hjælp ang. pige hjælp ang. pige
hej har mødt en rigtig sød pige, vi har så snakket sammen noget tid nu og det er gået over i flirt og håber virkelig der vil komme noget mere ud af det, men er begyndt at tvile på om det nu er en go idé, da hendes sidste kæreste ikke har behandlet hende særlig godt, og kan begynde at se hvilke problemer det giver nu, feks, hvis jeg skriver noget ironisk tager hun det meget seriøst, feks hvis jeg skriver ja ja sikkert med en smiley efter :P, så tro hun straks at jeg ikke tro på hende, eller hvis jeg spørger om noget kan hun reagere helt underlig, og hun undskylder for de mest underlige ting.
I starten over så jeg disse ting, men ja der dukker bare flere og flere ting op, og jeg bliver mere og mere forvirret, sys virkelig rigtig meget om hende, hun er virkelig sød og vil kun en det bedste, vi kan have det utroligt sjovt sammen osv. men pluslig kan jeg sige noget for sjovt og hun kan reagere helt vildt volsomt på det.
Feks. idag, snakkede vi og pjattede og jeg fyrede så et eller andet fis af, hun bliver helt stille og så ville hun pluslig hjem, jeg siger self det er iorden, tænker så jeg heller må give hende plads og lader være at sms hende eller noget, der går så 3 timer hvor jeg så for en sms hvor hun undskylder i og fik en kæmpe forklaring med jeg havede sagt noget som fik hende til at tænke på noget hendes x havede gjort.
Jeg aner ikke hvad hun har været igennem med hendes x har ikke spurgt ind til det da hun ikke vil tale om det og det respektere jeg self, men det er virkelig hårdt jeg ikke ved hvad jeg kan og ikke kan, og der dukker bare flere og flere problemer op.
Efter episoden idag er jeg virkelig begyndt at tænke på om det ikke er bedst det vi har gang i stopper nu, da jeg virkelig ikke tro på jeg kan holde det her ud i længden og jeg vil heller ikke såre hende.
Det er virkelig træls det her da hun er perfekt på alle de andre punkter, og ønsker virkelig jeg kunne havede mødt hende før denne x, men sådan er det ikk desværre.
men er meget i tvil om det her
aug 2008
Følger: 6 Følgere: 14 Hunde: 5 Emner: 159 Svar: 1.576
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
Hvis det så stadig ikke fungerer og du synes du har arbejdet nok for det så kom ud af det.
aug 2008
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 68 Svar: 990
Og du skal jo også tænke på dig selv,og ikke selv blive såret hvis hun finder ud af lidt henne af vejen at hun ikke er parat.
Har du prøvet at sige til hende at du synes hun reagere på nogle besynderlige ting?
Sms er nu også meget nemme at misforstå netop fordi man ikke kan se om personen i den anden ende sidder og smiler
Håber i får en lille snak om det hele og finder ud af hvad i hver især vil.
sep 2009
aug 2008
sep 2009
Og jeg synes da bare hun skal være glad for at have fundet en fyr der gerne vil tale og lytte og hjælpe.Dem er der ikke så mange af
Men hun er jo nød til at stole på dig og fortælle dig hvad der trykke hende.
Synes nemlig også det lyder som en voldsom måde at reagere på...altså det med at hun bare ville hjem fordi du havde sagt noget forkert hvilket du jo ikke var klar over....
det dur ikk...
pøj pøj med det
sep 2009
aug 2008
sep 2009
sov godt når du kommer så langt
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 613
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.518
Er vi kvinder nærtagende og en stor undskyldning? hehehe så har du da mødt de "rigtige" For tror ikke min mand ville give dig ret *GGGGG* tværtimod
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 613
aug 2008
rasmus A: det er ikke kun det at hun undskylder over alt osv. hun reagere meget voldsom på ting, som "normale" folk slet ikke ville reagere sådan på. hvis det bare var hun undskyldte meget, og var lidt nærtagende havede det havede jeg sagtens kunne leve med, men det er desværre ikke kun det.
