838 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 58 Svar

Når dagen føles helt forkert. Når dagen føles helt forkert.

Ja kender i det? Sådan en dag har jeg i dag. Jeg har haft fri, så jeg har sovet længe. Stod op, spiste morgenmad, så dokumentaren med de vilde "tamme" dyr der blev sluppet fri, som var blevet lagt op herinde, dasede længe, spiste så frokost, og har så lige været en tur i skoven med zoey. Men mest af alt føler jeg, jeg slet ikke skulle være stået op smiley er egentlig ikke i dårligt humør, dagen føles bare helt helt forkert. Jeg vil gerne lave noget, men jeg kan ikke finde på noget jeg har lyst til at lave, og selv om jeg egentlig har mange ting at tage mig til, så som lektielæsning, skrive ansøgninger til praktikplads, gøre rent osv, så sker der bare ikke en skid smiley
I morgen skal jeg til dyrlægen med rex, han skal sandsynligvis have amputeret den ene tå. Det er ret træls..
Hvordan føles jeres dag? smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når dagen føles helt forkert.
  • #1   25. okt 2016 Hvad er der med hans tå?
    Laika har også fået amputeret en tå smiley

• #2   25. okt 2016 Min dag er føles også helt forkert. Er rigtig off i dag, kørt død i alt for meget, for mange hårde beslutninger at tage til mig på en gang .. Ligger bare under dynen og putter nu..

• #3   25. okt 2016 Har det ærlig talt en virkelig dårlig dag.

Held og lykke med i morgen.

• #4   25. okt 2016 Zenta - jamen han har for et godt stykke tid siden brækket neglen så den måtte fjernes, men der var så gået betændelse i tåen, som vi nærmest ikke kunne komme af med. Han fik noget forskellig slags antibiotika osv. Til sidst fik vi så bugt med det, og så måske alligevel ikke.. For nu er der tydeligt betændelse i den igen og han har nærmest sådan en byld på tåen. Han har så fået fjernet neglen endnu engang, og fået et ordentlig slag antibiotika, men det vil bare ikke tage betændelsen. Så i morgen skal han have taget røntgen og så vil de fjerne tåen i samme ombæring, hvis det er nødvendigt, men de mente at det nok var det, det endte med.
    Hvorfor har laika fået fjernet en tå? smiley

• #5   25. okt 2016 And - luffe øv, håber du er ok ellers, sender god energi din vej smiley

• #6   25. okt 2016 Hun havde en voldsom betændelse der havde gnavet sig hele vejen ind til knoglen smiley
    Og min dyrlæge sagde at det ville vi aldrig komme til livs.
    Tåen væskede hele tiden og var snasket smiley
    Vi ved ikke hvad det kom sig af, men de tror at hun en dag har slået sin negl så den er knækket helt oppe og så er balladen startet.
    Jeg ville klart få den fjernet i morgen, det andet er som jeg ser det og med egen erfaring, spild af tid og penge smiley

• #7   25. okt 2016 Alexandoria det er jeg ked af at høre smiley håber det vender.

• #8   25. okt 2016 Zenta det lyder fuldstændig som det vi går igennem. Min kæreste var også en anelse utilfreds, for det er hans hund og hans penge (han er ikke forsikret) og han forslog at fjerne tåen med det samme, her anden gang den blev betændt, men dyrlægen mente vi godt kunne rede den, og nu står vi så og skal sandsynligvis have amputeret tåen alligevel.. Så det var lige 3500 ud af vinduet på at få fjernet neglen igen + antibiotika smiley

• #9   25. okt 2016 Det er jeg enig i, alt andet er spild af tid og penge.
    Min dyrlæge var heldigvis reel og ærlig, efter at have kigget på tåen og hørt mig sige at den havde set sådan ud i et godt stykke tid, der sagde de at vi burde fjerne den og de havde helt ret.
    Hos mig endte det med at tage en måned, for Laika fik bidt i forbindingen og strammet det sidste stykke forbinding så stramt at stingene sprang, så det måtte laves om.
    Men det er jo sådan noget der af og til sker.

