en eller anden skyd mig ;) {{forumTopicSubject}}
Ser man lige bort fra min gigtsygdom, så er jeg stort set aldrig syg mere end en dags tid eller to. Jeg går ikke til læge hvis ikke jeg ligefrem er døden nær -plejer gerne at satse på at ting går over af sig selv og lægetider kan godt trækkes et pa måneder til det er helt stensikkert at det ikke gør
Men jeg tror sgu nogen tager revanche -de sidste uge har jeg tilbragt mere tid hos lægen end jeg normalt gør på et helt år.
Det startede med en blærebetændelse, nå ja, det er hvad der sker. Afsted og hente piller for det. Så (lige op til weekenden naturligvis) hævede mine mandler op i en grad så enhver form for synkebevægelse var sat ud af spillet. Det blev mandag, afsted til undersøgelse og behandling.
Yay det bkev bedre og er nu næsten væk, men hey, midt på ugen meldte sig så en hovedpine af den anden verden. Nå ja, en anodil og en time på øjet kan normalt klare den slags, men nej, hovedpinen blev bare værre og værre, så torsdag aften afsted til vagtæge -nu var det slemt nok til at jeg ikke kunne sætte mig op, rejse mig eller andet uden at det sortnede for øjnene og det var ikke til at holde ud at være til...
Det gav en sprøjte. Det tog ikke hovedpinen men satte da en dæmper for det.
I dg er hovedpinen bedre og yay tænkte jeg, chance for man er rigtig rask til juleaften. Men næææh, nu har istedet en ihærdig ørepine meldt sig
Så en eller anden skyd mig -det kan sgu da ikkeblive ved sådan her, og min sove-kvote er altså opbrugt, tror ikke jeg behøver søvn i en hel uge efter de mange timer jeghar sovet den sidste 1½ uge *suk*
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.082
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 1.869
Her til aften fik jeg en allergisk reaktion på den penicillin jeg fik i sidste uge, så jeg måtte en tur til lægevagten. Jeg afventer den næste sygdom.
God bedring
jan 2007
Og god bedring til dig osse
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 1.869
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
Jeg troede først jeg havde fået svamp eller noget i munden, gane, gummer og tunge var ømme og irriterede, men så vågende jeg op med en øm hals, og vupti lignede jeg en der havde fåresyge. Nå men det gik over blot for at gentage, men denne gang uden helt så voldsom hævelse men min stemme blev denne gang meget medtaget, endnu inden jeg er ovre det vågner jeg med kvalme og mavekrampe. Først om aften får jeg kastet op, ohhhhh hvilken lettelse, og jeg må have slugt min stemme tidligere, for nu havde jeg fået den igen. Endelig er jeg frisk igen, men jeg når ikke at få samlet ny energi før jeg mærker symptomerne på at tredje omgang er på vej, og ganske rigtigt vågner jeg mandag med ondt i halsen. I dag er det begyndt at gå den rigtige vej, lidt feber, lidt hoste og lidt snot, men stemmen er næsten normal igen. Men så slet skulle jeg ikke slippe, for ved 11-tiden begynder mine øjne at drille, alt i venstre side er groft pixelleret, og snart kan jeg næsten ikke stille skarpt, aaaah f... jeg magter ikke migræne nu, men ender med at gå i seng igen. Nu er der bare lidt hovedpine tilbage når jeg hoster, så jeg slap billigt. Men nu trænger jeg godt nok også til at bare at være frisk og have en normal kropstemperatur, uden at hoste, sprutte og snotte.
God bedring til jer andre der også har fået virus og basiller på juleferie.
jan 2007
God bedring til dig osse -satser på vi alle er klar igen til juleaften
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
Min svigermor ringede i tirsdags, men da manden var optaget tog jeg telefonen og sagde "Det er Stella". Det mente hun altså ikke det var, hun mente det var manden det lavede fis med hende. Jeg måtte jo så overbevise hende om at det altså var mig, men at min stemme bare var lidt rusten. Efter lidt snak udbryder hun "altså ikke for noget, men du lyder som en mand med den stemme" Hmm jo tak da.
Nu er der da lige et par dage til at vi kan blive friske, så vi ikke skal holde jul under dynen
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 275
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1421 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 7.436
Jeg vil også skydes tak.
jan 2007
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1421 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 7.436
jan 2007
Hæng i, det bliver forhåbentligt bedre inden alt for længe