628 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Talentjagt 2008 Talentjagt 2008

Jaahaaaa.....
DR 1 er tilsynladende gået på jagt efter danmarks bedste talent anno 2008....

Jeg har nu to fredage i træk fulgt med i dette enestående show....Enestående JA..

Tillad mig at komme med nogle sure opstød omkring dette program uden at nævne navne.

Vi starter med dommer 1, en mand, med tidlig erfaring som punksangere, forfattere med mere...
Han har en underlig opfattelse af den verden vi lever i, jo mere síndsygt, jo mere fantastisk og ikke mindst overdådig kunstnær og ikke mindst talent mener han udspiller sig på scenen.
Hvad han konkret ønsker at talentet bør og skal kunne leverere, er det vidst kun ham selv der ved, for INGEN ved rigtigt hvad der foregår oppe i dennes mands hoved, heldigtvis vil jeg sige.

Dommer 2. En kvindelig dommer, med musicalsucces bag sig. En rigtigt hottie der kan få en hver mand til at sukke hungrende efter denne vidunderligt skønne og charmerende kvinde,. Charmen bliver dog lidt gjort til skamme, når man oplever hende i nærheden af mænds bare overkroppe. Alene en smuk mandelig brystkasse er ens betydende med et JA for dette menneske, uanset præstation. Denne kvinde mener tilsynladende, at en smuk bar mandoverkrop, er nok til at gøre manden til danmarks enestående talent 2008. Aldrig vil jeg glemme hendes glædesudbrud over at den mandlige stripper, i første afsnit gik videre. Jeg vil sent glemme hendes savleri på åben skærm, og ikke mindst gramseri, og flirt til denne mandlige stripper. I mine øjne virkede hun billig, og jeg synes det var ganske forfærdeligt at tænke på at der i familien Danamark rent faktisk sidder små børn og hygger med familien kl 20 fredag aften, og jeg menr bestemt ikke at små børn skal overdænges med stripshow uanset om der er tale om mand eller kvinde.

Dommer 3. Her har vi banditten af dommer. En mandsperson der mener han er guddommelig og uovervindelig. Han bruger et moderat sprog, men det han siger er NEDLADNDE og dybt krænkende. Exempelvis hader han hunde. Det vil sige han ELSKER hunde der er aflivet, flået og serveret som en god middag i Kina.Og han forventede endelig at midtjylland fik deres hunde slagtet da det er det eneste hunde egner sig til. IGEN... Er det virkelig passende at sidde og fyre af til familien danmark, midt i DR 1 bedste sendningstid.

Okey, ikke alle talenter er supergode, men jeg synes at alle bør få at vide at det er godt gået at de bare tør at stille op til sådan en prøve....

Jeg tror ikke at de mennesker der kommer ind har brug for at få at vide at deres nummer ligner en forfatters sygrealistiske marridt, eller at de skal optræde i bar overkrop for at få scoret et enkelt sikkert ja, og sidst men ikke mindst mener jeg ikke at de mennesker der stiller op med deres hunde har brug for at få at vide at deres dyr skal slagtes, flåes og serveres som en god middag..... Det er sku en omgang pladder.....

Og til dig der læser det her og har nået herned, tak for at du tog dig tid til at høre på mine sure opstød, omkring et talentsjov jeg troede var på højde med stjerne for en aften, hvor blev jeg dog skuffet.... :o(

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Talentjagt 2008
  • #1   27. aug 2008 Marita....så ganske enig......og jeg vil så tilføje, at der lægges større fokus på de 3 dommere end på det, som programmet handler om.
    Hvorfor skal vi se dommerne i nærbillede imens der er en på scenen ?.......det er vel meningen at vi andre også skal se, hvad personen har at byde på og ikke bare se dommernes reaktion......jeg vil da se deltagerne og ikke dommerne.

• #2   27. aug 2008 Jeg har endnu ikke fået set showet.. Og det er vist også godt det samme
    Tak for advarslen.. Nu behøver jeg ikke spilde dyrbar tid på det..

• #3   27. aug 2008 Mine tøser syns det er vildt morsomt.

De griner af dommernes dumme kommentarer, af tossede 'talenter', de forarges når et 'talent' nedsables, de jubler når de ser noget de kan lide...

Så jo, vi ser det, og jeg sidder og grimmer mig over folks mangel på selvindsigt...

• #4   27. aug 2008 Tjah, smag og behag...

Der skal da sikkert sidde nogen og mene at det er et fedt program. Personligt er jeg ikke imponeret, men vælger da bare at se noget andet..

• #5   27. aug 2008 Åh, hvor giver dig dig ret Marita...jeg har kun set udsendelsen én gang og det er én gang for meget.
    Jeg blev så vred over de nedladende kommentarer og den (synes jeg) ubehøvlede opførsel fra især den ene dommer.
    Og mht. dog-dancing nummeret: hvad bilder de sig ind det var to af vores dygtigste dog-dancere og så får de kommentarer så som: jeg elsker hunde som er kogt.......
    eller fra den kvindelige dommer: det kunne blivet et flot nummer men...
    Hun aner ikke hvad hun snakker om...det var et flot nummer..det vi ellers fik lov at se af det

• #6   27. aug 2008 Har ikke set programmerne. Sidder dog stadig og morer mig over hende den gamle jodlekone fra sidste gang.

• #7   27. aug 2008 Det er et skod program. Alt for meget Xfactor wannabee men de lever slet ikke op til det. Dommerne er pivringe.

• #8   27. aug 2008 ja dommerne er da ik noget at råbe hurra for.... hvordan kan man sende manden videre der kalder sig selv psykopaten!! hvilket talent havde han.. også blir dem med hundene sablet ned!!!! sys det er total urealistisk...
    men det er nu meget skægt at se alligevel:)

Kommentér på:
Talentjagt 2008

Annonce