Så blev Sille kåret *KANIN* {{forumTopicSubject}}
Sille var bare så sød, og hun gjorde bare alt som en kanin skal til sådan en udstiling
Den ene dommer er borgmesteren Super kommentare vi fik fra hende Hun havde længe gået og ventet på, at se en helt sort løvehoved "Med stil og go fodre stand."
Min veninde som også var oppe og udstille klarede det også rigtig godt (hendes første gang + kaninens!)
Sille kom på 10 pladsen ud af 237 tilmeldte x'D Sejt.. troede hun ville lægge ned mellem 50-100 xD Men nej hun kom på 10 plads..<3 med præmier og medaljer osv....
Hehe.. min veninde kom på 5 pladsen, og hun var så lykkelig og stolt Vi vandt begge et gavekort (50 kr) til pølsemanden xD Så her i aften har vi aftalt at vi går over og spiser der x) Kaninerne var bare så søde
Rigtig glad hehe!!!
p.s Skal jo lige siges de 3 sidste år har jeg vundet med min anden kanin sisse ;p<3 Så min nye Sille klarede sig godt.. og mange mëner hun ville blive meget bedre, hvis jeg øver lidt mere med hende
Vores gaver/præmier :
1.medalje
1.diplom
1.gave kort på 50 kr, til pølsemanden
1.gave kort til hobbyfoder af 59 kr.
1.et foto som kom i avisen * de første 10 deltager kommer i avisen*
1. En tur på kanin hop banen * kun de første 15. som måtte*
1. En hyggelig tur!
Hehe.. det startede kl.10 om morgen i går, og vi kom først hjem klokken 21.00 XD Så Sille var bare helt træt!
Er bare så glad, så måtte skrive det
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.373
Hvad laver en kanin på udstilling? skal den bare gå som hundene eller?
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
ja og også lidt uviden.. hvad skal en kanin gøre på en udstilling.. skal de bare side stille og mærkes på ligsom katte eller skal de også hoppe lidt der ud af hehe
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.710
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 131 Svar: 248
Kanin udsitlingen :
Først kommer hen på sin plads, gør alt klar.. osv.. pladsen er der 1 meter til bur osv... og så er der nogle stole man kan vente i osv.. * lidt ligesom i hundeudstiling* kaninerne blir gjordt klar, osv.. på det 1 meter lange bord. Når dommerne kommer spørg de om 10-20 spørgsmål! Så mærker de om den er for tyk eller tynd, og så skal man ike i et gå firkant * afmærket på gulvet* og gå med kaninen i snor, for at se den ikke har skader og den går rent.
Så de kaniner der for et bund, går vidre til A-finalen *de første 50 stk går vidre* så skal man gå lidt ligesom agility, og dommerne prøver noget forskelligt med dem!
Så dem der blir placeret 1-20 blir placeret
hehe
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 131 Svar: 248
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.373
Så blev Sille kåret *KANIN*