{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Høj, middel, lav ... {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg op til flere gange set og oplevet at hvis man giver en middel eller lav stemme til en hund, så får man sgu en sur hundeejer efter en og højest sandsyndelig en retur ... hvorfor ?

Jeg har ikke noget imod at mine for høje,lave, middel osv, men jeg synes det er langt ude bare at "sende retur" ... der er jo ingen grund til at blive fornærmet over at jeg evt. synes billederne er dårlige, der er meget få billeder osv eller hvis man nu engang bare synes det er en grim hund, det er da ligemeget hvis man selv er glad for den.

Så jeg ønsker egentlig svar fra lige netop de hundeejere der bare ikke kan tåle at deres hunde ikke får HØJ fra alle .....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Høj, middel, lav ...
  • #1   7. mar 2009 Der er jo ingen der ønsker at få af vide at ens hund er grim eller ol.
    Så hvorfor så ikke bare lade hver med at bedømme den ?
    Så er man også selv fri hvor at få en sur en ..

• #2   7. mar 2009 Hvis jeg ikke kan give høj, undlader jeg at give.
    Jeg har da også fået EN middel på alle 3 hunde. Fra samme bruger, som jeg var uenig med i en tråd. BANG fik alle mine 3 hunde en middel. Men det er da kun til at grine af at folk synker derned og tror det er alfa omega for mig. Og at vedkommende tror at han/hun straffer mig på den måde. Jeg kan sq da ikke være mere ligeglad:-)

• #3   7. mar 2009 Hvis man ikke selv kan tåle at få en retur, uden at skulle oprette indlæg omkring det, hvorfor så give i første omgang.....

• #4   7. mar 2009 Hvilken værdi har "Høj" hvis der ikke findes "Lav" ?

Men hvis man giver lav eller middel bør der følge en venlig forklaring med, så brugeren har mulighed for at rette i billederne og gøre profilen bedre..

• #5   7. mar 2009 Jeg tror nu jeg ville være ret ligeglad med at få en lav, men hvis jeg fik en kommentar hvor der stod at min hund var grim, ville jeg da blive lidt irriteret.. Jeg ved da godt at jeg kan være ligeglad for i mine øjne er hun den bedste, men derfor er det da stadig ikke sjovt at få at vide at ens hund er grim.
    Jeg ville dog aldrig gøre gengæld smiley

• #6   7. mar 2009 da jeg kunne bedømme gav jeg aldrig under høj men lod være og bedømme hvis jeg ikke mente at der kunne gives høj. Men kan egentlig ikke se hvad denne bedømmelse skal bruges til .

• #7   7. mar 2009 Det behøver jo ikke være hunden der er noget "galt med"
    Hvis der er 10 grynede mobilbilleder hvor hunden på alle billeder ligger halvt pakket ind i et tæppe på sofaen, så ville jeg da kommentere at nogle udendørs billeder, hvor man kan se hunden ville gøre profilen bedre

• #8   7. mar 2009 hvis det er billedkvaliteten der er årsagen, hvorfor så ikke bare lade være med at bedømme og så skriv en kommentar i stedet om at man gerne vil se nogle bedre billeder?

• #9   7. mar 2009 Spørgsmålet er vel om det er hundens udseende eller profilens kvalitet man bedømmer...

• #10   7. mar 2009 Jeg spørger igen....
    Hvilken værdi har en høj hvis der ikke findes middel og lav ??

Jeg har ikke noget i mod at få en lav hvis der følger konstruktiv kritik med..
    Hvis man bruger det som hævn er det latterligt

• #11   7. mar 2009 ***Rene*** - Jeg må indrømme at jeg synes dit svar herinde er rimelig langt ude, jeg stiller et spørgsmål og forventer at folk svarer ordenligt på det, men det ved jeg jo godt ikke kommer fra dig.

Det har intet at gøre med om jeg ikke kan tåle at få retur, jeg er egentlig ligeglad med hvad folk synes om mine hunde, jeg synes det er flotte.

Til jer andre :

For det første, så skriver jeg ikke altid en begrundelse, folk må spørge hvis de er interesserede - de forventer jo heller ikke en begrundelse for en høj.

Og så må jeg indrømme at det virker langt ude hvis folk kune stemmer hvis de kan give en høj, så kan jeg jo i realiteten ikke bruge mine billeder til ret meget.
    ( og her snakker jeg så om billederne er flotte osv ), så er der slet ingen grund til at give en hund en stemme.

Men jeg fik nu ikke rigtig svar på det jeg spurgte om :S

• #12   7. mar 2009 Nu ved jeg godt det er et galleri... men hvis min hund modtog en lav... så tror jeg IKKE jeg ville tænke.. "nååh ok.. så må jeg nok tage nogle bedre billeder" - ville nok mere tænke.. "hvad snakker de om? min hund er smuk!

