{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.898 visninger | Oprettet:

Sjove ting børn siger {{forumTopicSubject}}

I søndags var jeg ude og gå en tur i parken med min ældste datter, veninde og min den mindste i barnevogn.. Vi havde lige været på legepladsen og på vej hjem igen ser vi en mand komme gående med en stor hvid shæfer og min store datter som er 3 år, nærmest råber se se mor der er en stor isbjørn smiley det var svært ikke at grine af hende men jeg prøvede at forklare det var en hund, det troede hun dog ikke helt på smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjove ting børn siger
  • #1   25. jan 2011 Hahahah !
    Den har jeg dog aldrig hørt før smiley
    Men min nevø sagde engang at der var en slange i haven, det var en kålorm smiley

• #2   25. jan 2011 Jeg tror vi måske kommer for meget i zoo smiley

• #3   25. jan 2011 Hehe den var også god smiley

• #4   25. jan 2011 Hehe hvor sødt..

Min venindes søn gik en gang fuldstændig i panik fordi han havde set et sort spøgelse sagde.. Men det var så bare en somalier i burka..;o)

• #5   25. jan 2011 Hov der skulle stå sagde han

• #6   25. jan 2011 The Killer dog:
    Hahaha den var sgu ellers sjov...

• #7   25. jan 2011 Hehe et sort spøgelse

• #8   25. jan 2011 Jeg må lige dele en lille fortælling fra Barda Rollspil i Sorø..

En lille dreng på 4-5 år kommer hen til mig og mine hunde, han kigger op og ned af Falkor, lyser op i et smil og spørger "Er det en dinosaur?"

Både hans forældre og jeg kunne simpelthen ikke holde masken og måtte bryde grinende sammen,. egentlig lidt synd for han troede virkelig han havde set en dinosaur - man kunne næsten fornemme hvordan han allerede var begyndt at planlægge hvordan han skulle fortælle det henne i børnehaven

• #9   25. jan 2011 Min niece på dengang lige knap 6år, sagde fuldstændig ud i det blå : Rasmus er ikk tyk, moster, det er bare fordi at alle hans muskler ikk kan være i armene, så sidder de i maven.
    Hehe .. Min kæreste, Rasmus, er lidt tyk .

• #10   25. jan 2011 Jeg arbejder i en børnehave. Sad en dag på gulvet og legede med nogen af børnene, jeg er træt og siger så for sjov "jeg tager lige en lur" og lægger hovedet op ad væggen, en af pigerne siger så "du må godt låne min far!" Jamen tak det var pænt af dig, men hvad skal jeg bruge ham til spørger jeg så pigen. "Til at ligge og putte ovenpå!" Kunne sgu heller ikk helt holde masken smiley

• #11   25. jan 2011 Betina - den var ellers ret sød smiley

• #12   25. jan 2011 Min niece på dengang 2½ år var hjemme hos mormor.
    De har en kat, som nogengange render rundt oppe på loftet.

Cecilie som min niece hedder går ud og spørger mormor hvor Mille (katten) er henne, og mormor siger den er på loftet.
    Cecilie vender rundt, går ind i stuen og kigger i loftet, og fortæller at hun altså ikke kan se Mille! smiley

• #13   25. jan 2011 Hvor er de søde alle sammen smiley

Betina : Ha ha, det var da ellers noget af et tilbud af få *GG*

• #14   25. jan 2011 Hehe ja, var sgu også lige ved at sige ja tak smiley

• #15   25. jan 2011 Så må jeg også lige fortælle om når jeg går hunden smiley
    Den ene gang kommer jeg gående med benson, hvor der går en lille dreng og hans forbi forbi så udbryder drengen pludselig: neeej mor!! Se lige den kanin! smiley

Dagen efter vsr det en anden dreng der kom gående med han ven han sagde: se! Det er dem du skal passe på, det er en af de farlige pittbull!

