289 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Bedre emne overskrifter? Bedre emne overskrifter?

Ja nu sidder jeg på et par forummer, som for det meste drives privat og frivilligt, og der plejer altid og være nogle regler for at poste nye emner.
Det er der vel også herinde, men ud over man ikke må hænge folk ud og skrive stødende er der så ikke andet?
Synes det er lidt frustrerende, når der er overskrifter som "Kik her" "Hallo" osv osv. Altså noget som intet siger om indholdet.
Nu er der nok nogle som vil skrive og sige at man jo sagtens kan klikke tilbage igen og det jo ikke tager meget tid. Men synes da godt at der kan være lidt orden i tingene herinde, som på de fleste andre forums.
Ved godt forummet herinde er en del bedre end eksempelvis noget som Baboom eller arto?! men der skal altså ikke meget til for at få lidt styr på tingene herinde. Så når man leder efter lidt læsning eller ny lærdom ikke hver anden gang klikker sig ind på nogen som leder efter udfordringer eller lige har været ude i haven og tage nye billeder smiley
Og det er skam ment i go ånd, altså hvis de kan finde ud af det på andre forums kan man vel også herinde, folk lader jo for det meste til og være ret så fornuftige, og til at opføre sig pænt, selvom der er forskellige meninger om ting.
Go aften til alle.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedre emne overskrifter?
Kommentér på:
Bedre emne overskrifter?

Annonce