1.111 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til idéer til Aktiviteter {{forumTopicSubject}}
Hey alle sammen
Vi har et super aktivitet udvalg i klubben, og vi forsøger at lave så mange aktiviteter som muligt i løbet af året, men det er altid dejligt at få andres indput og idéer.
Hvad laver I i jeres klubber i løbet af året af aktiviteter, kurser og fordrag. Har i nogle forslag vil jeg meget meget gerne høre dem. Vi er ved at lave en forslags mappe og vil da gerne have nye idéer.
På forhånd tak.
Charlotte (DCH Horsens)
dec 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 1.101
Tidligere har vi afholdt klikkerkursus og hundemassage. Inden jeg kom i klubben, var der udflugt til hundesvømmehal, opvisning med hyrdehunde og foredrag/opvisning af Laust/Qato.
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 12
dec 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 1.101
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 151
Det glæder jeg mig meget til
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.590
super dag.
aug 2007
Følger: 29 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 515
og ellers alt sådan noget "ryste sammen" sjov der kan få medlemmerne i klubben til at snakke lidt mere sammen.
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 12
Vi har nogle årlige aktiviteter som er fastlagt som fx. Banko i februar og bowling i marts, gå ture 3 - 4 fire gange i løbet af året men det er skønt at få nye idéer. Massage kurser lyder som en vildt god idé og vil helt klart tage den med i overvejlesene, lidt vild med den Lene og Jacob H skrev med Skandinavisk dyrepark, hvad koster det at lave et sådanne tur?????
Hjælp til idéer til Aktiviteter
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside