{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.350 visninger | Oprettet:

Studenter ønske idéer hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej Hg. i plejer altid at være så gode til idéer smiley

Da min kæreste og jeg bliver studenter i næste uge har vi brug for noget hjælp til studentergave ønsker. Jeg flyttede hjemmefra for 2 et halvt år siden og min kæreste flyttede ind hos mig for et halvt år siden. Derfor har vi alt køkkengrej og sengetøj osv. så de typiske gaveidéer duer ikke.

Har i nogle idéer til hvad vi kan ønske os? Vi har en stor familie så det kan godt være halvt dyre ting da de så kan gå sammen om gaven.

Lidt om os.

Min kæreste er 22 år og går meget op i gamle ting som blik billeder, LP'er antikke ting osv. han spiller Guitar og kan godt lide fodbold.

Jeg er 20 år og min største hobby er mine dyr, har min hund Choko på 11 måneder, en kanin og en gammel hoppe og hendes føl på knap 7 måneder.

Min kæreste skal studere antropologi og jeg skal studere engelsk på århus universitet

De eneste ønsker vi er kommet på pt. er ting fra rosendahl og et væg ur

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Studenter ønske idéer hjælp
  • #1   18. jun 2014 Da jeg blev student, ønskede jeg mig de der unicef-gaver, hvor man giver blyanter eller skolebøger til fattige eller på anden vis hjælper deres uddannelse smiley
    Og det var det jeg 'fik' smiley
    Jeg synes det er fantastiske ting at ønske sig, hvis man alligevel er så privilegeret at man ikke rigtig mangler noget smiley

Men ellers, hundeting? Man mangler altid hundeting! Eller bøgerne til første blok på jeres nye studier? Studiebøger kan være dyre!

• #2   18. jun 2014 Hvornår er det blevet et krav at få gaver fordi man bliver student? Jeg forstår det virkelig ikke, men det er nok bare mig (:

Anyway, det kommer jo an på hvad du godt kan lide af ting. Pynteting kan man altid ønske sig, og ellers så gavekort til butikker. hvis du måske ikke er vild med andre køber tøj til dig ?

• #3   18. jun 2014 Ja hvis i allerede har fået en liste over bøger til jeres studie er det et rigtig godt ønske smiley Og ellers måske oplevelsesgaver? Jeg synes nogen gange pengene er lidt for små til at lave diverse ting, og så er det altså fedt at have sådan en biograftur for 2 eller lignende liggende smiley

• #4   18. jun 2014 Anya - Det er ikke et krav, men en tradition i min familie smiley Vi stopper med at få gaver fra onkler og tanter når vi bliver 18, men så får vi til gengæld studentergaver hvis vi bliver studenter smiley

gode idéer smiley Vi har ikke fået vores bogliste at vide endnu, hvor kan man se den henne?

• #5   18. jun 2014 Da mine børn blev studenter Ønskede de sig penge ,så kunne de selv købe hvad de havde lyst til Eller som en anden skriver Forskellige gavekort smiley

• #8   18. jun 2014 Kender I nogen på studiet? For så kan de nok finde den til jer... Ellers er det vist lidt sværere at finde ud af det smiley (Som i at jeg har absolut ingen ide om hvor man finder den allerede, hvis man ikke kender nogen :b )

• #9   18. jun 2014 Eventuelt gå op i studiets boghandel, og spørge? Men ja, det er nok tidligt til det, egentlig smiley

• #10   18. jun 2014 Nu når jeg tænker over det tror jeg først vi fik vores bogliste en 20 dage før vi startede, og det var ikke helt den samme som dem der havde studeret semesteret før os havde fået udleveret, så det er måske lidt risky at spørge andre der er i gang med uddannesen smiley

• #11   18. jun 2014 Oplevelser smiley

• #12   18. jun 2014 Oplevelser er helt sikkert en god idé og mht. studiebøger er vi nået frem til at ønske os gavekort til dem smiley

• #13   18. jun 2014 (link fjernet)
    Jeg har ønsket mig det her ur. Jeg synes det er super fedt!

Kommentér på:
Studenter ønske idéer hjælp

Annonce