Og tror det er derfor folk bliver "sure" og tænker... din hund er selv grim nå - lav tilbage! dumme dig... osv..*g*

Desuden må jeg sige.. Min opfattelse af Rene er absolut ikke den du fremlægger... han er en af dem der efter min mening, der slår hjernen til, før han skriver.. smiley

• #13   7. mar 2009 Jeg kan heller ikke bruge lav og middel til noget og mener ikke de behøver være her. I stedet kunne man bedømme som interessant, smuk, sjov, kær etc. :o)

• #14   7. mar 2009 "Og så må jeg indrømme at det virker langt ude hvis folk kune stemmer hvis de kan give en høj, så kan jeg jo i realiteten ikke bruge mine billeder til ret meget."...

...Tja nu har folk jo forskellige måder at stemme på og når du vælger at bruge lav og middel, så må du jo bare være forberedt på at der er nogle der bliver sure!

• #15   7. mar 2009 -Maria-

Jeg ved godt folk tænker at deres hund er grim, men de kan jo spørge hvis det nager dem at de har fået en lav, i stedet for de pludselig opfører sig om en 3 årige der lige har fået nej til is, jeg synes det er yderst barnligt - jeg ved godt at jeg bare enten kan lade være med stemme, eller skrive en begrundelse, men jeg gør det altså på samme måde som når jeg giver høj, der burde ikke være forskel.

Hvis han slår hjerne til før han skriver, så havde han svarede på mit spørgsmål, eller slet ikke skrevet herinde smiley

• #16   7. mar 2009 og jeg synes nu faktisk at René var den der var bedst til at formulere hvad vi andre tænkte smiley

• #17   7. mar 2009 "..hvis han havde slået hjernen til.."

Nu er det da vist dig der er barnlig?

• #18   7. mar 2009 PixeLine J - jeg er ligeglad med om folk bliver sure, det er ikke mit problem ... jeg undrer mig bare over deres " du får også en lav, når min får", i stedet for enten at ignorer det og surmule for sig selv, eller spørge hvad grunden er til den lave, og derefter blive sur hvis man føler der er grund til det smiley

• #19   7. mar 2009 camilla - hvorfor ikke bare undgå det ved at kommentere fra starten?

• #20   7. mar 2009 PixeLine J - jeg kommentere fra et andet indlæg, derfor står det på den måde - det har intet at gøre med jeg er barnlig....

• #21   7. mar 2009 camilla - det kunne jeg jo ikke vide? smiley

• #22   7. mar 2009 Marlene D - jeg giver heller ikke en hund en lav fordi jeg synes den er grim, men det er der nogle der gør, derfor skrev jeg det øverst. smiley

PixeLIne J - Som sagt så er jeg ligeglad med at folk bliver sure, hvorfor skal så jeg undgå det ??????
    Jeg har vel stadig lov til at undre mig over hvorfor folk reagere sådan.

Det lyder nærmest som om folk herinde tror jeg sidder og piver fordi folk giver en retur - DET GØR JEG IKKE, JEG UNDRER MIG BARE OVER DERES REAKTION.... så er det vist på plads.

• #23   7. mar 2009 PixelIne J - du kunne jo læse indlæggende igennem inden du svarer.

• #24   7. mar 2009 jeg har skam læst dem, men jeg kan da ikke huske ordret hvad der står i dem alle.. men jeg undskylder og trækker den tilbage!

• #25   7. mar 2009 camilla - jeg forstår bare ikke hvordan det kan undre dig?

• #26   7. mar 2009 PixeLine J - det undrer mig at folk kan blive så fornærmet og smide en retur, uden at have et rigtigt grundlag for det smiley

udover at de selvfølgelig har fået en lav af samme person.

• #27   7. mar 2009 Hvis du bliver aet på kinden aer du igen men får du en lussing så aer du ikke igen. Jeg tror at en dårlig bedømmelse af folks kære hunde gør dem ked af det og hvorfor gøre nogen ked af der på grund af et dårligt billede eller det ikke er ens favorit hund?

• #28   7. mar 2009 Jeg giver ALDRIG andet end høj eller ekstra høj - (medmindre mine hunde har fået middel eller lav, så får de det lige tilbage!!).
    For mig er der ingen hunde der fortjener en middel eller en lav. Men hvis jeg har givet høj til en hund, og mine hunde så får én tilbage med en middel, kan jeg ikke se nogen grund til hvorfor jeg ikke også skulle ændre min stemme til middel. Sådan er jeg bare...

• #30   7. mar 2009 Camilla: Sådan er der desværre mange som har det - personligt er jeg helt holdt op med at stemme, hvis jeg ved at jeg vil stemme middel eller lav! Beklageligvis er det ikke kun stemmerne der er noget galt med herinde, for sin egen mening (eller en mening som er en anden end f.eks. en bestemt trådstarter har) er heller ikke velset!

Men, efter min mening burde folk være voksne nok til at vide, at hvis man opretter sin hund et sted som HG så er man også voksen nok til at tage den kritik som må komme. Mener også, at det har meget med ens personlige holdning og væremåde at gøre.

Nogen trækker blot på skuldrene, nogen kræver en forklaring og nogen tager det til sig og fyre op i det røde felt med det samme!

Different people, different oppinions!

Kommentér på:
Høj, middel, lav ...

Annonce