• #16   25. jan 2011 Åhh ja de kære børn. Da min niece var mindre og hende og moderen kom forbi en mark med får udbrød hun. "Nejj se mor. Isbjørne!"
    Samme niece som nu er syv var med i parken for at fodre ænder. Da hun har tømt posen for brød går vi lidt væk og kigger på ænderne som nu går på land for at se om hun har tabt nogle krummer. De går lidt frem og tilbage. Ned i vandet og op igen. Så siger tøsen lige så stille. "Moster ved du hvad? Jeg tror at de prøver på at lokke os med ud i vandet:" smiley

• #17   25. jan 2011 Tina - hi hi en dinosaur - ærgeligt han ikke fik en god historie til børnehaven smiley

• #18   25. jan 2011 Kan huske engang hvor min lillesøster, som dengang var en 3-4 år, var i føtex med min mor mig. Hun sidder lige så fint på gulvet, og prøver sutsko - og en dame kommer hen og snakker til hende og spørger så "hvilken størrelse bruger du?", hvortil min lillesøster lyser op med et bragende logisk svar "jeg bruger da størrelse 'lillesøster' " smiley

• #19   25. jan 2011 Ja *Chianti og Malene * jeg havde også næsten ondt af ham... men han var nu stadig imponeret, men ikke så meget som hvis det havde være en dino *GG*

• #20   25. jan 2011 Jeg mødte en gang en far med to drenge hvor den ene spørger "far, er det et marsvin?" og peger på louie

• #21   25. jan 2011 min datter kom med en der fik mig til at rødme helt op i hårrødderne:

hun var frygtelig slem til at pege og kommentere, og en dag blev vi enige om at vi skulle vente med at snakke om 'det' til vi kom hjem, og vi steg glad på bussen, og der - på første sæde - saden mand med en KÆMPE næse, og snart kunne man høre min datters klare røst: MOR, den næse skal vi altså snakke om når vi kommer hjem!!!! - hold nu op, et latterbrøl der lød i hele bussen - incl. manden med næsen!

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 403
    #22   25. jan 2011 Da min datter var 4 år var vi en dag i føtex. jeg står og er optaget af noget tingeltangel og høre hun siger
    "Mor se en abe"
    Pr. refleks siger jeg bare ja, de størrelser ser jo så meget.
    "Mor se den abe der"
    Jeg siger igen ja uden at kikke særligt. Så sætter jeg indkøbsvognen igang så udbryder hun meget højt, for nu skulle jeg høre og se.
    "Moar der går aben, se"
    Jeg vender mig og ser en indfødt fra Australien (Abotriginer) Han kikker på mig og jeg kikker tilbage på min datter. Den var flov,men sagde til hende at han ikke var en abe med en mand der kom fra et stort land der hedder Australien og der er de mørke i huden.

• #23   25. jan 2011 Uhh, min søster har også lavet mange pinlige, men alligevel komiske indslag.. Da hun gik i børnehave talte de en dag om at mænd barberer deres skæg af, hvortil min søster først tilføjer "min mor barberer sig altså også under armene", Pædagogen svarer "ja, det er der mange kvinder der gør", hvorefter hun så svarer med "min mor barberer sig altså også forneden".. - jep, i kan tro min mor mødte op om eftermiddagen for at hente min søster, til et par glade, leende pædagoger - som lige skulle genfortælle denne pinlige historie..

En anden gang jeg husker tydeligt (og som jeg blev meget flov over) var en dag at min søster pædagog fra SFO'en ringede og sagde til min mor, at det selvfølgelig var synd at vi ikke havde råd til sokker til Naja, men at hun var nødt til at have nogle på, når hun kom".. Det skal siges at Naja ALTID blev klædt anstændigt på inklusiv stræmper - men da hun hadede at have strømper på, smed hun dem da hun kom hen til SFO'en, og bildte pædagogerne ind at hun aldrig havde strømper på, fordi vi ikke havde råd.. I kan tro min mor lige skulle have en lille snak med Naja da hun kom hjem smiley

Kommentér på:
Sjove ting børn siger

Annonce