De sjove ting børn siger {{forumTopicSubject}}
Hehe.. Sidder her og skriger af grin, og vil lige dele grunden med jer.
Har lige talt med min søster, som fortalte mig om en morsom episode der var sket ligefør. Min lille niece havde spurgt hende om spøgelser, og min søster havde så fortalt hende at sådan nogen ikke fandtes rigtigt osv osv..
(Baggrunden er til halloween havde min lille niece valgt en scary movie dragt, i sort - ham der spøgelseT/morderen. hun ved ikke hvad han er for en, men syntes var sjovt og min søster havde så fortalt at han var et spøgelse)..
Nå men efter min søster havde talt med hende om at spøgelser ikke fandtes i virkeligheden, peger min lille niece pludselig mod fjernsynet - der er en muslims kvinde iklædt de der hel dækkede sorte dragter og så siger hun "Se mor der er et spøgelse"
Hahaha.. Kan ikke lade være med at grine, utroligt hvad børn tænker og siger
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.120
jul 2006
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 6 Emner: 116 Svar: 1.449
Ihhhh altså de kære børn..
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 62 Svar: 386
Min knægt udbrød lige pludselig her til aften..... udtales: Hellow mor.... hvor han lige har lært det ved jeg ikke helt han har vel overhørt os sige det.... men det skal lige siges at han er 2 ½...
okt 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 84 Svar: 359
Ligesom den anden dag, min niece er 3 år og næsten lige smidt bleen helt. Så havde hun været i børnehave uden ble på (har gået godt de sidste par gange). og så sker det så at hun tisser i bukserne. Og da de spurgte hende hvorfor, var hendes svar "Min tissekone sagde jeg skulle gøre det" HAHAHA
Åhhh de er vidunderlige! haha
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.270
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
Jeg havde min ælste søn, dengang 6 år med på arbejde(arbejder på gård med køer). Han spørger så, hvad kalvene koster. Og jeg svarer, at de ikke er til salg. Så spørger han igen, jamen hvorfor har de så prismærker i ørerne(øremærkerne)......Looooool.
Ja sådan nogle kalve kunne vist blive ret dyre i de større besætninger:-)
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 52
Så hvisker hun til hvores mor: "hvad er det for nogen mennesker dem der?" hun svarer det er kinersere!! Så spørger hun ligeså stille igen: "dem der kommer dernede fra? (og peger ned)" jaaa siger hun! "Hvordan er de kommet herop??" Mor siger: De er vel fløjet!! Hun udbryder lige så højt så alle kan høre det! "KAN DE FLYV?????"
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 1
De sjove ting børn siger