Kedeligt hår! Kedeligt hår!
hejsa derude bag skermen :oP
Jeg sidder her og ANER virkelig ikke hvad jeg skal gøre med mit keeeeeedelige hår!
Jeg har smadret det aaaalt for meget! Med div. Farver men fortryder altid og bliver brunhåret igen.. Men nu kan jeg mærke at det ikke kan mere! Derfor har jeg sat mig for ikke at glatte det i 6 måneder og ikke farve det i 6 måneder!
Men forhel**** hvor er det dog kedeligt at se på! Jeg har købt noget shine spray.. Men det er bare sååå ødelagt!
Er der ikke noget man kan putte i så der bare kommer en lille smugle mere shine i, eller bare en lille smugle mere glas eller hvad man skal sige!
Nogen ideer, bare sig vis jeg skal uddybe :))
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 899 Svar: 11.902
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 234
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Men ellers kan man få en farvet hårkur for Revelon bla. Det burde kunne friske håret op.
Og så ellers varmebeskyttende produkter ALTID inden glattejern og føntørring.
B vitaminer skulle også kunne gøre det nye hår stærkere.
jul 2008
B vitamin det vil jeg prøve, jeg bruger også beskyttelse i håret sådan en spray fra loreal :o)
jan 2010
Gode hårprodukter kan i hvert fald gøre meget ved ødelagt hår.
jul 2008
Men ja, jeg må prøve at gå ned til frisøren
jul 2008
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
Lige præcis det kan også undre mig helt vildt. Jeg kæmper selv med at få mit hår længere, men der er da ikke noget grimmere end slidt hår og grimme spidser... Så det bliver klippet når det trænger, også selvom det så betyder at det ikke er lige så langt som jeg øsnker det
nov 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 26 Svar: 309
Jeg har også selv langt hår og blev nød til at få klippet 10 cm af for et par måneder siden, det gør ondt til at starte med
jan 2010
Jeg køber det dog aldrig ved frisøren, men på nettet for der er mange penge at spare.
smukkere.dk har det meste.
Jeg er også lige blevet klippet i lørdags. Nuj, da jeg kiggede på gulvet var det ikke til at tro jeg havde hår på hovedet..
Men jeg er ikke klippet siden okt. 09 så det var tiltrængt til at få 1½ cm af spidserne, plus etager (jeg har MEGET hår).
Men jeg vælger at bilde mig selv ind, at det er pga. mine hårprodukter at håret holder sig "så godt".
Kedeligt hår!