Vi søger store rolige hundevenner nær næstved Vi søger store rolige hundevenner nær næstved
Hej alle.
Min lille pige Fillipa, har hele sit liv leget med både store og små hunde. - Mest store da min søster har to styks
- men inde for det seneste halve år, har Fillipa udvilket en lille smule frygt for store hunde (som samtidige er lidt vilde) - hun mødte for en uges tid siden en KÆMPE hund, og den var super rolig så Fillipa ville gerne lege og hilse, men fx min venindes engelske bulldog kan hun slet ikke klare.. hun skriger op hver gang den nærmer sig, fordi den gør det med ret meget tempo.. vi har været ude og gå flere ture sammen og de har været i samme stue - dog i hver deres ende, men stadig ingen fremskridt...
Dette er intet problem med hunde i hendes egen størrelse.
Derfor søger vi nu nye venner - det skal være hunde i størrelsen fra knæet og op efter (selvfølgelig leger vi også gerne med hunde i hendes størrelse ) - og så skal de være meget rolige og gode ved andre hunde, da jeg gerne vil træne langsomt med hende så hun ikke længere er nervøs for at møde nye hunde..
håber meget at der er nogle som kan hjælpe
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Vi søger store rolige hundevenner nær næstved