1.430 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

"Bare en flirt" "Bare en flirt"

Jeg ved godt at det her er hundegalleri. Men har seriøst brug for hjælp!
Jeg har en "ven" "bolle-ven" kald ham hvad i vil!
Før vi var sammen allerførste gang aftalte vi at vi aldrig blev kærester!
Han bor i jylland og jeg bor på sjælland smiley Men han er her næsten hver weekend..
Vi er meget tæt på hinanden og har nogle dejlige weekender med film, hygge min familie osv.
Vi laver alt det man normalt gør som kærester!???

Mit problem er bare at jeg er blevet forelsket i ham, og jeg ved han er forelsket i mig, det har han fortalt mig.. men han lader til at vil holde aftalen om aldrig kærester.

Jeg er ked af det, fordi jeg er jo blevet møg forelsket i ham. Og har absolut ikke lyst til at holde aftalen? Men på den anden side bor vi også utrolig langt fra hinanden, og han har slet ikke tid til en kæreste!

Jeg er forvirret og ked af det, fordi jeg ved godt når foråret kommer skal han arbejde, og har slet ikke tid til mig! Så overvejer om jeg bare skal nyde det indtil foråret kommer, eller om jeg skal lade være at pine mig selv og sige at det er slut?

Undskyld.. måtte bare ud med mine frustrationer, og jeg kunne skrive 8 sider mere.. Men jeg stopper her!

Hva havde i gjort?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Bare en flirt"
  • #1   11. nov 2013 Sæt ham stolen for døren. Kærester eller kærester ikke. Hvis ikke, så slut det nu. Du bliver ikke mindre glad for ham ved at trække det ud. Jeg ville bestemt ikke 'nyde det' tre måneder mere velvidende, at han ikke ville mig.

• #2   11. nov 2013 Kun du ved hvad der er rigtigt for dig smiley

Måske det er tiden til at I gennemsnakker jeres aftale på ny, så I ved hvor I står nu.

• #3   11. nov 2013 En aftale er en aftale, så enten skal den brydes af jer begge eller osse må du bryde med ham da du IKKE kan overholde jeres aftale...

Snak sgu da med ham, du kan enten få et nej eller et ja...

• #4   11. nov 2013 Du må tage snakker, holder han på aftalen, og det er sikkert at han ikke mener han har tid til seriøsitet, så må du ende det nu, som andre skriver det bliver da ikke nemmere om et ½ år .....

• #7   11. nov 2013 P.s og tro mig Jylland er et godt sted at bo... LOOOOOOL

• #9   11. nov 2013 Der er ingen aftaler i kærlighed, så snak med ham og følg dit hjerte smiley

• #10   11. nov 2013 Godt nok en dum mur at bygge op til at starte med smiley Men fortæl ham hvordan du føler

• #11   12. nov 2013 I har nok ret, jeg må tage snakken!

Jeg tror ikke det er så seriøst fra hans side af, vi har kun været hos mig og min familie! - Men det kan også være fordi jeg lige er flyttet fra Jylland og han er den eneste af os der har bil!

Jeg kan ikke finde ud af hvor seriøst det er, ville også ønske at jeg ku lukke øjnene og bare nyde det så længe det varer.. Det var heller ikke meningen jeg skulle have noget seriøst nu!??

Jeg har lige afsluttet et 4 årigt langt forhold - det kan vel også være derfor han giver mig "tid"???? Jeg ved det ikke.

Bliver nok nød til at sætte mig ned og snakke med ham næste gang han kommer, Og typisk nok kommer han lige præcis ikke denne her weekend!! smiley så jeg skal vente til weekenden efter! smiley

Tak for hjælpen!

• #13   12. nov 2013 Behøves jo ikke være useriøst bare fordi I er hos dig altid.

Jeg ser selv en i øjeblikket, vi har kun været 1 gang hos mig, resten af gangene hos ham. Hvorfor?
    Fordi det syntes JEG bedst om. Hvorfor?
    Tja, lidt svært at forklare, men det korte af det lange er at jeg har været single i 4 år og jeg er derfor vant til at være alene. Jeg er endnu ikke klar til (Det er meget nyt imellem os) at han skal komme og gå her, og være her i mange timer. Jeg kan lide det med at jeg kan besøge ham og kører hjem igen når jeg gerne vil hjem og bare være mig selv.
    Det fungere fint. Sikkert os fordi det er SÅ nyt endnu.

Jeg har hverken mand, børn eller andet og det ved han os godt. smiley

• #15   12. nov 2013 Tjah, I har ikke tid til et forhold? Men I ses som i et forhold nu? Man SKAL vel ikke være sammen 24/7, for at være i et forhold?

Jeg er selv i et meget meget løst forhold. Vi er faktisk ikke rigtige kærester, overhovedet. Men vi ser ikke andre. Vi ses kun hveranden weekend og hveranden tirsdag, og er stort set altid hos mig.

Der er jo andre muligheder end bare "bollevenner" og "samboende kærester". Der er en hel palet af muligheder for hvordan I kan ses på en måde som fungerer for jer.

p.s. min flirt og jeg kunne ALDRIG finde på at møde hinandens familie! Han har kort mødt min søs efter jeg havde passet deres yngste, og så har jeg mødt hans børn og hans eks. på skolen. Og så har han selvfølgelig mødt min søn en masse.

• #16   12. nov 2013 Allergisk, jo det er det, da jeg ikke ser andre og ikke har nogen ønsker om det.
    Jeg er bare nød til lige at have lidt tid til at vænne mig til tanken.
    Jeg har som sagt været single i 4 år og tiden er gået med hunde, job, hus, familie osv. og nu skal jeg til at dele tiden med ham os.

Nu er det jo MEGET nyt, men med tiden vil jeg blive mere afslappet omkring det og så vil vi os begynde at være hos mig.

• #17   12. nov 2013 Han har desuden mødt min familie. Dog i en tilfældig sammenhæng, da han tilbød at hjælpe med noget kørsel af hest en fredag eftermiddag.

Kommentér på:
"Bare en flirt"

Annonce