Good luck Chuck: Af hvad hun har sagt har hun ekstremt meget i bagagen, og osse det der bekrymer mig meget, da jeg virkelig ikke ved om jeg kan håntere et forhold, med en som hende, men hvis jeg bare vidste hvad hun havede oplevet osv. havede jeg letter ved at finde ud af hvad jeg vil
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.518
Held og lykke
aug 2008
Det har været en meget Rodet dag for mig idag, har gået og tænkt over hvad jeg skulle sige osv.
Men jeg fik snakket med hende, og det var den hårdste samtale jeg nogen sinde har haft.
Blev ening med mig selv inden jeg kom hjem til hende, at der ikke skulle være noget mellem hende og mig, og fik osse en pb fra en bruger her inde, læste den lige inden jeg tog ud til hende og den besked gjorde mig bare mere sikker i min sag, om at jeg ikke skal være sammen med hende.
men kommer der ud og hun prøver så at kysse mig da jeg kommer ind, som jeg så undviger og siger vi skal snakke, (ved ikke om det var forkert af mig at undvige det kys der, men følte at det var det rigtig især nu hvor jeg havede bestemt mig)
Kan se hun bliver meget nervøs, hun kigger meget rundtt og da vi sætter os kan hun slet ikke sidde stille hun piller ved hendes finger hele tiden, altså hun virker virkelig urolig/nervøs og det gjorde det slet ikke lettere.
men starter så ud med at sige jeg har tænkt en masse og kommet frem til at det ikke er særlig smart det vi har gang i, og det er bedst for hende og mig, at vi stopper det nu, men jeg self stadig gerne vil snakke med hende og være venner hvis hun ønsker det.
hun bliver self. meget ked af det, og begynder at græde(hvilket giver mig endnu mere skyld følse) men hun spørger så hvorfor, og jeg går igang med at forklare hende hvor hårdt det er for mig at hun reagere som hun gør, og jeg ikke sys det er særlig fedt, med jeg ikke hvor jeg har hende og hvad jeg kan sige og gøre, og at når hun ikke kan åbne op for mig ville det aldrig have fungeret.
hun kommer så med en masse undskylninger og lover en masse(hvilket min roomie havede sagt til mig hun ville gøre og jeg skulle ikke lade mig overtale, da hun kun gør det fordi hun ikke vil midste mig)
Spørger hende så om hun snakker med nogen om alt det hun går og tumler med, da det er meget at skulle gå med alene, hun siger så det gør hun ikke og jeg spørger så om det ikke er en go idé at prøve at få noget hjælp med det, og så flipper hun fuldstændig ud, hun går fra at være ekstremt ked af det, til at være ekstrem sur, jeg bliver så smidt ud for at sige det på en pæn måde.
Kommer så hjem, og så får jeg en sms fra hende om at hun vil leve mere, og hun ikke kan holde livet ud mere...
hvor efter jeg så har fået fat i hendes veninde som så er taget ud til hende nu..
puha det var noget af en smøre :S
aug 2008
Rikke S: håber jeg osse, men det var nok mit livs hårdste samtale, tro vi snakkede næsten 2 timer, det jeg skrev oven over er bare lige kort fortalt, og blev remlig skræmt da hun flippede ud da jeg nævnte om det ikke var en idé hun snakkede med nogen om det,.
og så den sms jeg fik da jeg kom hjem men er glad for at hendes veninde ville tage der ud og være der hos hende
aug 2008
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 52 Svar: 1.318
... jeg synes det er fint hun har været meget "up front" med dig, -ærlig, også selv om hun ikke lige magtede at fortælle om det, ..du kunne måske have talt med hende om problematikken før du noget brat afsluttede forholdet, ..måske givet det en chance..
på den anden side kan jeg godt se det er noget af et ansvar, at tage på sig, hun har vel tydeligvis brug for hjælp og det er svært som ny kæreste at være bastion, beskytter og forelsket på en og samme tid.
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 52 Svar: 1.318
aug 2008
hjælp ang. pige