{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

En sætning af gangen (Historie) {{forumTopicSubject}}

Hej.
Nu er vi så i den (u)heldige situation at jeg keder mig forfærdelig meget, så jeg synes vi skal lave : "En mærkelig HG Historie om en træt hund del 2" del 1 ser således ud:

Der var engang en hund, som var så frygtelig træt, at den faldt i søvn, uden at opdage at naboens gamle hane. Hanen stod og nød regnvejret. Hanen var både stor og ondskabsfuld, så den kunne lide at hakke på hunden, især på bagpartiet. Men en dag så hunden at den ingen kugler havde, Og hunden blev vældig forbavset. ”hvor er de dog?” spurgte grisen så. ”Dem har heksen taget.” Svarede hunden. ”og hun har givet dem til hendes egen hund.”
Og så besluttede hunden at den ville finde den anden hund og stjæle dem tilbage.. Hunden kunne slet ikke finde vej, så den ringede til en ven som ikke kendte den anden hund, eller hanen eller heksen for den sags skyld. Det hjalp jo ikke ret meget, så hunden ringede til kineseren. Kineseren sagde at han ikke kendte hunden der havde taget kuglerne. Ville den hunden mon opdage at det var begyndt at sne? Sneen blev tyk og hunden havde svært ved at løfte venstre ben, så den løftede bare det højre. Men sneen blev så tyk at der ikke var store muligheder tilbage, så den hoppede rundt på forbenene. Den græd og græd i lang tid men så kom en kat der heller ikke havde nogle kugler, og det var en hunkat. ”Hvor er de så henne???” Spurgte den katten om og katten sagde at den aldrig havde haft nogen, og om hunden den var sikker på at den selv var en hanhund og svaret var at den faktisk lige kom i tvivl, og så spurgte hunden sig selv: ”Er jeg en han eller en hun?” og den fandt ud af at den var en pige fordi, hunden ville spise katten, for den havde kugler som hunden som ikke helt vidste om den var en han eller en hun, kunne få. Så tænkte hunden på at den måske ikke var en hund det spørgsmål var så stort at den ringede til bageren i cykelforretningen. Bageren i cykelforretningen svarede at den nok var en hermafrodit-hund .. eller bare en bisexuel kat, som havde bildæk og navlen var derfor også væk, og den kunne ikke tabe sig igen fordi den var for tynd, fordi den ikke spiste maden fordi den troede at den så skulle i motionscenteret, og hunden troede også at maden indeholdte kvindelige hormoner.. Men lige pludselig en dag tog hunden alligevel i motionscenteret, fordi den havde spist en benzintank. Og så blev hunden mega pumpet. Den blev pumpet fuld af kødsovs, men den pruttede hele tiden og kunne ikke forstå hvorfor, så hunden pruttede videre, men prutterne blev værre og værre fordi ejermanden gemte dem i en pose, som han glemte at smide ud. Da posen blev hentet, skete det mest forfærdelige, nemlig at prutterne slap ud. Posen sprang op og ud væltede det med prutter, meen, prutterne blev levende, og nu gik hunden, ejeren, hanen, grisen, katten og den anden hund hjem og drak varm kakao og fik boller.

(skrevet af * Møgungen *, Askepot *, Tina *TullsTown *, connie J, Katja Luise B,
>Aníka< ---;--@ @, •((¯`» Marianne med Balto «´¯))• . og Frøken Piggy.)

Det går ud på at vi skal lave en forsættelse til den jeg lige har skrevet.. smiley Man skal skrive en sætning af gangen.. (Vis i forstår.) jeg starter:

Næste dag gik hunden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En sætning af gangen (Historie)
Kommentér på:
En sætning af gangen (Historie)

Annonce