{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Hvorfor vælger dyrene altid Søndag:-( {{forumTopicSubject}}

He he... Det er bare så typisk... Igår valgte vores store neutraliserede skovkat, at han skulle spille med musklerne... Åbenbart ikke godt nok, idet, at han blev gennempryglet af den åbenbart stærkere kat eller hvad filen det har været.. Hans øje var helt smadret da han kom hjem igår eftermiddags.. Afsti afsted til den kære dyrelæge... Vi var der ca. 10 min. og vupti 1200 slag, at betale v. kasse 1.. Heldigvis er øjet åbent idag og der ses ingen tegn på, at det har taget skade.. Det ser jo bare så voldsomt ud i starten.....
men er det ikke bare typisk, ALTID i weekenderne.. Hi hi, men hvad faaaanden... Dyrene her i huset har vi jo selv valgt ERGO: skal de selvfølig til dyrelægen.. weekend eller ej!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor vælger dyrene altid Søndag:-(
  • #1   4. jan 2010 det er rigtig nok, det er altid i weekenderne eller sent om aftenen i hverdagene... måtte med min lillesøsters neutraliserede hankat til vagtdyrlæge en fredag aften absolut sidst på måneden pga nogle urinvejssten eller sådan noget, og så var dyrlægen i randers selvfølgelig syg, så vi måtte hele vejen til hammel... og så skulle vi sgu afsted om lørdagen igen med samme kat...

• #2   4. jan 2010 - det er forreten ikke helt rigtigt, det var søndag, vi var afsted med ham igen, vi kunne nemlig først hente ham igen om lørdagen...

• #4   4. jan 2010 Da min kat blev skudt i hovedet var det også en søndag vi måtte afsted og da Arnold blev overfaldet var det en lørdag, så hos os er det også i weekenden det sker.

7-9-13 så er det heldigvis længe siden vi har haft brug for akut dyrlæge:)

• #5   4. jan 2010 Vi har de gange vi desværre har måtte sige farvel.. Vores GD tæve med akut nyresvigt, vores Sct. Bernhard med kraftigt epilepsi anfald og Vores GD han med mavedrejning alle gange været afsted på en Søndag... Tankevækkende på en eller anden måde.

• #7   5. jan 2010 Tro mig,Fendi's sygeforsikring er GULD værd !
    Den koster 1400 kr. om året og jeg havde haft ham i 3 uger da han ved et uheld (voldsom leg med en anden hund)får revet sin ene ulveklo halvt af.
    Og gæt engang,jep det var en søndag !
    Han blev opereret akut og fik ved samme lejlighed fjernet ulvekloen på den andet bagben også,et uheld af den slags er rigeligt !
    Regningen lød på 4300 kr. og sygeforsikringen dækkede de 3800 kr.
    Så jeg fortrød ikke et sekundt at jeg havde tegnet en sygeforsikring smiley !

• #8   5. jan 2010 Altså, det er jo fordi de er sikre på at kunne få en tid om søndagen.

God bedring med ham, så håber jeg han har lært at han ikke er en stærk mand.

• #9   5. jan 2010 Begge gange min lille Bølle er blevet overfaldet af sindsyge hunde har været søndag eftermiddag - utroligt. Men i sådanne situationer tænker man slet ikke på hvad dag på ugen/året det er - kun at komme afsted til dylle og få labbet sit flænset dyr sammen igen.

Håber katten har det godt og at det heler pænt igen :o)

• #10   5. jan 2010 Åhja - kender det. Specielt vores gamle hund, som var tit syg, valgte altid at få revet hornhinden, få betændte analkirtler osv. lørdag / søndag. Men ja - afsted man tager!!!!

Og ja for søren - en sygeforsikring er jo guld værd. På Felix tror jeg vi endte med dyrlægeregninger for ca. 30.000 meget løst husket (inkl. en del narkoser pga. dyrlægeangst når han bare skulle undersøges). Og forsikringen dækkede nok 25.000..... Og - betalte vel 1300-1500 om året de seks år han levede. Jeg gik til sidst og ventede på at blive smidt ud af Dyrekassen, for det havde jeg hørt at de kunne finde på. Men nej - og vi er endda medlemmer igen med ny hund smiley

• #11   5. jan 2010 Ugly kostede over 40.000 i dyrelægeregninger på under 2 år.. Halleluja for sygeforsikringerne..

Kommentér på:
Hvorfor vælger dyrene altid Søndag:-(

Annonce