450 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Lav, Middel, Høj og x-høj! Lav, Middel, Høj og x-høj!

Hejsa allesammen smiley

Jeg har undret mig meget over hvorfor folk bliver sure over at få karektere?
Jeg kan ikke forstå hvorfor folk bliver sure over at få middel.. jeg synes selv dette kan være en fair nok karekter, så forstår det ikke rigtigt?

Hvorfor have profil herinde hvis man ikke vil have karektere?

Er det kun mig der synes dette her, eller er der andre? :S

Knuzz!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lav, Middel, Høj og x-høj!
  • #1   6. jan 2006 Den gang jeg selv modtog og gav bedømmelser, blev jeg da også lidt ked af at få middel!
    Nu bruger jeg slet ikke de bedømmelser pga man kun har 20 ekstra høje ;o)
    Så er jeg fri for at blive ked af at nogle ik kan li min lille hund :o)

• #2   6. jan 2006 Rigtig nogen nogle gange bliver lidt harm over deres karakter.........sys høj og middel er ok, men ingen hunde fortjener lav, i hvertfald ikke uden en begrundelse, så kan man skrive hvorfor, så den enkelte bruger har en chance for at rette det.

• #3   6. jan 2006 Julie - Så længe der følger en forklaring med till en lav eller en middel, så kan jeg heller ikke se nogen grund ti at blive sur, jeg synes så ikke der er grund til at give lav, hvis man mener at en hund kun fortjener at få en lav, så er det efter min mening bedre ikke at give noget overhovedet. Så gåør man ikke nogen unødvendigt ked af det ;o)

• #4   6. jan 2006 jeg må indrømme at jeg aldrig har givet en hund en lav eller middel, hvis jeg ikke kan lide hunden, giver jeg den ingen bedømmelse

• #5   6. jan 2006 Det kan du have ret i.. men dette er en galleriside hvor man også går op i billederne?
    Så tit når man giver middel kan det være pga. billedekvaliteten, billedemængten eller lign...

Nu har min veninde profil på heste.dyregalleri.dk hvor folk ikke bliver sure over at få middel, men bare vil have en begrundelse så de kan gøre det bedre!!
    - Så blev helt overrasket over at folk blev sure på mig da jeg gav middel...!

• #6   6. jan 2006 jeg ser "høj" som det højeste man kan få og ALLE hunde jeg kommer ind på får en... selvfølgelig dem der ikke vil slipper for at få en :o)

• #7   6. jan 2006 Jo, men nu synes jeg altså at mine billeder er rimlig gode, så det måtte jo næsten være fordi at der var nogen som bare ikke kunne li Daisy. Det blev jeg ked af :o)

• #8   6. jan 2006 Hvad er det så man bedømmer?

Skal det være hunden man bedømmer eller billederne i profilen?

Er det hunden, bør alle jo få x-høj, for alle synes jo man har jordens dejligste hund.

Der hvor jeg har givet en lav, er en profil hvor der var et billed, hvor man ikke kunne se hunden, så der valgte jeg at bedømme galleriet frem for hunden.

Er det meningen at det er galleriet der skal bedømmes, er det lettere at forholde sig til lav og middel, da man jo kan gøre noget ved det, eksempelvis tage klare og tydelige billeder af vovsen.

Jeg tror generalt folk herinde bedømmer hunden, og på en eller anden måde så er det yderst "farligt" at give under høj, da alle jo synes deres Fido er skønnest.

Det samme gælder i udfordringerne, jeg stemmer oftest efter hvem der har det bedste billed, og ikke så meget efter hvilken hund det er.

• #9   6. jan 2006 #Anita Æ
    Det er klart.. (jeg ka nu godt li din hund).... men jeg synes stadig det er underligt at folk bliver sure over at få middel smiley
    Jeg blev selv ret ked af det da der var nogle der flippede ud på mig da jeg gav middel ...

..

• #10   6. jan 2006 Stella V:

Jeg giver dig helt ret i hvad du skriver..
    Jeg synes generalt man skal bedømme efter galleriet og ikke hunden..
    For klart at alle hunde er skønne... men synes man skal bedømme efter galleriet!!

• #11   6. jan 2006 Jeg er aldrig blevet sur over at få middel. Kun ked :o)
    Tror faktisk også at jeg fik en lav en gang :o(

• #12   6. jan 2006 jeg syndes at ... denne her side er totalt til grin med hensyn til udf .. og stemmer får folk lukke en masse fis ud om de stemme med hjertet osv .... med det folkgør et helt klart at stemme i en masse stemme runder og så på dem de snaker mest med så det har ik noget med hunden at gøre det med stemme er helt klart en høj får så regner med selv med at få høj igen ....med det er nok bare min menning .. med det her ..

• #13   6. jan 2006 karim - stemmer får simpelthen ALLE til at lukke fis ud.. undtagen dig, eller hvad?? ...

folk da vel selv bestemme hvad de bedømmer men så kunne de måske lige skrive at det er galleriet de har bedømt inden folk bliver kede af det og tror det er deres hunde...

• #14   6. jan 2006 folk må da selv....... * sådan skulle det lyde :o)

• #15   6. jan 2006 det har du ret i...

• #16   6. jan 2006 det med at blive ked af det osv .. giver jeg nu ik det store får .. for jeg syndes da min er den flottest og det syndes alle vil .... den jeg skrev før var nu også på mig selv jeg er det svære også hoppet med de stemme runder ..og menner helt klart at folk skal prøve at stemme på hunden . både i udf .. som karater ...det har jeg nemlig tænkt mig....

• #17   6. jan 2006 Julie>> Du er da ikke selv meget bedre. Jeg har set flere hvor du ikke har givet en begrundelse for din lave/middelkarakter, og må sige jeg ikke er enig i nogen af de karakterer du har givet, men sådan er det jo. Synes bare det virker som om at du er ude med riven når du har givet næsten lige så mange middel som høje karakterer. Hvad kan egentlig stille dig tilfreds??

Kommentér på:
Lav, Middel, Høj og x-høj!

Annonce