{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

En eller anden genstand fast i halsen {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

De sidste par dage har Michelin lavet bræk-lyde (uden at kaste op) - primært under gåturene. Jeg har ikke bidt mærke i det da Michelin havde en kedelig omgang mavevirus i sidste uge. I går kastede han en stor dims op (min kæreste og jeg kunne ikke se hvad det var). Derefter har han ikke lavet flere bræk-lyde.

Det er anden gang vi oplever det.

Det fik mig til at tænke - kan hund have et eller andet "gemt" i ganen eller halsen i flere dage uden at være påvirket af det? Michelin har spist og drukket uden problemer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En eller anden genstand fast i halsen
  • #1   9. mar 2016 Er det kun når I går tur? Altså, så når hunden er i bevægelse og den måske trækker vejret lidt tungere, fordi den yder lidt ekstra?

Hvis, så kunne det jo lyde lidt som om det måske er reverse sneezing, som ligger til racen.. Forårsaget en et løst ganesejl, så vidt jeg husker..

• #2   9. mar 2016 Det var kun de sidste par dage - lige før han kastede den der stor dims op. Hans bræk-lyde lød mere som der sad noget fast i halsen. Det, der undrer mig er, at dimsen (åbenbart) sad fast i nogle dage før han kastede den op. Kan de "gemme" sig uden at hunden bliver påvirket af det?

• #4   10. mar 2016 Jeg synes du skal snakke med dyrlægen. Hvis du er bekymret for der er andre fremmedlegemer der sidder fast i halsen på hunden, eller for at sikre det der nu sad der, ikke har ødelagt noget.

• #6   10. mar 2016 Tak for jeres svar. Som skrevet har han kastet fremmedlegemet op. Nu er der intet. Jeg var bare nysgerrig om de kan have fremmedlegemer gemt i maven uden at blive påvirket.

Brigitta - han er ikke testet, men det skal han.

Ulla - tro mig, vi HAR undersøgt det. Vi kunne simpelthen ikke se hvad den var.

• #8   10. mar 2016 Birgitta - Naturligvis holder jeg øje med udviklingen. Da han har kastet op og er helt frisk og upåvirkelig, er jeg mere rolig smiley Jeg har også kontaktet dyrlægen ang. lunge-/hjerteorm. Der skal laves afføringprøve smiley

Kommentér på:
En eller anden genstand fast i halsen

Annonce