{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

HJÆLP til drægtig kat... {{forumTopicSubject}}

Ved godt det er hundegalleri.. men håber i kan hjælpe alligevel...

Vi har netop fået en drægtig kat.. Hun ville ellers blive skudt smiley
Hun er en stald kat og har aldrig været indenfor..

Hvad skal jeg gøre.. Skal hun have en fødekasse?
Hun er meget tyk og spændt.. Jeg aner ikke hvor langt hun er henne.. nogen tegn der kan give oss et hint når fødslen nærmer sig?
Hun er meget menneskeglad og kælen..

Håber nogen vil hjælpe?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP til drægtig kat...
  • #1   24. sep 2011 Ja hun skal have en fødekasse og en masse varme til killingerne altså ikke sådan en udklækker ting men bare et varmt sted, men hhvis hun ikke føler sig tryg hvor du sætter den kan hun finde på at føde et helt andet sted... hvis hun begynder at blive urolig og måske miaver en del og går lidt rundt frem og tilbage kunne det godt tyde på at hun er i fødsel

  • #2   24. sep 2011 Hun skal have killingefoder af den gode slags smiley og giv hende evt en papkasse som hun kan lægge i med nogle tæpper smiley

  • #3   24. sep 2011 Svært at se om maven er faldet ned.. har først set hende for første gang i dag..
    Vi får bygget en fødekasse til hende.. Hun er i stalden.. men ved ikke om jeg skal prøve at få hende ind i huset? Vi har bare hund og anden kat og ved bare ikke om det går? er bange for der sker noget med hende.. hvis fødslen går igang og hun ikke er tryg osv?

    shiiit altså..


  • #4   24. sep 2011 Jeg får købt noget ordentlig foder til hende og givet hende en ormekur.. må hun vel godt få selvom hun er drægtig?

  • #5   25. sep 2011 Århh kender ikke til katte, men held og lykke med det. Synes det er flot i taget hende til jer smiley Og ja spørg endelig Susanne, hun er vist en rigtig "kattemor" med masser af god erfaring :-))

  • #6   25. sep 2011 Kan da lige berette at missemor har været i fødsel siden kl. 12, og det har indtil videre resulteret i 5 killinger.. Så det var noget tættere på end vi havde regnet med..
    Vi nåede ikke at flytte hende, så hun er stadig i stalden..
    Vi har begget en fin fødekasse til hende, og flytter hende når vi er sikre på hun er færdig med at føde..
    Hvor mange killinger kan en kat få? hvordan kan vi forvente hun er færdig?


  • #7   25. sep 2011 Sys bar hun stadig er tyk og spændt.. hmm.. tror vi lader hende bo i stalden til i morgen og holder øje med hende..

Kommentér på:
HJÆLP til drægtig kat...

Annonce