454 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kedeligt hår! Kedeligt hår!

hejsa derude bag skermen :oP

Jeg sidder her og ANER virkelig ikke hvad jeg skal gøre med mit keeeeeedelige hår!

Jeg har smadret det aaaalt for meget! Med div. Farver men fortryder altid og bliver brunhåret igen.. Men nu kan jeg mærke at det ikke kan mere! Derfor har jeg sat mig for ikke at glatte det i 6 måneder og ikke farve det i 6 måneder!
Men forhel**** hvor er det dog kedeligt at se på! Jeg har købt noget shine spray.. Men det er bare sååå ødelagt!
Er der ikke noget man kan putte i så der bare kommer en lille smugle mere shine i, eller bare en lille smugle mere glas eller hvad man skal sige!

Nogen ideer, bare sig vis jeg skal uddybe :))

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kedeligt hår!
  • #1   17. feb 2010 Brug en super god hårkur nogle gange om ugen:)

• #2   17. feb 2010 Camilla og bettefisen, Nårh ja! takker smiley

• #3   17. feb 2010 Bliv klippet? Det er nok det bedste for ødelagt hår.
    Men ellers kan man få en farvet hårkur for Revelon bla. Det burde kunne friske håret op.
    Og så ellers varmebeskyttende produkter ALTID inden glattejern og føntørring.
    B vitaminer skulle også kunne gøre det nye hår stærkere.

• #4   17. feb 2010 Marianne p- NO WAY! nu er mit hår lige blevet få flot langt!! det har taget mig 4 år.. og det gør jeg ikke igen!

B vitamin det vil jeg prøve, jeg bruger også beskyttelse i håret sådan en spray fra loreal :o)

• #5   17. feb 2010 Lang hår der er smadret?? Det lyder ikke for kønt hehe. Men self. er det jo heller ikke det fedeste så at blive klippet.
    Gode hårprodukter kan i hvert fald gøre meget ved ødelagt hår.

• #7   17. feb 2010 hehe, nej jeg kan godt se at det trænger til en klipning! En smugle kan mugligvis tages af, men ikke det hele!!

Men ja, jeg må prøve at gå ned til frisøren smiley

• #9   17. feb 2010 moppe delle- Kan det fåes i matas??

• #11   17. feb 2010 Moppe- "Kan absolut ikke forstå folk der absolut vil have langt hår, men som ser forfærdeligt ud fordi de under ingen omstændigheder vil klippes... "

Lige præcis det kan også undre mig helt vildt. Jeg kæmper selv med at få mit hår længere, men der er da ikke noget grimmere end slidt hår og grimme spidser... Så det bliver klippet når det trænger, også selvom det så betyder at det ikke er lige så langt som jeg øsnker det

• #12   17. feb 2010 hvis du har langt hår, og samtidig har spaltede spidser...så vil jeg råde dig til at få det spaltede klippet af

Jeg har også selv langt hår og blev nød til at få klippet 10 cm af for et par måneder siden, det gør ondt til at starte med smiley men hold op hvor bliver man glad for det i længden... spaltede spidser går ikke væk af sig selv, lige meget hvor god en shampoo du bruger smiley og det bliver bare værre og værre... så væk med dem! smiley det er en god start til at få SUNDT langt hår, som oven i købet ser meget lækrere ud...

• #13   17. feb 2010 Jeg bruger også Kerastase. Og Tigi og Sebastian.
    Jeg køber det dog aldrig ved frisøren, men på nettet for der er mange penge at spare.
    smukkere.dk har det meste.

Jeg er også lige blevet klippet i lørdags. Nuj, da jeg kiggede på gulvet var det ikke til at tro jeg havde hår på hovedet..
    Men jeg er ikke klippet siden okt. 09 så det var tiltrængt til at få 1½ cm af spidserne, plus etager (jeg har MEGET hår).
    Men jeg vælger at bilde mig selv ind, at det er pga. mine hårprodukter at håret holder sig "så godt". smiley

Kommentér på:
Kedeligt hår!

Annonce