ud/ind kommando ud/ind kommando
gik her i dag og grinte lidt af mig selv, for har jo lært mine hunde at de skal gå ind af hoveddøren, men ud af køkkenet, og så slog det mig..
der er nok ikke ligefrem forskel på ud og ind gennem en dør i en hunds verden , men at det nok bare mere er min (menneskets) ideologi der siger at der er forskel, men i princippet er det jo den samme kommando >_<
nå ja, ville bare lige dele min lille finurlighed, der er sikkert også andre kommandoer som er lig det her
okt 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 490
Og VENT når jeg skal igennem en dør først, men BLIV når han skal blive siddende indtil jeg giver en anden komando.
okt 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 490
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 1.981
Da jeg var teenager var jeg på ferie ved min fætter, han bliver ved med at sige: Dæk...dæk...dæk!! Til hunden....intet sker, udover at hunden glor dumt på ham...
Meget tørt kommer det så fra mig: Prøv at sige hjul... Hvor efter min fætter gør det, og hunden dækker
jan 2007
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 100 Svar: 579
det var nu bare mere det der med at i en hunds "verden" er der nok ikke forskel på ind og ud
men haha fik et godt grin Riley >_<
jan 2007
Men ja, tror også det er totalt underordnet (langt hen af vejen) for hunden hvad man siger (ind/ud og lign.), det er mere den sammenhæng det bliver sagt i
F.eks. ved Diva godt at hun ikke må komme ud på badeværelset, så hvis jeg er derude og siger ud eller nej, så bakker hun. Og bliver nærmest helt forvirret hvis jeg kalder hende derind i stedet (hvis hun skal i bad)
ud/ind kommando