• #10   25. okt 2016 Åh puha, håber så bare at det kommer til at gå lige efter bogen med at få fjernet tåen, så vi ikke også skal bakse med det smiley
    Men har ikke indtryk af at dyrlægen har taget røven på os, men hun er meget ung, så tror mere hun er uerfaren. I så fald må man da håbe vi har givet hende noget erfaring nu smiley

• #11   25. okt 2016 Nej nej tror ikke hun har taget røven på jer, hun lære jo også og en anden gang ved hun måske nu at man lige så godt kan fjerne den med det samme smiley

• #12   25. okt 2016 Zenta - ja præcis smiley Intet er så skidt at det ikke er godt for noget smiley

• #13   25. okt 2016 Du får lige lidt billeder smiley
    Det her billede var da hun havde bidt i forbindingen og strammet det sidste forbinding så stramt om poten at den hævede voldsomt op og stingene sprang!

profilbillede
  • #14   25. okt 2016 Sådan ser man ud når man har været hos dyrlægen .. Det er stærk tobak at sove på smiley

profilbillede
  • #15   25. okt 2016 Og her da det begyndte at blive pænt smiley
    I dag er der intet at se, andet end at hun mangler en tå.

profilbillede
  • #16   25. okt 2016 Alle mine dage føles forkerte, og jeg får aldrig lavet noget som helst. smiley
    Jeg håber alt går vel med Rex. smiley

• #17   25. okt 2016 Sådan har jeg det hver morgen i vintermånederne smiley Det er en helt HELT forkert følelse at stå op mens der er mørkt og stille, som om alt er vendt på hovedet og har bare en fornemmelse af at noget er dybt forvrænget og forkert. Selv når jeg har været ude med hunden på morgentur ændrer det ikke den instinktive følelse af at noget er helt malplaceret.
    Ja jeg kan bedst lide de lyse måneder smiley

Men min dag har faktisk været rigtig god. Da jeg kom hjem tog jeg direkte ud igen og gik rundt i området - i halvanden time ca. Jeg elsker sådan nogle efterårs-eftermiddage når det er tørt vejr, med gule/orange/røde træer, smukke søer og dejlig natur smiley Jeg kan tydeligt mærke, at det bare er så meget mig

• #18   25. okt 2016 Det føltes lidt forkert, at der stod tirsdag på avisen og ikke fredag. smiley

• #19   25. okt 2016 Vinnie - øv det er jeg da virkelig ked af at høre smiley
    Det håber jeg også smiley

Funke det er lige præcis den følelse du beskriver jeg har haft i dag! smiley
    Men dejligt med en god gåtur i smuk natur og godt efterårsvejr smiley

Søren - ja puha, den må sgu ha slået hårdt smiley smiley

• #20   25. okt 2016 Lige i dag må jeg nok indrømme, at jeg ikke er okay. Det er nogle hårde dage. Forhåbentlig er alt bedre om nogen dage. smiley

• #21   25. okt 2016 Puha zenta det første billede ser ikke så godt ud, den er godt nok hævet.

• #22   25. okt 2016 And - luffe åh altså, krydser hvad jeg har for at det snart bliver bedre smiley

• #23   25. okt 2016 Ja sting skulle sidde i 10 dage og jeg mener der gik 7 dage hvor hun lod forbinding være, men så kom jeg hjem til at hun havde bidt i forbinding og det værste var at hun havde strammet det sidste forbinding så voldsomt at jeg nær ikke havde kunne klippet det af!
    Dyrlægen mener hun bed i det efter de der måske 7 dage, fordi det begyndte at klø. Så det måtte laves om smiley
    Men sådan går det jo oftest ikke smiley

• #24   25. okt 2016 Ja det er nok meget sandsynligt det er fordi det har kløet. Håber ikke det går sådan for os i hvert fald. Men rex plejer at være rimelig god til at lade sådan noget være (Nu har han så ikke lige fået amputeret en tå før men alligevel) så lad os krydse for at det bare går som smurt smiley

• #26   25. okt 2016 Det skal nok gå, det gør det jo som oftest, uden bump på vejen smiley

• #28   25. okt 2016 Jeg har sovet længe, fedt med ferie smiley
    Og så har jeg været ude med hundene, vi har tømt deres badebassin, det var vist på tide ikke det lige pludselig frostsprænger.
    Og så har jeg lavet min fladskærm, helt uden hjælp! Stolt ..
    Og så har jeg lige snakket med min søster som er total ynkelig, hun er syg og hendes kæreste har lange dage på jobbet, så hun mener jeg bør komme og tage Malia på 2,5 måned lidt.
    Har sagt at hun må ringe i morgen hvis det brænder helt sammen for hende, så kommer jeg.

• #30   25. okt 2016 Kenzie jeg tager virkelig hatten af for du kan. Jeg er simpelthen en skovl til at lave lektier, og laver ærligt talt kun det der skal afleveres, hvilket ikke er særlig meget på mit studie. Derfor er jeg ret afhængig af der er nogle timer at møde op til, så jeg kan samle op der smiley

• #31   25. okt 2016 Marie-Louise: det er virkelig en bizar følelse! Men nu er dagen jo så heldigvis snart omme smiley

