{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Sorg, hvor længe? {{forumTopicSubject}}

Min elskede kat døde i april sidste år og jeg savner ham bare stadig enormt meget. Da han døde boede han midlertidigt ved min eks-svigerinde, til jeg fandt en løsning så han kunne komme tilbage til mig. Jeg er stadig møg hamrende bitter over, at de ikke tog noget før til dyrlæge med ham og at jeg ikke blev underrettet om at han var syg før den dag de kørte ham til dyrlæge. Min kæreste og jeg var netop den weekendt blevet eninge om at prøve at få ham hjem til os og Rocky.
Jeg er så ked af, at jeg var så idiotisk at sætte ham i familiepleje. Men tiden og mit liv var et stort kaos efter min skilsmisse, at jeg slet ikke kunne overskue ham plus at jeg ikke rigtig havde noget sted at bo. Jeg skammer mig over, at jeg ikke var hos ham og føler det er min skyld han døde.
Han var min allerbedste ven og jeg tænker stadig tit på ham med en klump i halsen.
Hvor længe er det "normalt" at sørge over ens kæledyr?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sorg, hvor længe?
  • #1   22. jan 2011 Altså jeg mistede min ildertæve for 2 år siden den 03.01.09 og jeg har stadig et stort savn. og den dag er jeg ikke til at være sammen med men normalt vil jeg da ikke kalde det.

• #3   22. jan 2011 Nogen gange kan jeg ikke finde ud af om jeg er ked af det pga af savnet eller pga følelsen/skammen af at jeg svigtede ham.

Jeg ønsker mig så meget at få kat igen, men min kæreste vil ikke have flere dyr heller ikke når Rocky går bort. Og efter som at det er hans hus jeg bor i, må jeg jo indret mig eller finde et andet sted.

• #4   22. jan 2011 Jeg lavede en minde video af ham og lagde ud på KG, men jeg tør ikke selv at se den af skræk for at bryde ud i voldsom gråd.

• #5   22. jan 2011 jeg er enig med pia - sorgen bliver mindre med tiden, en anden ven hjælper, finddig en anden ven, jeg har det sådan lidt, jeg tænkte da max blev kørt ned, hvad ville han ønske? hans mission i livet var at gøre mig glad- bokstaveligt talt faktisk fantastisk hund, han ville da helt sikkert ønske at jeg savner ham, men helt sikkert også ønske at jeg fandt mig en anden vaps som kunne være min ven, da han jo desværre ikke selv kan være her og gøre mig glad, nu sidder jeg så her med diesel smiley

• #6   22. jan 2011 duu skal lade dig selv græde, læs evt om regnbuebroen på max profil - skyldfølelsen mindskes også - selvom det kræver lidt , dog ser jeg det som deres skyld at de ikke tog vare på din kat- det kan umuligt være din skyld når de ikke fortalte dig det - du stolede vel på at de gjorde deres bedste

• #7   22. jan 2011 Maiken: Kender godt regnbue-broen, så begynder jeg da først at flæbe:-)

• #8   22. jan 2011 laila, jeg flæber også når jeg læser den - den er simpelthen så fantastisk

• #9   22. jan 2011 Hov, røg lige ud af min egen tråd(?)..

Ja, jeg håber ihvertfald tiden heler....

• #10   22. jan 2011 Jeg mindes stadig tabet af min papillon tæve for godt to år siden, hende måtte jeg sælge hende, da vores liv sammen ændrede sig efter en indbrudstyv kom på besøg en nat. Siden den dag har vi ikke kunne have en rolig aften sammen, hun kunne vågne og begynde at gø hvis jeg gik. Den dag jeg måtte sige farvel til hende, ramlede min verden sammen, og jeg fortryder stadig mit valg. Jeg har nu to hunde af samme race, men det hjælper ikke spor på min sorg. Jeg savner hende stadig som bare pokker. Så kom med det middel der hjælper smiley

• #11   23. jan 2011 Iben Kennel Ebony Moor : Er fuldt ud enig med dig i alt hvad du skriver. En ting er dog, at kunne tænke rationelt i en situation en anden er at få følelserne med på det. Men ja, inderst inde ved jeg godt det ikke er min skyld, også alligevel var jeg godt klar over det kunne give problemer da min eks-svigerinde (selvom hun er sød og rar) ikke har den samme holdning som mig, hvordan et dyr passes ordentlig.

• #12   23. jan 2011
    Iben Kennel Ebony Moor : I'll try smiley

Kommentér på:
Sorg, hvor længe?

Annonce