Søger fritidsfotografer til fotodag i Dansk Bullmastiff Klub {{forumTopicSubject}}
Er du fritidsfotograf? Vil du gerne have mere erfaring, gratis reklame og mulighed for at tjene lidt ekstra? Så kig med her:
Aktivitetsudvalget i Dansk Bullmastiff Klub arrangere en fotodag for klubbens medlemmer og søger i den forbindelse 2-4 friske og dygtige fritidsfotografer, der vil hjælpe os med at forevige vores dejlige hunde på billeder
Det kommer til at foregå på en privat heste ejendom ved Vejle lørdag d. 25. maj. Vi planlægger også en fotodag på sjælland i september, så hvis det passer dig bedre så hold øje, for der vil engang til sommer blive lavet et opslag igen.
Du skal have mulighed for selv at redigere billederne og ligge dem på en hjemmeside efter fotodagen. Herefter vil vi linke til din hjemmeside via klubbens hjemmeside. Den ekstra indtjening bliver de billeder du sælger efterfølgende.
Det bliver en rigtig hyggelig dag i selskab søde bullerfolk og nogle fantastiske smukke hunde
Hvis dette er noget du kunne have lyst til må du meget gerne sende en lille ansøgning til aktivitet@bullmastiffklubben.dk hvor du kort fortæller lidt om dig selv, din erfaring og et link til dine billeder.
(Obs: det er et krav du fotografere med spejlrefleks)
Som sagt så søger vi 2-4 fritidsfotografer, så du skal endelig ikke tøve med at kontakte os! Vi ser frem til at høre fra dig
Venlig hilsen
Tanya, Rikke A. & Rikke O.
Aktivitetsudvalget
Dansk Bullmastiff Klub
maj 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 1.750
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 593 Svar: 1.246
maj 2006
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
maj 2006
maj 2006
Du skal være meget velkommen til at sende en ansøgning til aktivitet@bullmastiffklubben.dk, det er nemlig kun de ansøgninger der er sendt der til, der vil blive kigget på
Vi satser på at være udenfor, men er det rigtig dårligt vejr, rykker vi ind i en ridehal. Det er en nye ridehal, så jeg kunne forestille mig at den er rimelig lys, jeg har dog ikke selv set den indefra
okt 2007
Følger: 8 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 200
Til alle fotograf-spirer/amatør- og fritidsfotografer: det er alletiders mulighed for at få skudt nogle skønne billeder af imponerende dyr - og (forhåbentligt) mange på samme sted. Og bullmastiffejere er - i sagens natur - hundemennesker med begge ben solidt plantet på jorden og en vis evne til at grine af sig selv, så det bliver helt sikkert en dag med god stemning og højt humør
maj 2006
Og så vil jeg også gerne lige, på aktivitetsudvalgets vegne, takke mange gange for rosen Vores mål er netop som du siger, at lave en masse aktiviteter for dem der ikke udstiller, så de ikke bliver overset og det bliver en klub for alle
okt 2007
Følger: 8 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 200
maj 2006
Søger fritidsfotografer til fotodag i Dansk Bullmastiff Klub