Papillon & Phalene.

Papillon & Phalene.

Medlemmer: 191
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
589 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Forvente længere pels?? Forvente længere pels??

Hej allesammen, jeg har en Papillon hvalp på 22 uger. Jeg sys hun er noget kort håret og hår ikke den typiske Papillon manke.
Ville lige hører jer om jeg kan forvente at det er sådan hun vil se ud eller om hendes pes fortsat vil vokse???

Her er hun:
http://www.hundegalleri.dk/uploads_xl_wm/735083.jpg?28-08-2009 00:12:27

Mvh Christine

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forvente længere pels??
  • #1   28. aug 2009 De fleste hvalpe ligner noget der er løgn, indtil de bliver omkring et års tid, så der er massere af tid endnu til at se om ikke hun bliver mere pelsrig.... Det bliver hun nok, min har i hvert fald rigelig, men hun var også lidt tyndpelset da hun var lille.

• #2   28. aug 2009 Solveig Ø: Ja venter spændt. Håber hun bliver mere pelsrig. Det er så flot =)

• #4   28. aug 2009 Mette S : det synes jeg nu ikke er tilfældet... Snakker med mange tavleløse Papillon ejere herinde og de har da lang pels mange af dem =)

• #5   28. aug 2009 Ja det tror jeg nu også er mere en tilfældighed.... Men ingen tvivl om at en papillon der har tavle i de fleste tilfælde er bedre afstammet rent pelsmæssigt. Mange gange så er dem der opdrætter mere interesserede i at lave hunde af finere forældre da de som regel skal bruges til udstilling og den slags og det kræver jo noget bedre pelskvalitet end hvis hunden er opdrættet på ren hyggeniveau. Men vovsen er jo heldigvid lige dejlig af den grund. Men som sagt ingen panik hun kan nå at få massere pels endnu.

• #7   28. aug 2009 Hehe okay..

Uanset er hun dejlig og smuk som hun er. Hun kan kun blive smukkere...

• #8   28. aug 2009 hmm det er næsten umuligt lige nu og sige hvordan hendes pels kommer til at se ud. Min kæreste og min hun lignede noget der var løgn da hun vra lille. Den dag idag er hun 2 ½ og jeg synes ikke at hun har typiske lange smukke pels som f.eks som hunde fra Sverige. Alle de svenske hunde jeg har set har den lánge skønne pels.
    Men hun er godt nok en dejlig lille en. Smuk farve smiley

• #9   28. aug 2009 mange tak Hihi...

Håber på en legekammerat til hende. Vil gerne have endnu en Papillon med tavle til udstilling

• #11   30. aug 2009 Tror som jeg skrev at det var tilfældigt at lige dem som er herinde med tavle har meget pels, for der findes også tavlepapilloner som ikke har "meget" lang pels, jeg har siden jeg var 6 år haft denne race og begge mine gamle vovser var udstillingshunde, de har været udstillet til de var 10 år gamle og elskede det. Men deres pels var ikke speciel lang men stadig af en fin kvalitet. Jeg tør ikke gætte på hvor mange udstillinger jeg har været på, men det var rigtig mange vi tog både til jylland og deltog i dem her på sjælland dengang.
    Bella er også forsøgt udstillet egentlig derfor vi købte hende, men Bella synes ikke det var vildt spændende, så da vi havde været på 2 syntes vi ikke vi ville mere, for det skal jo være sjov for hunden også.

Kommentér på:
Forvente længere pels??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce