{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Neutralisering af Hunkat. {{forumTopicSubject}}

Hej

Nu er jeg ikke så bekendt med dette, da jeg kun har prøvet at få neutraliseret en hankat en gang.

Men jeg har som i kan se, en flot lille hunmis herhjemme, som egentlig var indekat til at starte med, men nu er vi flyttet på landet og vil gerne have hun har muligheden for at komme ud.

- Derudover står mine forældre og skal flytte snart og har 2 katte og 2 hunde, og de er slet ikke sikre på de når at finde et sted til alle dyrene og da den ene kat har været min fra starten af og kun kom til mine forældre fordi han blev stresset der hvor jeg flyttede hen dengang, har jeg sagt at han gerne må komme herhjem til mig og bo igen(Han er neutraliseret, fra dengang jeg boede der) Jeg er flyttet fra det sted hvor han blev stresset.


Jeg havde faktisk overvejet at lade hende få 1 kuld killinger før hun skulle neutraliseres men jeg har skiftet mening da jeg ikke er intresseret i at tilføje til markedet af killinger, som der måske ikke kan få et hjem. Selvom tanken om killinger da er hyggelig. Derudover så får jeg jo måske også min "gamle" hankat igen og jeg skal ikke have mere end 2 misser i huset så smiley

Derfor tænker jeg om der er nogle som har erfaring med Silkeborg dyrhospital eller Bjerringbro dyrhospital?
- Jeg har primært disse i tankerne, fordi jeg har talt i tlf med dem og de lyder rigtig søde og venlige.

Derudover vil jeg gerne vide om der er noget særligt man skal tage hensyn til når missepigen kommer hjem igen fra dyrlægen.

Dyrlægen sagde man som regel afleverede misser om morgenen og kunne hente igen om eftermiddagen.

(Billedet er fra dengang jeg lige havde fået hende)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neutralisering af Hunkat.
Kommentér på:
Neutralisering af Hunkat.

Annonce