• #33   25. okt 2016 Isabelle håber i finder de bedste løsninger for jer alle med hensyn til omplaceringerne. Har du ikke nogle andre eurasier-kontakter der kan hjælpe måske?
    Haha kan godt forstå du blev overrasket over fie smiley jeg blev godt nok også overrasket over zoey, forrige gang vi var til agility. Hun kan jo ikke lide mænd, som i virkelig ikke. Hun bliver sindssyg utryg. Men da jeg så slap hende løs og det var hendes tur til at løbe, så farede hun over og sprang op af træneren..som er en mand!! Der blev jeg godt nok også overrasket. Tror egentlig også zoey selv blev overrasket, for hun ville ikke snakke med ham bagefter smiley

Dejligt med besøg smiley

• #34   25. okt 2016 Zenta hvor har du bare udrettet noget i dag altså smiley
    Og det er jo perfekt du lige har ferie, nu når din søster måske har brug for aflastning smiley

• #35   25. okt 2016 Funke ja heldigvis for det da! Må det blive en bedre dag i morgen smiley

• #36   25. okt 2016 Ja når man tænker på at jeg har brugt hele dagen på tingene, så har jeg været effektiv smiley
    Nu ser jeg på Zulu, jeg skal jo også have tid til at slappe lidt af .. smiley
    Jeps, hun er rigtig rigtig dårlig, bare med influenza, men det er jo heller ikke sjovt når man har en baby på 2,5 måned og kæresten har lange dage på job.
    Så nu må vi se om hun ringer efter hjælp i morgen.

• #37   25. okt 2016 Jeg har en kat, der har fået fjernet den yderste knogle i en tå og en negl. Bortset fra at hun fik forbindingen pillet af den første aften og bidt sting, så hun måtte syes en gang til dagen efter, så gik alt efter planen, og det er helet fint op.

Min dag har været ok, selvom jeg har været på jobcentret. Når jeg skal derud, har jeg altid en knude i maven, på trods af at min sagsbehandler pt. egentlig er meget sød. Men mine første 18 måneder i systemet med en forfærdelig sagsbehandler sidder dybt dybt begravet i mig, og det kommer jeg nok aldrig helt over, heller ikke med de sødeste sagsbehandlere efterfølgende.

Det ændrer heller ikke, at jeg er lidt nervøs for, hvad der kommer til at ske, nu hvor jeg igen er "jagtet vildt", og min fredet periode er forbi.

Og så er jeg ret irriteret over, at dyrlægen ikke har overholdt vores aftale. Hun skulle kontakte os i dag angående nogle prøver.

• #38   25. okt 2016 Zenta Selvfølgelig skal der også være tid til at slappe af smiley
    Altså jeg vil sige at jeg kan ikke lige se hvordan jeg skal kunne passe en baby, når jeg er syg, hvis jeg nogensinde får børn, så kan helt sikkert godt forstå hende smiley

• #39   25. okt 2016 Susanne - Du er ikke den eneste, hvor aftaler ikke bliver overholdt. Skulle have haft svar på nogle prøver i slutningen af sidste uge - har intet hørt fra sygehuset endnu. Skide lækkert, når det er nogle ret vigtige prøver. -.-

• #40   25. okt 2016 Nej præcis, men nu er jeg total forgabt i den lille skid og passer hende gerne smiley

profilbillede
  • #41   25. okt 2016 Susanne godt at høre det gik godt med din kat smiley
    Kan godt forstå du er nervøs. Uanset hvad er det da ikke den fedeste situation at være i smiley
    Du må give dyrlægen et kald i morgen. Vores dyrlæge skulle også sende et prisoverslag til os mht. Den tå. Jeg måtte ringe to gange, før vi fik besked.

• #42   25. okt 2016 And, det lyder mega træls. Jeg håber, at du snart får svar. smiley

Jeg skal have svar på noget angående de prøver, som skal foretages på den ene kat. Og det haster en smule. Så det er træls, når hun ikke gider ringe som lovet.

• #43   25. okt 2016 Zenta hun ser godt nok også skøn ud altså smiley

• #44   25. okt 2016 Hun er SÅ dejlig smiley
    2,5 måned gammel og jeg elsker hende allerede smiley

• #45   25. okt 2016 Jeg kender godt de dage smiley især i de mørkere årstider oplever jeg dem.
    Min dag har ikke været meget bedre heller, da min ryg er rigtig træls smiley
    Pøj pøj med vuffen smiley

• #46   25. okt 2016 Zenta det forstår jeg godt smiley

Familien Nielsen ja måske er det årstiden der gør det.. Sjældent man har det sådan når solen skinner smiley
    God bedring med ryggen! Og tak smiley

• #47   25. okt 2016 Nu vi snakker skavanker, så jeg har også haft ondt i nakke og skuldre et par dage. Min "ting" er formentlig ikke noget alvorligt og skal som sådan nok blot arbejdes væk. Dette "faktum" har dog ikke forhindret mig i at have lidt selvmedlidenhed.
    Er det ikke også meget synd for mig?

