{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Ansøgning, nogen gode ideer? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg skal lave ansøgninger som vet. sygeplejerske og så ville jeg høre om der er nogen der har nogle gode ideer der kan fange arbejdsgivers interesse?

Jeg har ikke skrevet ansøgningerne endnu, men gode ideer er velkommende.

Jeg har brug for at de lægger mærke til lige præcis mig.

Jeg har overvejet at starte ansøgningen med:

Kunne De tænke Dem at gøre min drøm til virkelighed?

Osv osv...

Hvad synes I om den ide?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ansøgning, nogen gode ideer?
  • #2   25. apr 2011 Nu har jeg selv lige søgt ind som elev ved novo nordisk og jeg var så heldig at få det
    Det jeg lagde vægt på i min ansøgning var mine interesser og hvordan mine færdigheder ville tilgodese virksomheden.
    Altså at jeg er innovativ er godt for lige præcis novo fordi de er på et innovativt marked osv.

    Derudover fortalte jeg om det jeg havde opnået i min skoletid. Blandt andet kommet med fadølsanlæg osv.

    Så læg vægt på dine styrker og hvordan de gavner lige netop den klinik og derudover noget om dig selv og hvad du elsker.


  • #3   25. apr 2011 Ærligt? Jeg kunne finde på at blive lidt irriteret over sådan en start og tænke "det handler altså ikke om, at jeg skal opfylde dine drømme men at du skal udføre et stykke arbejde for mig".

    Måske er jeg lidt gammeldags, for jeg ved godt, man lærer alle steder, at man skal gøre noget specielt for at blive lagt mærke til, men jeg bliver også irriteret, når jeg kan se, at noget er skrevet kun for at fange min opmærksomhed.

    Jeg læser alle de ansøgninger, jeg får, så der er ingen fare for, at de ender ulæste i en bunke og udover kvalifikatonerne selvfølgelig, vurderer jeg ud fra, om der er en "gnist" i det skrevne.

    Hvis jeg kunne have en bøn, til folk, der skrever ansøgninger, ville det være, at fokusere mere på, hvad man kan tilbyde mig i jobbet end hvorfor man rigtig gerne vil have det


  • #4   26. apr 2011 En god idé er:
    Hvad kan du, hvad vil du og hvad kan og vil du gøre for virksomheden

    Jeg ved, at der er rigtig mange om buddet, så jeg ville nok tænke i en kreativ fremstilling. F.eks. arbejder jeg i en designvirksomhed og her fik chefen en dag en ansøgning sendt i en iphonekasse- den blev i hvert fald åbnet hurtigt og viste, at ansøgeren kunne tænke udenfor boksen.



Kommentér på:
Ansøgning, nogen gode ideer?

Annonce