{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Hvilken info - forsikringskrav (Langt) {{forumTopicSubject}}

Ja, nu sidder jeg og er ved at skulle sende regning, rapport og brev afsted til AA forsikring vedrørende Luna's overfald og jeg har lidt spørgsmål..

Luna blev overfaldet og bidt d. 14.6.09 og jeg måtte bruge en hel uge på at få forsikringsinfo ud af modparten. Det var BBBB forsikring og jeg fik hendes adresse, da hun ikke lige kunne finde policenr (de bor i kolonihave her bag ved mig og har bolig i Solrød)

Jeg får tilsendt kvittering fra politet på anmeldelsen og sender den, regning fra dyrlæge og et brev jeg har skrevet afsted til Fair. Og bliver så kontaktet af Fair små 2 uger efter. De har ikke en hund forsikret på den adresse i Solrød??

Øhm godt så, jeg må så have fat i modparten endnu engang.. Det var fredag i sidste uge. Søndag får jeg så oplyst at det er AA forsikring og et policenr.

Det er så svigerindens forsikring, hun er bosat her i Køge.

Nu skal jeg så lige høre.. Må man det? Må hunden godt være forsikret i en anden persons navn (og på en anden adresse)?

Og hvad skal jeg rette i det oprindelige brev, som jeg egentlig bare vil sende med til AA Forsikring. Der har jeg nævnt modpartens navn og adresse i Solrød. Men det er jo så åbenbart ikke der hunden er forsikret?? Så vil mit krav blive afvist? Jeg har jo et policenr?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken info - forsikringskrav (Langt)
Kommentér på:
Hvilken info - forsikringskrav (Langt)

Annonce