{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

Børn/hunde sammen.... {{forumTopicSubject}}

Hej...har ingen børn. Og planlægger heller ikke a få nogle lige pt. Men kom sådan til a tænke på det med hunde og børn... Fx. Tico er glad for alle mennesker han har dog ikke været sammen med små børn mere end et par timer. (Eller jo min bror på nu 12 år, tico er 4 ) men tænker hvordan vænner man hunden til børn(tænker kravle alderen ) og børn til. Være søde ved hunden?har i oplevet nogle problemer m hundene efter i har fået børn ? Eller nogle problemer med a lære børnene a være gode ved de kære dyr. Læser tit om børn der hiver i øre og slå hunde. Det skal mine bestemt ikke gøre så har i gode råd så dettet ikke sker.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børn/hunde sammen....
  • #1   13. jul 2012 Jeg har en datter på 7 måneder som synes Albert er forfærdelig spændende. Vi øver ae ae og hun er kun sammen med Albert når jeg er der, så begge parter kan blive trygge ved hinanden, men uden at komme i situationer de ikke kan se sig ud af, det er mit ansvar som ejer og forælder.
    Jeg tror det handler om at tage sig tid til at lære ungerne og dyrene at være sammen i deres eget tempo under opsyn.
    Jeg tror helt sikkert Nellie og Albert kommer til at få utrolig meget ud af hinanden på sigt. Hun er med til træning og stævner nu, for det vil blive en del af hendes liv, så hun kan lige så godt lære det fra start.

Kommentér på:
Børn/hunde sammen....

Annonce