godt jeg ikke har verdens mindste hund - men han er jo god som dagen er lang og er ikke ude på at spise små hunde til aftens mad - selv om de gamle damer tror det - Griner

• #23   15. maj 2006 kan godt følge dig *maria kim*
    han kunne da i det mindte have løftet den ordenligt, istedet for at gøre det i halsbåndet..!!!

• #24   15. maj 2006 Birthe B : Fair nok at din hund har det sådan og det skal man også acceptere...

De oplevelser jeg har haft som jeg har beskrevet her har foregået i snor alle sammen...

• #25   15. maj 2006 Birthe B : Sådan er der bare nogle hunde der er - måske det ligger til racen er være sådan ??

Kommentér på:
Jeg bliver så vred....

Annonce