{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Essay?? {{forumTopicSubject}}

hejsa...
har lige været til skole hjem samtale i morges, det gik helt fint, og har nu fri, eller fri og fri? jeg ska skrive et essay til imorgen! og så ville jer høre om man godt må starte det sådan her:

Mit livs drøm gik i opfyldelse, da jeg købte dig, bare stadsig med en uhvished om hvad der skulle ske. Dagen inden jeg fik dig hjem, fik du konstateret en tydelig halthed i dit venstre bagben, han sagde at det kunne være spat eller måske bare et spark der havde ramt uhelding. Han rådede mig til at ikke at købe denne skønhed, men det var for sent, jeg kunne ikke slippe dig, det var mit et og alt.

Men dagene gik og der var ikke noget at se på dig. Du var det smukkeste væsen jeg hidtil have set. Min hest egen hest, og så lige dig, det var ikke til at fatte. Vi kom i gang med ridningen, du var lidt en bisse, og gjorde alt for at smide mig af, men du fandt hurtigt ud af at den gik ikke grandbær. Vi blev bedre og bedre, til sidst så gode at vi kunne starte vores første stævne, det skulle være i Dronninglund d. 19 – 20 august 2006. jeg glædede mig, jeg skulle derop sammen med Maiken, Katrine og Jeanette. Tiden gik hurtigt og det blev på selve dagen, vi tog derop om fredagen for at kunne nå at forberede os til weekenden, du var i din bedste form nogensinde og var toptunet og klar. Det blev lørdag, og det var tid til at stå den store prøve. Der var 17 i den ene klasse og 9 i den anden. Godt en time inden var du sadlet op og jeg trak dig ud af stalden for at varme op, Anne kom for at hjælpe os med undervisningen. Det gik strålende, og Anne var meget tilfreds, det var jo ikke for sjov skyld vi havde brugt et par 1000 på undervisning for at få ham klar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Essay??
Kommentér på:
Essay??

Annonce