260 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

ud/ind kommando ud/ind kommando

gik her i dag og grinte lidt af mig selv, for har jo lært mine hunde at de skal gå ind af hoveddøren, men ud af køkkenet, og så slog det mig..
der er nok ikke ligefrem forskel på ud og ind gennem en dør i en hunds verden , men at det nok bare mere er min (menneskets) ideologi der siger at der er forskel, men i princippet er det jo den samme kommando >_<
nå ja, ville bare lige dele min lille finurlighed, der er sikkert også andre kommandoer som er lig det her smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ud/ind kommando
  • #2   9. apr 2013 Goofy ved at når vi laver mad er det UD af køkkenet, men når han skal have kødben er det IND i køkkenet.
    Og VENT når jeg skal igennem en dør først, men BLIV når han skal blive siddende indtil jeg giver en anden komando.
    smiley

• #3   9. apr 2013 Rotterne: super historie.

• #4   9. apr 2013 Rotterne: Har en historie smiley

Da jeg var teenager var jeg på ferie ved min fætter, han bliver ved med at sige: Dæk...dæk...dæk!! Til hunden....intet sker, udover at hunden glor dumt på ham...
    Meget tørt kommer det så fra mig: Prøv at sige hjul... Hvor efter min fætter gør det, og hunden dækker smiley Det virkede også kun den ene gang smiley men sjovt, det var det smiley

• #5   9. apr 2013 Der skulle stå: Har en lignende historie smiley

• #6   9. apr 2013 haha fede historier, og er da også udmærket godt klar over at, hvis jeg siger "ind i stuen" i stedet for "ud af køkkenet" (uden at pege vel og mærke smiley så vil begge hundene da også bare sidde og glo på mig som "falder der ikke noget ned til os nu"
    det var nu bare mere det der med at i en hunds "verden" er der nok ikke forskel på ind og ud smiley
    men haha fik et godt grin Riley >_<

• #7   10. apr 2013 Var også flad af grin smiley
    Men ja, tror også det er totalt underordnet (langt hen af vejen) for hunden hvad man siger (ind/ud og lign.), det er mere den sammenhæng det bliver sagt i smiley
    F.eks. ved Diva godt at hun ikke må komme ud på badeværelset, så hvis jeg er derude og siger ud eller nej, så bakker hun. Og bliver nærmest helt forvirret hvis jeg kalder hende derind i stedet (hvis hun skal i bad) smiley Men siger jeg ind, når hun skal gå ind og lægge sig i buret, så ved hun jo godt hvad hun skal smiley Samtidig så tror jeg også at vi har det med at bruge fagter (ubevidst og bevidst) når vi giver en kommando smiley Diva kan i hvert fald finde ud af at gå i baggangen bare jeg nikker i den retning samtidig med at jeg har øjenkontakt med hende smiley

Kommentér på:
ud/ind kommando

Annonce