Hvad skal jeg gøre ? Hvad skal jeg gøre ?
Først .. Det her er meget personligt , så hvis du ikke mener det her har noget og gøre herinde på hundegalleri . Så hop videre ...
Min mor er blevet indlagt , hun har muligvis en blodprop i lungerne ... Min mor er alt for mig , uden hende eksistere jeg ikke ..
Og hjemme ved min mor , sidder min ældste søster som har en brækket ankel , vi er 5 piger i det hele .. Jeg er den yngste .. de 3 andre vil have at jeg skal tage ud til min søster .. for jeg er den eneste der ikke har mand og børn .. men kun en hund ..
Jeg kan bare ikke enes med min ældste søster .. Bryder mig ikke spor om hende ..
Hun har ikke behandlet min mor godt overhovedet ..
Hun har virkelig hundset med hende , siden den 26 dec hvor min mor kørte hele vejen til Sjælland og hente hende .. Jeg aner slet ikke hvad jeg skal gøre ...
Men blev bare nødt til og komme ud med det ... Er helt opløst af gråd ...
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 53 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 31.064
Hvorfor skal du ud til din søster, du kan vel være hjemme eller hos en veninde, hvis du har behov for en at være sammen med lige nu?
jan 2007
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.475
Fordi hun går på krykker , og hun kan ikke selv hente mad lave kafft etc .. Min søster mener hun er total hjælpe løs .. Men hun kan godt sidde på sin flade røv og ryge en masse hash ....
Og nej , syntes ikke det lyder vildt godt ..
Oraklet
jeg er ude ved min yngste storesøster i forvejen .... Men der er ingen af mine søstre der kan holde ud til og være sammen med hende fordi hun er sådan som hun er
jan 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 114
kender det med søsteren, har ikke snakket med min i 4 år.
skid da på din søster, og brug din tid og dine kræfter på din mor!
god bedring til hende,håber hun får det bedre.
knus og kram og trøst herfra:(
maj 2007
ja hun er hjemme hos min mor , hun bor normalt i valby på sjælland, men hendes lejlighed ligger på 1 sal.. så derfor blir hun nødt til og være hos vores mor ..
hun er blevet opereret også fordi det var et slemt brud
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 3.260
Du skal selvf. følge det du hvad du i dit hjerte er det rigtige , for dig. Du skal ikke hoppe og springe . Du er den yngste.. javist men derfor behøver du ikke at følge de ældres bud.
Har du ikke lyst så lad vær'.
Din søster kan nok klare sig selv , ellers må hun jo finde ud af at kunne.
Du er ked af det med din mor , og det skal du ha' lov at være i fred og ro.
maj 2007
Christina
Min søster har en brist et eller andet sted, det er jeg sikker på .. men hun mener ikke hun kan klare sig selv ... Men mor har ikke lavet andet end og varte hende op i en måned ....
maj 2007
Men min mor er jo ikke derude nu , hun ligger på hospitalet ...
jan 2007
Og så synes jeg da du skal tænke lidt på dig selv -det er jo osse en svær situation for dig.
Hvis du hjælper med indkøb, så burde din søster være gammel nok til at klare sig selv for resten -man kan jo da hælde kaffe i en thermokande og tage med hvor man nu sidder -hvis det er hendes største problem.
maj 2007
tak for det ...
De 3 andre søstre har bil , det har jeg ikke .. og de kan bedre enes med hende end mig .. Men nej , hun kan kun være alene i et par timer , så skal hun have hjælp ... for hun kan intet selv . kun gå på toliet ....
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 3.260
Når du selv ikke har det godt , skal du slet ikke overveje at tage ud til din søster.... men tænk på dig selv , og besøg så din mor så meget du har lyst og overskud til.
maj 2007
Min mor har altid været den stærke og hjulpet os alle ..... Og så sker det her .. Og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op
jan 2007
Du må banke i bordet over for dem, og sige fra -self skal man hjælpe når sådan noget sker, men der er dog grænser, man skal jo osse passe lidt på sig selv.
maj 2007
Men jeg smutter nu .. skal finde ud af om jeg kan komme op til min mor
Hvad skal jeg gøre ?