´Trippe trippe, at vente på at give... ´Trippe trippe, at vente på at give...
Iiih akltså jeg er bare så spændt og har næsten ikke kunnet holde det ud i de sidste 2 uger. Jeg har ikke engang turdet skrive det herinde af skræk for at mine tøser skulle komme til at kigge forbi på hg og opdage mit luskeri.
Jeg har nemlig i forbindelse med min datters fødselsdag lavet pigeværelser til mine døtre. Jeg har knoklet og slidt og slæbt i 14 dage uafbrudt og planlagt endnu længere. Tøserne har været hos deres far så jeg har haft frit lejde til at male og omrokere osv. uden nogen kunne mistænke at der var hemmeligheder på vej.
Oveni det så har vi omrokeret på indretningen i tja faktisk hele huset det eneste der står som det plejer er sofaen.. hihi.. Så uuuh soørg mig lige om jeg kommer til at sove godt i nat?!
Endelig er dagen så kommet. Her om et par timer kan jeg endelig få lov til at overgive værelserne til tøserne og de har ingen anelse om at der overhovedet venter dem noget.. Uuuh jeg er bare spændt som en fjeder.. Og jeg kan slet ikke vente på at se deres oplyste ansigter når de får overraskelsen. 2 søde værelser, en til en 8 årig i lilla og sølv, og et til en 11 årig i sølv og sort. Iiih hvor jeg altså bare håber de jubler
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 443 Svar: 2.851
der er da intet at sige til, at du er så spændt
glæder mig til at høre hvordan de reagerer
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.732
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.323
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 409
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 232 Svar: 4.193
jul 2007
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 409
Iiih altså tænk at i også har ventet i spænding herinde
Jo tøserne blev komplet overraskede da de så værelserne. Jeg startede med at vise værelset til fødselaren(min ældste datter). Begge piger skulle lukke øjnene og vende sig rundt og lukke øjnene op på 3. Det gik så fint og det var simpelthen ubetaleligt at se deres ansigter. Den yngste fik herefter sit værelse at se og hun havde heller ikke regnet ud at vi havde flyttet hendes værelse til et andet rum. Det var simpelthen bare så skægt at se overraskelsen i deres små ansigter.. De jublede og hoppede og var faktisk paf i adskillige minutter før det sank ind.
Jeg har smidt et par fotos op så i kan se hvad der ventede ungerne
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=61002
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.732
Flot arbejde :o)
jul 2007
´Trippe trippe, at vente på at give...