{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Dejligt med børn og hunde sammen {{forumTopicSubject}}

Jah elsker bare det nå børn og dyr kan finde ud af det sammen og har noget sammen...

Her er det min snart 3 år gamle cocker tæve som har et meget særlig bånd med min datter på 14 måneder. Min datter forguder bare tessa og tessa elsker og få opmærksomhed og kan vist god lide og være lidt i nærheden af isabella.

Her nogle få billeder jeg har af dem sammen.. Isabella elsker i det hele daget dyr.
http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=66507

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dejligt med børn og hunde sammen
  • #1   22. dec 2011 dejligt at se en cocker sådan.. vi har selv en og håber da på børn i fremtiden, så det er dejligt at så skønne billeder. har hørt om en cocker hvor forældrene var nød til at afl hunden da den slet ikke kunne acceptere barnet, ødelagde barnets tøj total hvis den fik fat i noget, den var simpelthen så jalous....

• #2   22. dec 2011 Jah har også hørt at cocker ikk skulle være så god til de små børn men det problem har vi slet ikk her og har aldrig haft det.. Tessatager heller aldrig nogen af isabellas legetøg hun ved godt hvad der er hendes. det eneste der har været er da isabella var yngre tog tessa nogle af sutterne men det problem var meget kort varigt og ikk noget alvorligt jo ellers er der intet..

De er bare pot og pande de 2..Tessa er en super kærlig hund både ved børn og vokse hun kan godt godt være meget frembrusene lige nå der kommer nye fordi hun så gerne vil snakke med efter 5 min hvor man helst skal lave som on hun ikk er der så er hun helt rolig igen og ingen problemer men sådan er hun så aldrig overfor min datter..

Kommentér på:
Dejligt med børn og hunde sammen

Annonce