{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Hjælp, han er blevet bange {{forumTopicSubject}}

Det er langt...

Ja som overskriften så HJÆLP...
Min dejlige Tazz er pludselig blevet bange for at komme på vores træningsplads.
Jeg træner rally med den ene dværgpinscher om mandagen, der er Tazz med og efter træning leger han med en collie. Onsdag træner jeg lydighed med Tazz og i sidste uge Startede jeg til agility om tirsdagen. Da vi så skulle starte agility op skulle vi bygge bane og hundene blev bundet af (dette er han vant til) Pludselig river han sig løs og styrter forvildet rundt på pladsen og jeg kan slet ikke kalde ham til mig. Han er normalt en meget morsyg hund og kommer når jeg kalder på ham.
En mand fik så fat på ham og gav ham snor på fra hans egen hund. Jeg hentede ham og hav var simpelthen så bange. Han havde skidt, virkelig tyndt, mens han løb, han havde halen helt oppe under maven, han begyndte at skælle, han halsede og rystede helt ekstremt. Jeg tog ham ud af pladsen og prøvede at gå en tur med ham for han kunne falde ned. Det hjalp slet ikke og vi endte med at gå ind på pladsen igen og satte os og bare nussede, Endelig faldt han til ro og begyndte at lege med sin bold. Vi gik ind og trænede og havde en helt fantastisk træning =)
Onsdag skulle vi så til lydighed. Vi kom i go tid og gik rundt og små legede og han fik lige snuset af. Da min træner kom og vi gik over af hvor vi skulle være lukkede han helt af igen. Han havde igenhalen helt oppe under maven, begyndte at skælle, halsede og rystede helt vildt over det hele. Jeg satte mig med ham men intet hjalp. Gik ind i klubhuset med ham for at hente noget vand og så ville han bare ikke ud igen. Han sad hele aftenen og bare tryggede sig op af væggen og rystede lige indtil de andre var færdige med at træne. Så kom han ud og opførte sig helt normalt og rendte rundt med hans bold og legede med sig selv og mig. Så kom der en mand hen til lågen ind til pladsen, vi kender ham, og så blev han bange igen. Han smed bolden og løb op til døren til klubhuset.
Han havde bare lukket helt af for alt.
Er det normalt at de pludselig kan blive sådan?
Han er kommet på pladsen siden jeg fik ham knap 4mdr gammel.
Der er ikke umiddelbart sket noget da han var bundet af, der sad selvfølgelig også andre hunde med de sad helt stille og jeg/vi var jo lige ved dem så ville have opdaget hvis der havde været nogen ovre ved ham (hund/menneske)
Han kan være lidt en kylling, men har aldrig oplevet ham sådan her før. Slet ikke noget i den her stil heller.
Tazz er 2 1/2år og kastereret.

Håber det er til at forstå det jeg har skrevet og undskyld det blev så langt =)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, han er blevet bange
Kommentér på:
Hjælp, han er blevet bange

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce