En tanke {{forumTopicSubject}}
Ved dette er diskuteret til uendelighed herinde - SALG af hunde - hvalpe - voksne som gamle ! Men det er ikke der jeg vil hen nu - ej heller om grundet til salget af en nyanskabt hvalp - nææh nej - det jeg vil hen på er: HVORDAN i alverden kan folk finde på at skrive - SKAL VÆK NU - SKAL HURTIG VÆK og mere i den dur !!
Hunde er nu blevet til de rene tilbuds annoncer - er det der vi er nået hen ? KOM og køøøøb - Fido, nu kun 50kr !
Forstår folk ikke at dette ikke er baboom - trendsales osv ? Dette er IKKE en TING !!!!!
Det er et levende væsen med tanker - følelser - afsavn - tryghed osv. Man flytter ikke bare hunden - man river den op med rod ! Den skal til at forholde sig til et nyt hjem - men der stopper det ikke - nye mennesker - dyr - dufte - rutiner - lyde osv ! Forstil jer at jeres mor tager jer med ud at køre, i er glade og tillidsfulde fordi i jo elsker hende ! I kommer et nyt sted hen, mor forlader jer og i er overladt til jer selv - uden at kende noget som helst der !
At folk ikke skammer sig !!!!
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.736
Og jeg er helt og aldeles enig... der sidder mange derude der burde skamme sig og aldrig burde ha haft et dyr inden for dørene.
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 589
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.781
mange kenneler skilller sig også af med deres hunde , hvid de ikke er i stand til at kunne avle på dem mere,jeg kunne bare ikke gøre det.
En tanke