{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

hvem skal noget den 28/03?? {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes at dette engagement høre hjemme under hundetræf og jeg håber at jeg ikke støder nogen ved at søge hunde som jeg/vi kan tage billeder af.

Vi er en masse fritidsfotografer som er blevet enige om at holde et lille hyggeengagement hvor vi kan øve os på at tage billeder af hunde i bevægelse og jeg syntes derfor at det var en oplagt mulighed at spørge folk her inde på hundegalleriet.

Dette er noget alle parter gør gratis - igen skal hverken tage eller give penge for nogen ydelser overhovedet... Det er derfor helt gratis for alle at deltage.
Dette er noget vi gør vi hyggensskyld, for at møde andre hunde og fotointresseret. Alle har lov at tage kamera med så vi sammen kan få en fantastisk dag.

Jeg søger hunde i racerne, semojede, dobermann, mynder, king charels, huskys, chihuahua, alaskan, japansk spids, langhåret gravhunde, hvalpe i alle racer fra 0-6 måneder.
Billderne vil blive taget i botanisk have eller i en gammel fabriks bygning i horsens d. 28/03-2009.
Alle er velkommen til at skrive og til dem som ikke har disse racer kan vi bare lave et andet hunde komsammen :O) - Jeg ved endnu ikke hvor mange hunde vi skal bruge men pt regner jeg med små 20 stykker. Antallet kan måske forhøjes hvis vi bliver rigtig mange.

Alle er velkommen til at tage kamera med og dette skal ses som værende sjovt for alle og IKKE reklame for nogens virksomhed, hjemmesider og ligende. Det er kun for hyggens skyld og for at jeg/vi kan øve mig lidt og sætte ansigt på hinanden, det er lidt sjovere at møde folk IRL.

HUSK kamera, hundekiks, godt humør - så kommer jeg med solskin
skriv endelig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem skal noget den 28/03??
Kommentér på:
hvem skal noget den 28/03??

Annonce