At blive glemt og Uønsket(Lidt lang) At blive glemt og Uønsket(Lidt lang)
En lille Historie som jeg skulle skrive efter eget valg til skolen jeg går på!
husker den dag hvor i kom og kiggede på mig og mine søskende , kunne se jeres glæde og løb hen til jer som en af de første.
Jeg var kun 5 uger da i så og valgte mig som jeres bedste ven. og 3 uger efter kom i og hentede mig.
Da jeg kom hjem til jer kunne jeg ikke forstå hvor min mor og søskende var henne , men faldt til efter et par dage.
Efter en uge tog i mig med ud til en kæmpe græsplæne hvor der også var andre hunde og vi legede hele dagen , hvor var det dejligt.
Nu var det tid til at jeg skulle lære at være alene hjemme , i starten kunne jeg ikke lide at i gik fra mig , men efter et par gange gik det op for mig at i jo kom hjem igen, så det var ikke farligt. Jeg blev glad da i kom hjem og i blev glad for at se mig.
Jeg voksede og voksede og din gjorde min kærlighed også til jer!
Vi var til træf og udstilling og vi var alle glade og lykkelige.
Jeg vandt flotte primære og i var så stolte af jeres lille baby som i kaldte mig.
Men den lykke var kun i 3 år, for så skete det uventede , i skulle ha en menneske baby!
Som tiden gik var vi mindre og mindre til træf og udstillinger og vi legede næsten aldrig , eller gik lange ture , jeg blev bare lukkede ud i haven!
Jeres adfærd over for mig ændrede sig, i skælde mig mere og mere ud!
Det meste af dagen lå jeg bare i min kurv og sov!
Nu kom den store dag så . menneske baby’en kom og jeg var nysgerige efter hvad det var for en , men hver gang jeg ville ligge eller kigge til mennekset , blev jeg bare skubet væk!
Nu var jeg nærmset glemt og følte mig uønsket.
Der kom en hel masse mennesker for at kigge på mig.
Da den sidste kom , tog hun mig med , troede bare jeg skulle passes , men så jer aldrig igen.
De nye hjem var godt nok , men ville være hos jer!
Hvordan kunne i kalde mig jeres lille baby og derefter glemme mig når der kom en lille ny?
Hvorfor skulle jeg væk fra den familie som igennem 3 år holdte af mig?
Forstår det ikke.
Efter et par mdr hos den nye ejere ville hun ikke havde mig mere.
Der kom et gammelt ægtepar og så på mig og der bor jeg så idag , og er elsket som den jeg er!
Men at blive glemt og uønsket hos dem man troede holdte af en , er ikke sjovt!
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 581 Svar: 2.470
Ja det er desvære sådan det er .
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.697
Men ellers er det rigtig godt skrevet..
At blive glemt og Uønsket(Lidt lang)