Naboer.. Argh!! (kat) {{forumTopicSubject}}
Argh!! Det der bare skulle ha været den dejligste dag er blevet en dag hvor jeg er ked af det, irriteret og gal. Min søn har fødselsdag og jeg havde inviteret nogle af hans bedste venner til boller og lagkage, og det var så hyggeligt! En pige ville hjem og da hun går ud af døren får hun ikk lukket døren ordenligt og min ene kat løber ud. Hvilken kat ville ikke gøre det? Skal lige siges at det er tilladt at have katte, de må dog ikke være ude. Min kat har været stukket af 4 gange på de 6 mdr jeg har haft ham, det er jo ikk alverdens, er det? Jeg er meget påpasselig med han ikk kommer ud, men sønnen min synes det er synd vores kat ik må komme ud, når naboens må! (De er ligeglade med klager åbenbart...)
Så kommer naboen og banker på og spørg surt om jeg mangler en kat, for den har været inde i deres lejlighed og hendes mand er tosset for den har været i deres soveværelse og han kan ikke tåle kat. Jeg undrer mig en del over at katten i det hele taget har været gået ind i deres lejlighed for han går ikke frivilligt ind her, og kan da slet ikk fatte at han skulle være løbet op af deres trapper!
Jeg forklare hende at ja jeg mangler en kat, at jeg holder børnefødselsdag og en lille pige havde fået lukket katten ud. Da hun så begynder med den har været ovenpå i deres lejlighed begynder jeg at mistænke hende for at overdrive en del, for mener nu nok jeg kender min kat! Så blir hun gal og siger at hun vil sige/melde/klage til viceværten i morgen for det var jo ikk første gang min kat var ude og hun havde set den ligge udenfor mange gange.
Dertil svarede jeg, nok i en lidt hidsig tone, at nu måtte hun jo lige forstå at min nabo har en kat som ligner min og som bliver lukket ud hver dag, og det vil jeg ikke have skylden for!
Forklar mig lige engang, hvorfor flytter man til et sted hvor det er tilladt at have husdyr, når man kun kan brokke sig over dyrene, ikke selv har nogle og generalt er negativ omkring dyr?! De klagede jo over min hund for et år siden, jeg måtte af med ham pga dem.
Jeg fatter simpelthen ikke hvad jeg har gjort dem, andet end de ikke kan lide dyr. Jeg er ung, men holder ikke fester, jeg hører sjældent højt musik, larmer ikke i min have og hilser venligt på dem.
Har hørt fra andre der bor herude, at ingen har holdt særlig længe i min lejlighed, netop pga denne nabo. En tidligere beboer har endda måtte aflive sin hund pga af dem. Hvorfor er det sådanne mennesker så ikke vælger at flytte et sted hen hvor man ikke må have dyr, så de kan få den ro de ønsker?
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Synes man skal feje foran sin egen dør, før man fejer hos andre :o)
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.403
Janni Ja det er træls.. Fatter bare ikke hvorfor de så har valgt at bo sådan et sted som her, og så har de boet her i over 15 år. Hvor mange naboer har de ikke fået "klaget" ud?
dec 2006
dec 2006
dec 2006
dec 2006
dec 2006
dec 2006