Neutralisering (Katte) Neutralisering (Katte)
Godmorgen..
Mine nerver er begyndt at vise sig. Om 25 minutter koerer jeg mine 3 katte til neutralisering. De er soeskende som jeg har reddet fra at blive smidt af paa en strand.
Det er ved at vaere nogle aar siden at jeg har sendt et dyr til operation, og havde helt glemt hvor nervoes man bliver.
Jeg har pakket sundheds boeger og taepper til dem og jeg kan hente dem i aften igen. Skal lige paa arb imellemtiden, haaber jeg kan koncentrere mig.
Er der egentlig nogen der ved om det gaar godt at have 3 soeskende sammen? Jeg synes de er begyndt at vaere noget haarde ved hinanden. Jeg haaber neutraliseringen hjaelper paa det. Det er 2 piger og en dreng.
Min katte forstand er lig nul har jeg fundet ud af. (Og her gik jeg og troede at jeg vidst alt Ironi kan forekomme )
Skulle bare lige ud med nerverne.
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.149
mar 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 140
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 69 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.865
Jeg kan godt forstå, hvor du kommer fra
Vores bestand af katte startede med en drægtig kat, der få dage inden fødslen slog sig ned i vores halm. Her fødte hun 4 killinger, 3 hunner, 1 han.
De udviklede sig faktisk rigtig fint ved siden af hinanden - jo, de gav da hinanden nogle bøllebank, men endte med at leve i fredelig sameksistens... To af damerne er nogle sure kællinger, den ene han og den ene hun er lidt mere ydmyg, men de har fundet melodien allesammen.
Jeg ved ikke om dine er inde eller udekatte. Måske der er en forskel på, hvor "tæt" de omgås og deres reaktion herpå.
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 665
Jeg kan ikke hente dem alligvel som aftalt, da de fik noget akut ind, saa skal ringe kl. 9 (2 timer gaa huurtigt tak) og hoere om jeg maa komme og hente dem. Ellers skal de vente helt til jeg faar fri imorgen kl. 6
De er ca. 7 maaneder.
Den stoerste af hunnerne, er lidt udenfor og er meget mor syg, til tider saa det driver mig til vanvid. Men igaar oplevede jeg at hun ikke kom med ind som de andre, hvilket er MEGET maerkeligt for hende. Jeg maatte hente hende ude paa vejen og tage hende med ind.
Hannen tilpasser sig saadan set mig humoer og mine oensker, og er faktisk lidt mere som en hund.
Den mindste hun, er saadan lidt over det hele, men er paa det sidste blevet meget puttesyg. Hun er den der er mest bange for andre mennesker.
De havde kun levet paa gaden da de kom her og jeg fik nys om at de ville blive koert paa en strand og dumpet. Besluttede oprindeligt at aflive dem, meeen saa kigger de der oejne jo paa en og inden man faar set sig om er de vaccineret og faar dyrt foder osv
CH: som du kan laese er de udekatte. De er ude naar jeg er paa arb, og ellers holder de sig til mig hvorend jeg er. De foelger mig ogsaa alle 3 hvis jeg gaar ind til naboen eller ned af vejen. Hehe. Der er intet tvivl om at de er gladest hvis de ved jeg er i naerheden.
Jeg er meget glad for at hoere at det hoejst sandsynligt nok skal blive godt med dem. Er jo gaaet hen og blevet en smule glade for dem
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.149
feb 2010
Jeg ved saa ikke om alt er gaaet godt, men jeg satser paa intet nyt er godt nyt.
Tingene foregaar meget anderledes her. Jeg kom jo troppende op med taeppe til dem hver til det bur de skulle vaere i og satsede paa at jeg kunne saette dem i bur selv, men nae nej. De kiggede vildt underligt paa mig, tog kassen (piiv) og gik og sagde kom kl. 7.
Barske sager for mig. Men i det mindste ved jeg at det er en god dyrlaege.
halvanden time tilbage til jeg kan ringe.. kom nu kl. 9.
feb 2010
Dyrlaegen sagde til mig i tlf'en at de ikke ville vaere vaagne kl. 7. Nu ringer jeg kl. 9 og saa insisterer jeg paa at hente dem. Jeg har allieret mig med koersel.
Jeg tror den mindste af toeserne naaede at blive gravid. Aendre det paa stoerrelsen af op'en?
feb 2010
Ihhh jeg glaeder mig til de er hjemme.. Var saa tomt ikke at blive moedt paa vejen af de 3 fjumre hoveder.
feb 2010
Undskyld mine mange spoergsmaal, men jeg ved jo at du er noget af en expert
feb 2010
Saa du maa blive min katte expert . hehe
Kan maerke nerverne virkelig staar paa spidsen nu hvor tiden naermer sig.
Har fri i weekenden saa kan holde oeje med dem.
feb 2010
Skoere? Ja for pokker.. Har aldrig haft saa rodet et hus som naar de har vaeret igang:) Men hold op hvor er de altsaa ogsaa ret underholdende.
feb 2010
Jeg endte med at sidde paa gulvet med den ene paa mine ben og den anden i mine arme og de faldt endelig lidt til ro.
De har begge kastet op i loebet af natten.
De er nu saadan set sig selv bare en smule spaced out og har faaet en lille smule at spise. Men det er ikke blevet til meget soevn.
Den lille er godt nok sur og skaelder hele tiden den store ud.
Theo har hele tiden vaeret sig selv og er helt igang med umoder som saedvanligt.
Er glad for at det er overstaaet og skal bare igennem arb i dag, saa kan jeg komme hjem og holde oeje med dem.
Tak for alle svarene, og CH jeg haaber det gaar godt naar du skal igennem det snart.
Neutralisering (Katte)