Dejligt med overskud - positiv tråd :) {{forumTopicSubject}}
Jeg har nu haft sommerferie i ALT for lang tid, som virkelig gjorde mig luddoven
I mandags startede jeg så i skole og der tænkte jeg: Det her magter jeg bare ikke. Men i dag har det bare været fantastisk! Det var en lidt svær morgen, men fik fri allerede kl. 13, tog hjem gik med hundene, fik sover en 1½ time. Så har jeg været en time i svømmehallen med kæresten, fik gjort lidt rent og lavet mad. Herefter så aftentur med hundene, så hjem og smøre madpakker, uploade opgave og ja nu ligger jeg så i sengen og skriver her
Grunden til at jeg er så glad er at jeg nu kan forestille mig at skulle være mere aktiv i hverdagen og træne/svømme hver dag for at give mig selv mere energi og så virker den 3-årige uddannelse altså ikke så slem selvom vi allerede nu har fået at vide at det er hardcore!
Jeg overvejer lidt at lave et skema til mig selv, da eleverne fortæller der er 2 timers lektiearbejde hver dag, er der nogle der fungerer på dette?
Og JA, jeg ved godt at mange af jer både håndterer arbejde, børn, fritidsaktiviteter, hunde, husholdning osv. osv. Hatten af for jer, jeg er bare hel flad efter en lang sommerferie fra april af
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
Jeg tænker bare når der skal sættes 2 timer af var det måske meget godt
Og ja det er altså lidt svært, selvom man lyder utrolig doven i forhold til arbejdende forældre
Men det er dejligt at være kommet i gang og ud ad døren, så tænker man jo: ej så kan jeg jo også liiige gøre ditten og datten. Hvorimod før sad man bare for det meste hjemme og hang, der er altså ikke så meget overskud synes man selv, selvom man jo har alverdens tid
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
Dejligt med overskud - positiv tråd :)