en Tanke om tråden igår.... {{forumTopicSubject}}
jøsses for en omgang...over flere omgange....
bare for god orden skyld, vil jeg kraftigt pointere, at denne tråd ikke er lavet for at starte balladen op igen.....
vil bare lige slå et par ting fast, da det i sådanne tråde (som igår) går så stærkt, at det kan være svært at følge med, og få svaret på alt....
Til dem der ikke sku ha set det igår, oprettede Mark en tråd med en skrivelse fra et andet hundeforum, stifteren af dette forum, kom med kraftig kritik af HG og grove beskuldninger om brugerne herinde.
folk der læste denne skrivelse, blev med rette fortørnede, over beskyldningerne, forfatteren bag (som ikke er her) fik tørt på....
i hele denne debat, valgte jeg at fremstå neutralt.... og det er det jeg nu vil forklare årsagen til....
den første grund er, at jeg ikke selv føler mig ramt af det skrevne, påstandende er så langt fra mig at jeg ikke føler mig ramt, og de er tydeligt skrevet i vrede...så min første tanke da jeg læste det var.... "Jammen jøsses kvindemenneske, synd for dig, at du er så vred"....
den anden grund, til neutral holdning, er at jeg ikke reelt kan stå inde for ALLE HG`s brugere... jeg kender ikke folk herinde, andet end hvad de skriver og så deres profil navne (der jo heller ikke altid er deres rigtige navn).... der kan sagtens uden min viden være hundehandlere, hundemishandlere, og andre skumle typer herinde, og derfor kan jeg ikke med 100% sikkerhed sige at de påstande hun kommer med der er løgne.....
Det jeg så fandt lidt "morsomt" var at folk straks sprang over tastaturet og kom med en masse påstande om forfatteren (den vrede kvinde), faktisk ting der var lige så grimme, som det hund skrev om brugerne på HG..... jeg kunne ikke lade være at tænke "hvor mange af dem, der nu kalder hende div. grimme ord, bygger det på rygter,og andenhåndsfortællinger, frem for selv at kende eller at ha mødt hende????" (opfat nu ikke det her som at jeg forsvarer hende) men det er bare så nemt at piske en stemning op, for eller imod noget, og folk hopper for nemt med på den....
Jeg har personligt mødt Kvinden 2 gange...1 gang på en træfluftetur... og 1 gang hvor jeg var med, da en anden skulle lave noget arbejde for hende... så jeg kan ikke engang sige at jeg kender hende, jeg har hørt de samme
rygter om hende som i har, men jeg prøver prøver prøver (for det er skide svært) at lade være at dømme folk udfra rygter, men selv at danne mig en mening om folk ud fra deres egne handlinger..... og nogle af de ting der blev sagt om hende igår, VED jeg var direkte løgn... hun er feks. ikke flyttet til Sverige fordi hun ikke kunne forsvare sine holdninger....men simpelthen fordi hun kunne få 3 gange større bolig, til 2 gange billigere pris.... så .....
og jeg anser ikke en person der smider alt fra sig og flyver til New Orelans, og frivilligt hjælper hunde i nød, efter orkanen hærgede.... som et rigtig ondt og skidt hundemenneske..... men jeg ved ski da godt at hun også har kvajet sig, og udtalt sig usmart gennem tiderne.... det jeg bare prøver at sige er at alle historier har to sider... og ingen mennesker er KUN onde eller gode......(arghh det sku da så lige være Hr. Lundin eller Charles Manson)..... men forstå mig ret... døm folk for uret begået direkte mod din person....ikke på rygter og andenhånds historier...
lige til slut vil jeg klart begrunde min "støtte" til (Hr. meget grov i munden overfor Mark).... det var ene og alene af den årsag, at Mark begyndte at høvle mig, da jeg stillede mig neutral i sagen.... at Hr. grov så gik i flæsket på ham, synes jeg jo bare var lidt morsomt....at Mark fik sin egen medicin at smage....ikke andet....jeg aner ikke hvem Hr. grov er, overhovedet.... jeg kunne fornemme at det var der andre der gjorde...men altså ikke mig...
hold da op...det blev da noget af en smøre.....beklager...
men det var vist det hele....
Lykke
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
Ved godt hvem du snakker om - og jeg har også mine tanker om hende, helt sikkert.
Og det er ting som jeg VED hun har bommet med op til flere gange.
Men jeg syntes også hun viste en kolossal side, som om ikke andet der var beundringsværdig da hun smed alt hun havde i hænderne og fly til New Orleans for at hjælpe alle de nødstedte hunde.
Men øv jeg ikke så tråden :o)
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 1.719
Har ikke mere at sige til det her og hopper ud af tråden igen...
MVH Maj Britt
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
der skal bare være plads til alles meninger....
Lykke
jan 2005
Og Mark du har al mulig ret til ikke at ku li hende.... men jeg har altså lige så meget ret til at forholde mig neutral omkring min holdning til hende....
de påstande du der kommer med, kender jeg godt...men kun fra hvad jeg har HØRT fra folk .... ikke noget jeg selv har oplevet....
Hun har ikke gjort mig noget....og ud fra det danner jeg så min holdning til hende....
Lykke
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
jan 2005
Lykke
jan 2005
men hvis jeg skulle tro på alle rygter, så skulle jeg jo faktisk tro på at du har med hundekamp at gøre....for det blev faktisk påstået igår....remember....
så vær du glad for at ikke alle tar rygter for gode varer....
Lykke
jan 2005
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=56466
Lykke
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 841
jan 2005
Lykke
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 841
jan 2005
Lykke
mar 2006
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 474
jan 2005
Nu har jeg altså ikke tænkt mig at opsøge hendes dyrlæge....for så vigtigt er det her altså ikke for mig....
men Mark hvorfor kommenterer du ikke min bemærkning om at lytte til rygter....hvis jeg skal tro på hvad du siger om hende....skal jeg så også tro på hvad Hr. grov påstod om dig.....
Lykke
jan 2005
og Får jeg røvfuld.... so be it....
Lykke
jan 2005
Lykke
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 3.577
Der var en gut herinde, som kendte bemeldte madamse, fra hvor hun tidligere boede !
Hun søgte at gøre hans ord til skamme, (da han "pludselig" kunne fortælle visse sandheder) ved at sige at hun jo havde arbejdet på denne "ungdomsinstitution" for adfærdsvanskelige, hvor hun iøvrigt kendte ham fra ? !
Nu ligger sagen sådan, at jeg kender omtalte institution ganske glimrende, da det er i min barndomskommune den ligger, og det er en ganske almindelig "fritter"
Flere af mine klasse kammerater gik i selv samme !
Jeg kender også nuværende ansatte, og det har ALDRiG, været et sted for såkaldt adfærdsvanskelige børn !
Og jeg kender også til interessante "historier" fra dengang hun boede i Nybølle iøvrigt fra min egen nære onmgangskreds !
Og jeg har fra vejen set hendes "forhold" (og dele af dyrehold) !
Ikke noget at råbe hurra for !
// Moster !
feb 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 1.600
jan 2005
Lykke
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 69 Svar: 362
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 603
feb 2005