• #48   25. okt 2016 Næh

• #49   25. okt 2016 Hæhæ smiley

• #50   25. okt 2016 Jeg siger tingene som de er smiley

• #51   25. okt 2016 Åh jeg har også haft en rigtig dum dag, ja den startede så allerede i går aftes ved en 20:00 tiden, var over ved min nabo for at hygge med at se Dicthe sammen med hende, for så lavet et eller andet med mit knæ så jeg slet ikke kan støtte ordenlig på det smiley
    Var en tur på skadestuen i dag da det bestemt ikke var blevet bede af hvile og noget kold på, de tror så måske det er min meniske der er røget men de kan ikke rigtig undersøge det ordenlig så længe jeg har så ondt så skal komme igen om 14 dages tid smiley
    Oven i dette er jeg høj gravid 32+4 med slem slem bækken løsning så har i forvejen meget svært ved at gå, fik ikke spurgt til krykker så nu humper jeg rund med en som jeg har lånt af en nabo, dette gør at jeg for voldsomme pluk veer vær gang jeg laver det mindste, når man så skal tisse ca 1 gang i timen døgnet rundt ja så bliver man ski noget træt og ked af det,
    Ud over dette er jeg ret stresset over at jeg ikke føler at jeg erklar nok til den bette kommer smiley
    Min veninde har så lige i dag taget alt baby tøjet med hjem for at vaske det så jeg ikke skal stresse over det smiley
    Håber i alle sammen for en beder dag i morgen smiley

• #52   27. okt 2016 Zenta og Laikas mor var laika også meget påvirket da hun havde fået fjernet tåen? Rex fik fjernet en tå i går, og han er ærligt talt meget trist, og jeg synes ikke han virker til at være smertedækket nok smiley

• #53   27. okt 2016 Nej det synes jeg faktisk ikke hun var, jo det irriterede hende, men ellers ikke?
    Hvad får han af smertestillende?

• #54   27. okt 2016 Han får flydende loxicom mener jeg det hedder. Men vi har været til dyrlægen og fået skiftet forbinding i dag, og hun mente at narkosen havde været hård ved ham. Hun sagde noget med at det var en hårdere narkose end det har været de andre gange, hvis man kan sige det sådan. Og han er da også i bedre humør her til aften. Men da jeg kom hjem i dag, lå den godbid han fik i morges f.eks. stadig på gulvet. Det er aldrig nogensinde sket før.
    Han halter stadig, nogen gange mere end andre, og da dyrlægen kiggede på poten i dag, var han meget pivet, og der skal ellers meget til at slå ham ud, han plejer at være ret cool. Hun sagde at hvis han fik stærkere smertestillende ville det også virke sløvende. Hun synes vi skulle fortsætte på det han får nu og se om det ikke bliver bedre, ellers må han over på noget andet.

• #55   27. okt 2016 Se ham an til i morgen og ellers så kig forbi dyrlægen igen, synd hvis ikke han er smertedækket ordentligt weekenden over.
    Jeg mindes ikke at Laika var pivet.
    Hun haltede lidt, men var faktisk hurtigt ovenpå, bortset fra at hun endte med at bide sting op.
    Men det er jo også en stor ting at få fjernet en del af sin krop smiley

• #56   27. okt 2016 Vi skal ud igen i morgen og have skiftet forbinding, så må vi se smiley
    Men ja, kunne næsten ikke bære at se ham sådan, men det hjalp da lidt, at han er i bedre humør her til aften smiley Men synes stadig det er synd som du siger, hvis han ikke er smertedækket weekenden over.
    Ja det er altså alligevel lidt alvorligt smiley

• #57   27. okt 2016 Præcis og det kan sagtens være det bare er nogle andre smertestillende der skal til smiley
    Har han skærm på?

• #58   27. okt 2016 Kun når han er alene smiley han har overhovedet ikke vist interesse i forbindingen, men tør alligevel ikke tage chancen når han er alene smiley

• #59   27. okt 2016 Nej fornuftigt, Laika var også ligeglad, selv når hun var alene.
    Indtil hun bed den af på 7 dagen smiley
    Men tænkte om det er skærmen der også ligger en dæmper på ham og hans væremåde

• #60   27. okt 2016 Og det skal vi netop IKKE have sker her smiley
    Altså nu har han gået med skærmen i 3 uger inden han fik fjernet tåen, fordi han jo havde fået fjernet neglen først, så tænker ikke det er den smiley

• #61   27. okt 2016 Nej det er det nok ikke så smiley
    Jeg håber det kommer til at gå som det skal og han enten ændrer adfærd til det bedre eller får andet smertestillende smiley

• #62   27. okt 2016 Tak, det håber jeg også! smiley

Kommentér på:
Når dagen føles helt forkert.

Annonce